bananrepu9 20 Skrevet 23. December, 2019 Niceboner skrev, 1 time siden: En ny bruger tager hende i forsvar. Hmmm Må en ny bruger ikke skrive om SIN oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 26. December, 2019 Hun sendte mig et billede af hendes bryster, hold op en flot krop må snart besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 647 Skrevet 30. December, 2019 Til dem der har besøgt hende? Er maven lidt slasket syntes billede 2 ser ud til det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 30. December, 2019 dickens skrev, for 7 timer siden: Til dem der har besøgt hende? Er maven lidt slasket syntes billede 2 ser ud til det! Ja det hele hænger lidt, bryster, mave, røv, men hun er meget sød og giver det som er aftalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansii 8 Skrevet 30. December, 2019 Hun er rigtig sød Jeg synes dog, at hun har alt for travlt med at komme i bad bagefter, virker som om hun ikke bryder sig om hyggen bagefter og jeg tror bestemt ikke hun sluger Men en sød og behagelig kvinde 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 30. December, 2019 Pedro38 skrev, den 11.11.2019 at 09:30: Jeg besøgte hende i torsdags. Hun er god nok. Desværre havde hun lige glemt at fortælle, at det var den tid på måneden, og at hun kun gav blow. Så jeg gik igen. Hun er ok ud - tynd, sydlandsk type. Man skal kunne leve med, at hun er ryger, og ryger indenfor. Lugtede lidt som hjemme hos mine bedsteforældre hos hende. Så husk skiftetøj, hvis det er. Så ryger dine bedsteforældre dæl’me en ordentlig koger til daglig! Det lugtede som en kaffeshop i Amsterdam; hold da op! Men hun var sød og rar; jeg er dog helt sikker på, at hun havde røget noget sjovt, og hun virkede som en, der fungerer bedst med en vis mængde THC i blodbanerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 647 Skrevet 6. Januar, 2020 Thaimig skrev, den 10.12.2019 at 19:41: No fake, nærmere modsat, hun er faktisk sød og venlig efter et par besøg, men en lidt speciel pige/dame Tror hun er røget lidt ved siden af, uden det skal forstås som negativ, hun har født børn og alligevel mega stram Nåh ja, glat som i glat uden Stubbekøbing Hvad mener du mere præcis med at hun er røget lidt ved siden af? Er hun ellers fræk nok? Er stedet diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. Januar, 2020 dickens skrev, for 19 timer siden: Hvad mener du mere præcis med at hun er røget lidt ved siden af? Er hun ellers fræk nok? Er stedet diskret? Læs tråden, eller måske endda besøg pigen, jeg har ikke lyst til at definere hvorledes hun er er speciel Gp'er har dog også et liv, som ikke nødvendigvis skal udpensles på et offentligt site Ja blot min holdning, men besøg dog pigen, hun er egentlig sød og ligetil, og så er hun faktisk lidt/meget dansk Good luck Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 647 Skrevet 6. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 23 minutter siden: Læs tråden, eller måske endda besøg pigen, jeg har ikke lyst til at definere hvorledes hun er er speciel Gp'er har dog også et liv, som ikke nødvendigvis skal udpensles på et offentligt site Ja blot min holdning, men besøg dog pigen, hun er egentlig sød og ligetil, og så er hun faktisk lidt/meget dansk Good luck Undre mig over at du overhovedet er kommet med kommentar tidligere om pigen tidligere nu hvor du ikke har lyst til og definere pigen hvilket du jo allerede har gjort mere eller mindre. Tak for ligegyldig info. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 6. Januar, 2020 dickens skrev, for 23 minutter siden: Undre mig over at du overhovedet er kommet med kommentar tidligere om pigen tidligere nu hvor du ikke har lyst til og definere pigen hvilket du jo allerede har gjort mere eller mindre. Tak for ligegyldig info. Wow, håber da, du får taget det værste tryk af kedlen snart... Måske i Skødstrup? Så smid lige en anmeldelse af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. Januar, 2020 dickens skrev, for 34 minutter siden: Undre mig over at du overhovedet er kommet med kommentar tidligere om pigen tidligere nu hvor du ikke har lyst til og definere pigen hvilket du jo allerede har gjort mere eller mindre. Tak for ligegyldig info. Tror bare ikke vi taler samme sprog, og Tak fordi jeg gad svarer, go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 647 Skrevet 6. