Frække Tanja 3633 Skrevet 4. November, 2019 Så er et år gået og det er tid til den årlige kalender I år vil det fungere sådan at jeg HVER DAG trækker en vinder af gratis besøg, ud af de deltagende. Det vil fungere som gokkesokken, altså 15 min gratis besøg og de efter følgende kvarter udover til 500kr, op til en time. Og vinderne har 3 MÅNEDER TIL AT INDLØSE. Gevinsten kan indløses i hhv.: - Valby/Retortvej - Haderup/ved Herning - Støvring. Da jeg havde lidt problemer mht at vinderne i gokkesokken indløste, forventer jeg at i læser de gældende steder for indløsning og sikre jer at det er muligt for jer at indløse et af disse steder indenfor 3 måneder! Hvis man deltager og IKKE indløser er man fremover ikke i stand til at deltage i NOGEN form for konkurrencer eller kalendere fra mig, da det simpelthen er for spild af min tid Jeg glæder mig til at forkæle jer frækkerter igen i år kg håber der er masser af deltagere. For at deltage skal du FØR d. 30. November skrive en PM til mig med besked "jeg ønsker at deltage i pakkekalender 2019" Alle deltagere kommer ligesom sidste år i en skål og trækkes derfra. Vinderen trækkes i denne tråd hver dag og filmes på samme måde som sidste år, hvilket var et problem for nogle, hvilket det desværre os vil blive i år, dette beklager jeg på forhånd, og håber i bærer over med mig. Vinderen får direkte besked i PM og vil derfor ikke miste gevinsten selvom det mæske ikke er muligt at se videoen. Nå men sæt i gang banditter PS. Lina og jeg laver en adventskalender sammen i år, hvor i kan være heldige med en uforglemmelig trekant på en halv time i præmie nyt indlæg med denne kan findes herinde : * 16 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 5. November, 2019 Man vinder en præmie med dig, kvit og frit uden at indløse? Jeg er målløs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 5. November, 2019 Hej søde dejlige Tanja - Tak for det spændende julekalender tilbud - Har du mon mulighed for at tilføje vestsjælland på din gevinst indløsnings liste? Knus fra Booob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 5. November, 2019 Prinz skrev, for 35 minutter siden: Man vinder en præmie med dig, kvit og frit uden at indløse? Jeg er målløs Nej du er nødt til at indløse for at få din præmie hvis du vinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 5. November, 2019 booob skrev, for 15 minutter siden: Hej søde dejlige Tanja - Tak for det spændende julekalender tilbud - Har du mon mulighed for at tilføje vestsjælland på din gevinst indløsnings liste? Knus fra Booob Hej booob. Nej desværre ikke. Hvis det var tilfældet havde jeg gjort det. Så desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 6. November, 2019 (edited) Nu skal vi ha pakker Nu skal vi ha pakker Jingle balls jingle balls Jubiii Redigeret 6. November, 2019 af Toddy 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 6. November, 2019 Pyhhhh Jég nåede at tilmelde mig i år Sad da med misundelige miner på , når der blev udtrukket "Gaver" sidst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten87 30 Skrevet 6. November, 2019 Ville da være den bedste pakkekalender gave at få... Du er jo bare super dejlig kære Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. November, 2019 (edited) booob skrev, for 23 timer siden: Hej søde dejlige Tanja - Tak for det spændende julekalender tilbud - Har du mon mulighed for at tilføje vestsjælland på din gevinst indløsnings liste? Knus fra Booob DER KAN OGSÅ INLØSES I SORØ!! Redigeret 6. November, 2019 af Frække Tanja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 6. November, 2019 Frække Tanja skrev, for 44 minutter siden: DER KAN OGSÅ INLØSES I SORØ!! Hej Søde dejlige Tanja Super Tak! Så er det bare at håbe på jeg bliver udtrukket til en skøn oplevelse med + og + og måske + sammen med dig. Stort varmt knus fra Booob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. November, 2019 booob skrev, 1 time siden: Hej Søde dejlige Tanja Super Tak! Så er det bare at håbe på jeg bliver udtrukket til en skøn oplevelse med + og + og måske + sammen med dig. Stort varmt knus fra Booob selv tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 7. November, 2019 Frække Tanja skrev, for 5 timer siden: DER KAN OGSÅ INLØSES I SORØ!! Fantastisk. Da kan det også "udløses" i Sorø, vil jeg tro.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. November, 2019 Karsteng skrev, for 5 timer siden: Fantastisk. Da kan det også "udløses" i Sorø, vil jeg tro.. Det har jeg fået tilladelse til igår ja 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 8. November, 2019 Så skulle jeg gerne være tilmeldt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 22. November, 2019 Uhh håber sgu jeg vinder lidt hygge Tanja:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. November, 2019 Så er det ved at være sidste chance for tilmelding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden: Så er det ved at være sidste chance for tilmelding Har vidst nået det i år.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 22. November, 2019 Frække Tanja skrev, for 44 minutter siden: Så er det ved at være sidste chance for tilmelding Afslører du antallet af tilmeldte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. November, 2019 Det kan jeg godt når tilmelding er ovre Er der stemning for det? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 22. November, 2019 Frække Tanja skrev, Lige nu: Det kan jeg godt når tilmelding er ovre Er der stemning for det? Det kunne da være rart at vide om chancen for at vinde er ligeså lille som i Lotto eller ..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. November, 2019 Frække Tanja skrev, den 4.11.2019 at 16:09: Så er et år gået og det er tid til den årlige kalender Det vil fungere som gokkesokken, altså 15 min ..... Jeg håber ikke, at det er en skrivefejl for 15 cm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. November, 2019 Borende X skrev, for 46 minutter siden: Jeg håber ikke, at det er en skrivefejl for 15 cm Hehe nej dog ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. November, 2019 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Hehe nej dog ikke Som skrevet i pikketråden: Skidt med størrelsen, bare pigen er komfortabel ved personen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. November, 2019 VIGTIG INFO!! JEG ER STOPPET HOS RETORTGIRLS I VALBY OG DER KAN DERFOR IKKE INDLØSES DER! DET VIL DOG BLIVE RYKEKT TIL ØSTERBRO HOS ROMANTICA HVOR JEG VIL KUNNE FINDES SAMME DAGE. MIN OG LINAS ADVENTSKALENDER KAN DERFOR HELLER IKKE INDLØSES I KBH PT, MEN VI ARBEJDER PÅ AT FINDE EN LØSNING, HVILKET VI NOK SKAL FÅ GJORT. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 24. November, 2019 Frække Tanja skrev, for 35 minutter siden: VIGTIG INFO!! JEG ER STOPPET HOS RETORTGIRLS I VALBY OG DER KAN DERFOR IKKE INDLØSES DER! DET VIL DOG BLIVE RYKEKT TIL ØSTERBRO HOS ROMANTICA HVOR JEG VIL KUNNE FINDES SAMME DAGE. MIN OG LINAS ADVENTSKALENDER KAN DERFOR HELLER IKKE INDLØSES I KBH PT, MEN VI ARBEJDER PÅ AT FINDE EN LØSNING, HVILKET VI NOK SKAL FÅ GJORT. Sgu da ligeglad, jeg kører gerne helt til det mørke Jylland om nødvendigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg