Hop til indhold
Guest Thaimig

Stille Lørdag aften på Eg

Recommended Posts

Guest Thaimig

Ja det kan i så tænk over, mit bud, er mænd pludselig har andre ting at tænke over, som feks konen min ? Ja blot  tanke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 6 minutter siden:

... mit bud, er mænd pludselig har andre ting at tænke over, som feks konen min ?

Så må din kone være ret ombejlet i aften ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

tror vi er en del ,der selv har valgt single livet.

så vi med god samvittighed, kan nyde de fristelser der byder sig i livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 13 timer siden:

tror vi er en del ,der selv har valgt single livet.

så vi med god samvittighed, kan nyde de fristelser der byder sig i livet.

Bulls eye. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

Der er faktisk en verden uden for EG! 

He he he he - den er bare ikke lige så sjov :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa jwg var på besøg hos min kæreste og vi har besluttet at flytte sammen efter jul, og så er jeg “historisk” på Eroguide..lige nu har jeg afsluttet mine sugar babes og drosler helt ned med de pd besøg, som jeg gennemfører efter aftale, der er indgået for et stykke tid siden,  men jeg indgår ikke nye aftaler..

b4n

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 32 minutter siden:

Tjaa jwg var på besøg hos min kæreste og vi har besluttet at flytte sammen efter jul, og så er jeg “historisk” på Eroguide..lige nu har jeg afsluttet mine sugar babes og drosler helt ned med de pd besøg, som jeg gennemfører efter aftale, der er indgået for et stykke tid siden,  men jeg indgår ikke nye aftaler..

b4n

Cool Alko

Tillykke B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 timer siden:

He he he he - den er bare ikke lige så sjov :D

Hmm.... det er jeg så ikke helt enig i.
Jeg bruger efterhånden mest EG til at blive chokeret ved at læse indlæg i det Politiske forum. Det er chokerende og skræmende hvad der bliver skrevet der inde.
Alt andet er fåes bedere ude i den virkelige verden for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja efter at selfie-trådene blev bandlyst, så var jeg også lige ved at trække stikket.......

Men så faldt jeg over kattetråden, og fandt ud af der er folk der har det værre end mig :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, den 3.11.2019 at 16:28:

Ja efter at selfie-trådene blev bandlyst, så var jeg også lige ved at trække stikket.......

Men så faldt jeg over kattetråden, og fandt ud af der er folk der har det værre end mig :ph34r:

Selfie-tråde bandlyst?

Det er simpelthen gået min næse forbi. Men så kan jeg da godt forstå, at jeg ikke har set de skønne billeder fra de lækre kvinder længe... :( 

Hvornår, hvad, hvorfor, hvordan, hvem, hvilket? Har der stået noget i en tråd, jeg har misset? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
indokarami skrev, for 39 minutter siden:

Selfie-tråde bandlyst?

Det er simpelthen gået min næse forbi. Men så kan jeg da godt forstå, at jeg ikke har set de skønne billeder fra de lækre kvinder længe... :( 

Hvornår, hvad, hvorfor, hvordan, hvem, hvilket? Har der stået noget i en tråd, jeg har misset? 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/109614-eg-vælger-aktivt-at-bryde-lovgivningen/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Lørdag igen igen, x'konen min, ja det har du selv valgt, 

Du sku måske ha valgt i tide, hva var bedst 

Åh jo, det vidste jeg jo ej?

Åh jo, den tar vi en aften, og sådan fortsatte den lørdag efter lørdag i mange år :P

Go lørdag aften :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...