Hop til indhold
Missilet

Har du prøvet Nickie Petit ?

Recommended Posts

Missilet skrev, for 11 minutter siden:

Tilbyder også dybdegående intravenøs oliemassage samt intimmassage af min nøgne krop.

Intravenøs betyder “i en blodåre”. Det er infusion af væske direkte i en blodåre ved hjælp af en sprøjte eller et intravenøst kateter (rør).

Ja, sådan har jeg aldrig prøvet det før, giver "cum inside" en helt ny betydning.. 

/North 

Ps: har bedt om at få tråden flyttet til efterlysning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missilet skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/285051

Tilbyder også dybdegående intravenøs oliemassage samt intimmassage af min nøgne krop.

Kan roligt siges at være eksperimenterende

Ahhhh mon ikke hun ikke er klar over ordets betydning. Mon ikke hun vil få store øjne hvis gæsten trækker en kanyle op af lommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft flere dejlige besøg hos Nickie Petit, men blev lidt skuffet sidste gang, da hun har været gennem et større vægttab. Jeg synes det klædte hende bedre med lidt sul på kroppen og dertil hørende former.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 40 minutter siden:

Hun fik karantæne på et tidspunkt, om det stadig er tilfældet, det ved jeg ikke.

Ja. Jeg kan se at profilen ‘baremig’ ikke har været anvendt i længere tid. Jeg ville gerne skrive en pm til nickie, hvorfor jeg ville høre om nogen kendte hendes evt nye profilnavn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Hun fik karantæne på et tidspunkt, om det stadig er tilfældet, det ved jeg ikke.

Den tråd du linker til er nok en af de bedste og sjoveste jeg længe har læst :lol:

Nu ved jeg næsten ikke om jeg tør skrive det, efter at have læst den tråd, men jeg har besøgt hende.

Jeg gik dog igen inden vi kom igang, da hun opførte sig lidt underligt. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 4.11.2019 at 12:44:

Ahhhh mon ikke hun ikke er klar over ordets betydning. Mon ikke hun vil få store øjne hvis gæsten trækker en kanyle op af lommen.

Ligesom med oredet, petit ;)  :D  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...