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 14 minutter siden: Tror bare ikke vi taler samme sprog, og Tak fordi jeg gad svarer, go aften Du har vel ca 4 total ligegyldige indslag og i det ene skriv oplyser du at hun er på krak og Fb og du vil ikke fortælle om hende!! samtidig beder du mig læse tråden hvilket et af dine skriv tydelig viser at du ik gør inden du skriver så nej dit "sprog" er ikke et jeg forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 7. Januar, 2020 dickens skrev, for 23 timer siden: Du har vel ca 4 total ligegyldige indslag og i det ene skriv oplyser du at hun er på krak og Fb og du vil ikke fortælle om hende!! samtidig beder du mig læse tråden hvilket et af dine skriv tydelig viser at du ik gør inden du skriver så nej dit "sprog" er ikke et jeg forstår. Jeg mente blot du sku læse hva de andre skrev, min eneste kommentar bliver, besøg pigen, hun er sød og nem at sexe med, Mere var der ikke i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 647 Skrevet 7. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 2 timer siden: Jeg mente blot du sku læse hva de andre skrev, min eneste kommentar bliver, besøg pigen, hun er sød og nem at sexe med, Mere var der ikke i det Er stadig i tvivl om du har læst tråden for der er ikke svar på de spørgsmål jeg troede du ville være behjælpelig med svar på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 8. Januar, 2020 dickens skrev, for 21 timer siden: Er stadig i tvivl om du har læst tråden for der er ikke svar på de spørgsmål jeg troede du ville være behjælpelig med svar på.oh Oh my God, det bliver en laaaang aften, den korte, hun er speciel, men et besøg hver, ja hun er ikke som på billederne, men meget smukkere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 647 Skrevet 8. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 13 minutter siden: Oh my God, det bliver en laaaang aften, den korte, hun er speciel, men et besøg hver, ja hun er ikke som på billederne, men meget smukkere Skulle have været der den anden dag men desværre var hun blevet dårlig så det må vente med og finde ud af nået om hende. Det er jo sparsomt hvad der vil oplyses herinde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 8. Januar, 2020 Peter26 skrev, den 26.12.2019 at 14:08: Hun sendte mig et billede af hendes bryster, hold op en flot krop må snart besøge hende Forhåbentlig SINE bryster - med mindre der er flere kvinder der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 647 Skrevet 10. Januar, 2020 Så fik jeg besøgt hende og kan slet ikke genkende det som folk skriver af positive ting om hende. Hun er da helt i hegnet på et eller andet. Gik igen efter lidt snak frem og tilbage. Stor tumps down herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. December, 2020 Aarhuselsker skrev, den 23.12.2019 at 20:09: Ha, ja nogen er heldigere end andre, og nogle piger kører deres forretning lidt alternativt Faldt så lige over en gl Juletråd og tænkte den ku godt trænge til lidt update Jeg har sexet med hende en del gange igennem 2020 og meget specielt og hver gang uden, uden jeg fik muligheden, blot direkte på Hvorvidt hun er og falder ved siden af, fandt jeg aldrig ud af, men speciel er hun (ikk nødvendigvis pga røgen, det sku da lige være pga tilsætningstof) Tilbage til virkeligheden, ja så er hun nok ikk en man besøger hvis man har konen derhjemme, nok bare et knald uden, som i uden tanke Go Weekend herfra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen8000 19 Skrevet 7. December, 2020 Er hun aktiv endnu eller er det bare dig der heldig at mødes med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 7. December, 2020 jensen8000 skrev, 1 time siden: Er hun aktiv endnu eller er det bare dig der heldig at mødes med hende Ha ha heldig, den står du selv for, men hun er Aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 8. December, 2020 Thaimig skrev, for 18 timer siden: Ha ha heldig, den står du selv for, men hun er Aktiv link please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 8. December, 2020 sergent-254 skrev, for 3 timer siden: link please Så vidt jeg kan se og læse, så står Link på side 1 men dog et gammel fra 19 og hvorvidt det stadig virker, ved jeg ej? Min kontakt til hende er på et andet nummer som jeg af sagens natur ej kan oplyse (jeg har rigelig advarsler i forvejen) men husk hun er speciel og det speciele må du selv udforske såfremt du møder hende, det er i min Verden ej Ok at dømme andre fordi de er anderledes Så tjek selv, go aften herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 8. December, 2020 Hun svarer på den e-mail der står i linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 90 Skrevet 13. Marts, 2021 Hun virker meget fræk at skrive med vidst altid klart til pik selv når hendes dreng er hjemme så tilbød hun sex i bil aftalte venter til kan komme ind i varmen har fået nye foto flot glat fisse tror hun gerne vil knep uden gumme til en god pris og sluge sperm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg