Hop til indhold
Guest Nemtøs

Snot kælling

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 11 minutter siden:

@Nemtøshvem er det du går og stikker i ryggen, og inden du stikker mig i ryggen, kan vi så ikke drikke en kop kaffe og snak om det inden det når så vidt? :ph34r:

20647C21-1F62-4C5B-933A-FEA5092C8C1A.png

Jeg  stikker  med min  pissevisker  og  sådan  en  fætter  er meget  farlig  skulle  jeg  lige  hilse  og  sige.... derudover  skal  du  passe  på  da  jeg  også  smitter  dig  med  klamydia. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Jeg  stikker  med min  pissevisker  og  sådan  en  fætter  er meget  farlig  skulle  jeg  lige  hilse  og  sige.... derudover  skal  du  passe  på  da  jeg  også  smitter  dig  med  klamydia. 

Kan høre at et præventivt kaffemøde ikke hjælper :lol:

Sådanne en klamydiabefængt pissevisker vil jeg helst ikke stikkes i ryggen med, jeg putter “Lukket” skiltet på døren og skynder mig til Sjælland :ph34r:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 14 minutter siden:

Kan høre at et præventivt kaffemøde ikke hjælper :lol:

Sådanne en klamydiabefængt pissevisker vil jeg helst ikke stikkes i ryggen med, jeg putter “Lukket” skiltet på døren og skynder mig til Sjælland :ph34r:

Kaffemøde???? Som  om  det  skulle  hjælpe!

Det  er  jo  dig  der  har  taget  mit  bølgepap til  dit  dørskilt  - uden mit  bølgepap  kommer  jeg  ikke  særlig  langt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bent larsen
Nemtøs skrev, den 1.11.2019 at 12:31:

Lige  en  fredags hilsen.

Jeg  bliver  altid  begejstret  når  jeg modtager mails  med  indhold.

Det er sgu da fuldstændigt sølle. Håber og tror, at du har det fornødne overskud til at se, hvor absurd sådan et fjols er. 

Redigeret af Bent larsen
sådanne offentliggørelse af private mails skal anonymiseres, så mailafsenderen ikke fremgår, uanset hvor langt ude mailafsenderen måtte være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Nemtøs gemmer kanal5 sig ude bag din busk pt? Tænker de er nemme at spotte, alle bladende er jo mere eller mindre røget af?

Det manglede da også bare, du bør bures inde for det du har gang i, også selvom det er selvtægt for at få dit bølgepap tilbage :lol:

Redigeret af Gæst
sådanne offentliggørelse af private mails skal anonymiseres, så mailafsenderen ikke fremgår, uanset hvor langt ude mailafsenderen måtte være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 9 timer siden:

@Nemtøs gemmer kanal5 sig ude bag din busk pt? Tænker de er nemme at spotte, alle bladende er jo mere eller mindre røget af?

Det manglede da også bare, du bør bures inde for det du har gang i, også selvom det er selvtægt for at få dit bølgepap tilbage :lol:

Aarrhhgg  altså  - jeg  troede  lige  jeg  havde  fået  nye  venner  og  de  ville  lege  pissevisker  leg  med  mig  og  så  er  det  åbenbart  bare  kanal 5.

Hvad  mon  jeg  kan  finde  på? Jeg  lyder  faktisk  en  smule  farlig  og  som  en  alle  pæne  piger  skal  holde  sig  langt  væk  fra  medmindre  de  søger  en  hurtig  tv  karriere.

Redigeret af Nemtøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

medmindre  de  søger  en  hurtig  tv  karriere.

-OG klamydia :ph34r::lol::P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 2 minutter siden:

-OG klamydia :ph34r::lol::P

Jeg  har  SÅ meget  at  byde  på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for god weekend humør, nu gider jeg heller ikke åbne min spam indbakke mere i lang tid, nu er jeg vist også dækket godt ind for mundlort resten af året :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 4 minutter siden:

Tak for god weekend humør, nu gider jeg heller ikke åbne min spam indbakke mere i lang tid, nu er jeg vist også dækket godt ind for mundlort resten af året :D

Selv  tak  - jeg  tømte  lige  min  spambakke i morges, dog  uden  at  læse  de  intelligente  mails som  jævnligt  havner  der.

De  bliver  bare  sletter  da  bølgepap  og  papand  ikke  kommunikere på  samme  frekvens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede
Kysseglade Molly skrev, den 1/11/2019 at 20:07:

7.53 alligevelle, godt nok tidligt han står op og er sur, ellers sidder han bare i morgentrafikken og skal ud med vreden :ph34r:

Så skulle han have et klip i kortet, for at bruge mobil under kørsel :idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...