Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 11 minutter siden: @Nemtøshvem er det du går og stikker i ryggen, og inden du stikker mig i ryggen, kan vi så ikke drikke en kop kaffe og snak om det inden det når så vidt? Jeg stikker med min pissevisker og sådan en fætter er meget farlig skulle jeg lige hilse og sige.... derudover skal du passe på da jeg også smitter dig med klamydia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Jeg stikker med min pissevisker og sådan en fætter er meget farlig skulle jeg lige hilse og sige.... derudover skal du passe på da jeg også smitter dig med klamydia. Kan høre at et præventivt kaffemøde ikke hjælper Sådanne en klamydiabefængt pissevisker vil jeg helst ikke stikkes i ryggen med, jeg putter “Lukket” skiltet på døren og skynder mig til Sjælland Redigeret 1. November, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 14 minutter siden: Kan høre at et præventivt kaffemøde ikke hjælper Sådanne en klamydiabefængt pissevisker vil jeg helst ikke stikkes i ryggen med, jeg putter “Lukket” skiltet på døren og skynder mig til Sjælland Kaffemøde???? Som om det skulle hjælpe! Det er jo dig der har taget mit bølgepap til dit dørskilt - uden mit bølgepap kommer jeg ikke særlig langt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bent larsen Skrevet 1. November, 2019 (edited) Nemtøs skrev, den 1.11.2019 at 12:31: Lige en fredags hilsen. Jeg bliver altid begejstret når jeg modtager mails med indhold. Det er sgu da fuldstændigt sølle. Håber og tror, at du har det fornødne overskud til at se, hvor absurd sådan et fjols er. Redigeret 2. November, 2019 af Bent larsen sådanne offentliggørelse af private mails skal anonymiseres, så mailafsenderen ikke fremgår, uanset hvor langt ude mailafsenderen måtte være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. November, 2019 (edited) @Nemtøs gemmer kanal5 sig ude bag din busk pt? Tænker de er nemme at spotte, alle bladende er jo mere eller mindre røget af? Det manglede da også bare, du bør bures inde for det du har gang i, også selvom det er selvtægt for at få dit bølgepap tilbage Redigeret 2. November, 2019 af Gæst sådanne offentliggørelse af private mails skal anonymiseres, så mailafsenderen ikke fremgår, uanset hvor langt ude mailafsenderen måtte være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2019 (edited) Kysseglade Molly skrev, for 9 timer siden: @Nemtøs gemmer kanal5 sig ude bag din busk pt? Tænker de er nemme at spotte, alle bladende er jo mere eller mindre røget af? Det manglede da også bare, du bør bures inde for det du har gang i, også selvom det er selvtægt for at få dit bølgepap tilbage Aarrhhgg altså - jeg troede lige jeg havde fået nye venner og de ville lege pissevisker leg med mig og så er det åbenbart bare kanal 5. Hvad mon jeg kan finde på? Jeg lyder faktisk en smule farlig og som en alle pæne piger skal holde sig langt væk fra medmindre de søger en hurtig tv karriere. Redigeret 2. November, 2019 af Nemtøs sådanne offentliggørelse af private mails skal anonymiseres, så mailafsenderen ikke fremgår, uanset hvor langt ude mailafsenderen måtte være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. November, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: medmindre de søger en hurtig tv karriere. -OG klamydia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 2 minutter siden: -OG klamydia Jeg har SÅ meget at byde på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. November, 2019 Tak for god weekend humør, nu gider jeg heller ikke åbne min spam indbakke mere i lang tid, nu er jeg vist også dækket godt ind for mundlort resten af året Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 4 minutter siden: Tak for god weekend humør, nu gider jeg heller ikke åbne min spam indbakke mere i lang tid, nu er jeg vist også dækket godt ind for mundlort resten af året Selv tak - jeg tømte lige min spambakke i morges, dog uden at læse de intelligente mails som jævnligt havner der. De bliver bare sletter da bølgepap og papand ikke kommunikere på samme frekvens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 3. November, 2019 Kysseglade Molly skrev, den 1/11/2019 at 20:07: 7.53 alligevelle, godt nok tidligt han står op og er sur, ellers sidder han bare i morgentrafikken og skal ud med vreden Så skulle han have et klip i kortet, for at bruge mobil under kørsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg