Frække Tanja 3633 Skrevet 10. December, 2019 Vinderen d. 10 dec eer 10dec.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. December, 2019 (edited) Frække Tanja skrev, 1 time siden: Vinderen d. 10 dec ee 10dec.mp4 52.14 MB · 0 downloads Fejl Redigeret 10. December, 2019 af Toddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
someone_else 10 Skrevet 10. December, 2019 Nej, ikke fejl @Toddy - tværtimod 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch2304 9 Skrevet 10. December, 2019 14 chancer tilbage for gevinst...kom så... P.s. Tillykke til vinderne indtil videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. December, 2019 someone_else skrev, for 4 timer siden: Nej, ikke fejl @Toddy - tværtimod Jeg var ved at skrive Someone Else then me , men ville jo ikke afsløre noget. Derfor en fejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. December, 2019 (edited) Vinderen idag d. 11. Dec eeeer 11dec.mp4 Redigeret 11. December, 2019 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 11. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Vinderen idag d. 13. Dec eeeer 11dec.mp4 35.16 MB · 0 downloads Argh.... er det ik kun den 11 december ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. December, 2019 (edited) Aalborgok skrev, for 1 minut siden: Argh.... er det ik kun den 11 december ? Jo. Det var bare en trykfejl Redigeret 11. December, 2019 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 11. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Jo?? hvad er problemet? Bare lige overskriften he he 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. December, 2019 Aalborgok skrev, for 50 minutter siden: Bare lige overskriften he he Er rettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Er rettet Fuck da datoen!!! Som om den betyder noget som helst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 11. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 timer siden: Vinderen idag d. 11. Dec eeeer 11dec.mp4 35.16 MB · 0 downloads JUBIII 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 12. December, 2019 Vinderen d. 12. Dec er 12dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 Vinderen idag den 13.dec er 13dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 13. December, 2019 Frække Tanja skrev, den 12/12/2019 at 10:17: Vinderen d. 12. Dec er 12dec.mp4 29.81 MB · 0 downloads Vigtigt!!! Skal opereres i højre hånd på mandag, så super fedt at blive udtrukket. Takker lodtrækningsgudinden for, at vælge mit lod. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 HammerAarhus skrev, for 4 minutter siden: Vigtigt!!! Skal opereres i højre hånd på mandag, så super fedt at blive udtrukket. Takker lodtrækningsgudinden for, at vælge mit lod. Åh er glad for det faldt på et godt sted Vi skal nok få det hyggeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 13. December, 2019 Øv blev opereret i v hånd idag Og har ingen præmie. Øv Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 Misjo1 skrev, for 1 time siden: Øv blev opereret i v hånd idag Og har ingen præmie. Øv Misjo1 Det er jo så heller ikke derfor han har vundet Han vandt fordi jeg trak hans navn op af skålen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 13 timer siden: Vinderen idag den 13.dec er 13dec.mp4 31.55 MB · 0 downloads Seriøst dårlig smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 (edited) Toddy skrev, 1 time siden: Seriøst dårlig smag Det er næsten synd for dig hvis ikke jeg finder dig i hatten en af trækningerne Redigeret 13. December, 2019 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 11 minutter siden: Det er næsten synd for dig hvis ikke jeg finder dig i hatten en af træningerne Sagde du næsten???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 13. December, 2019 Toddy skrev, for 38 minutter siden: Sagde du næsten???? Det er lige før at jeg donerer mit lod til dig Toddy bare for at blive fri for dine daglige kommentarer i denne tråd, hver gang du ikke bliver udtrukket. Beklager mit sure opstød, men vi er alle i samme båd om du vil. Glædelig jul trods alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. December, 2019 Gil3tte skrev, for 4 minutter siden: Det er lige før at jeg donerer mit lod til dig Toddy bare for at blive fri for dine daglige kommentarer i denne tråd, hver gang du ikke bliver udtrukket. Beklager mit sure opstød, men vi er alle i samme båd om du vil. Glædelig jul trods alt. Det står dig da helt frit at lade være med at læse dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. December, 2019 Gil3tte skrev, for 57 minutter siden: Det er lige før at jeg donerer mit lod til dig Toddy bare for at blive fri for dine daglige kommentarer i denne tråd, hver gang du ikke bliver udtrukket. Beklager mit sure opstød, men vi er alle i samme båd om du vil. Glædelig jul trods alt. Har faktisk tænkt det samme og været tæt på at betale Tanja for 15 minutrers tid til den trængende Toddy. Vi kan lave den aftale at du giver dine 15 minutters gevinst til Toddy. Jeg giver dig 30 minutters ekstra tid den dag du låner mit selskab i 1 time. Deal?? Er imponeret over Tanja tålmodighed og alt den tid hun bruger på jer mænd. @Frække Tanja stor ros til dig for din kalender og undskyld hvis jeg har afsporet din kalender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 38 minutter siden: Har faktisk tænkt det samme og været tæt på at betale Tanja for 15 minutrers tid til den trængende Toddy. Vi kan lave den aftale at du giver dine 15 minutters gevinst til Toddy. Jeg giver dig 30 minutters ekstra tid den dag du låner mit selskab i 1 time. Deal?? Er imponeret over Tanja tålmodighed og alt den tid hun bruger på jer mænd. @Frække Tanja stor ros til dig for din kalender og undskyld hvis jeg har afsporet din kalender. Først mange tak nemtøs, jeg bruger enormt meget tid på min kalender. Men jeg nyder hvert et minut Min holdning er lidt at ham der vinder skal bruge sin gevinst selv, ellers er det umuligt for mig at finde rundt i at de rigtige indløser Jeg er ret sikker på at toddy ikke oprigtigt er sur over ikke at være trukket men blot spændt over trækningerne og en lille skuffelse og ærgelse rammer i øjeblikket og så nævner han frustrationen uden der er mere i det. Vi må bære lidt over med hinanden i denne søde tid dejlige mennesker Og nemtøs din dejlige tøs - glædelig jul Redigeret 13. December, 2019 af Frække Tanja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg