Hop til indhold
Frække Tanja

Frække Tanjas pakkekalender 2019 :)

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden:

Først mange tak nemtøs, jeg bruger enormt meget tid på min kalender. Men jeg nyder hvert et minut <3

Min holdning er lidt at ham der vinder skal bruge sin gevinst selv, ellers er det umuligt for mig at finde rundt i at de rigtige indløser ;)

Jeg er ret sikker på at toddy ikke oprigtigt er sur over ikke at være trukket men blot spændt over trækningerne og en lille skuffelse og ærgelse rammer i øjeblikket og så nævner han frustrationen uden der er mere i det. 

Vi må bære lidt over med hinanden i denne søde tid dejlige mennesker :wub:

Og nemtøs din dejlige tøs - glædelig jul 

Ahh come one :D

Medlidenheds sex virker totalt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frække Tanja skrev, for 24 minutter siden:

Først mange tak nemtøs, jeg bruger enormt meget tid på min kalender. Men jeg nyder hvert et minut <3

Min holdning er lidt at ham der vinder skal bruge sin gevinst selv, ellers er det umuligt for mig at finde rundt i at de rigtige indløser ;)

Jeg er ret sikker på at toddy ikke oprigtigt er sur over ikke at være trukket men blot spændt over trækningerne og en lille skuffelse og ærgelse rammer i øjeblikket og så nævner han frustrationen uden der er mere i det. 

Vi må bære lidt over med hinanden i denne søde tid dejlige mennesker :wub:

Og nemtøs din dejlige tøs - glædelig jul 

Glædelig  jul  til dig  og  dine  når  du  kommer  så  langt  <3

Skønt  du  har  masser  af  overskud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 36 minutter siden:

Medlidenhedssex? 

Forstår det ikke helt? 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
Toddy skrev, for 50 minutter siden:

Udmelding fra Toddy 7 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 32 minutter siden:

Medlidenhedssex? 

Forstår det ikke helt? 

Gil3tte starter med sit "sure" opstød

Derefter foreslår Nemtøs en indsamling til 15 min

Det må da være medlidenheds sex :D

Og nu mener Nordfyr at jeg er 7 år gammel

Hvor fanden er julestemningen lige blevet af :huh:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gil3tte
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Har  faktisk  tænkt  det  samme  og  været  tæt  på  at  betale  Tanja  for  15 minutrers tid  til  den  trængende  Toddy. 

Vi  kan  lave  den  aftale  at  du  giver  dine  15 minutters gevinst  til  Toddy. 

Jeg  giver  dig  30 minutters ekstra  tid  den  dag  du  låner  mit  selskab  i  1 time. Deal??

Er  imponeret  over  Tanja tålmodighed  og  alt  den  tid  hun  bruger  på  jer  mænd. 

@Frække Tanja stor ros til  dig for  din  kalender og  undskyld  hvis  jeg  har  afsporet din  kalender. 

Deal Nemtøs. 

Hatten af for dig og din julekalender Tanja, jeg stopper også med afsporingen.

Glædelig jul :)

Redigeret af Gil3tte
Stavekontrol...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gil3tte skrev, 1 time siden:

Deal Nemtøs. 

Hatten af for dig og din julekalender Tanja, jeg stopper også med afsporingen.

Glædelig jul :)

Betyder det så at du ikke indløser din gevinst hos mig? :shock:

For når nu i selv påpeger hvor meget tid og energi jeg bruger på det her, så ser jeg det ganske upassende at du og nemtøs forhandler omkring MINE gevinster i MIN pakkekalender?? 

Og at du nemtøs bruger min kalender til at lave aftaler med vinderne det synes jeg godt nok er at synke lavt. 

Du burde være voksen nok til at lave din egen tråd til at forkæle mændene :shock:

Det er godt nok tarveligt af jer :angry:

Men som skrevet i en tidligere kommentar er det altså ikke muligt at forære sin gevinst videre til en anden person, da det simpelthen bliver noget værre rod for mig. 

Hvis i ikke ønsker en gevinst, så lad vær med at deltage i mine konkurrencer?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frække Tanja skrev, for 11 minutter siden:

Betyder det så at du ikke indløser din gevinst hos mig? :shock:

For når nu i selv påpeger hvor meget tid og energi jeg bruger på det her, så ser jeg det ganske upassende at du og nemtøs forhandler omkring MINE gevinster i MIN pakkekalender?? 

Og at du nemtøs bruger min kalender til at lave aftaler med vinderne det synes jeg godt nok er at synke lavt. 

Du burde være voksen nok til at lave din egen tråd til at forkæle mændene :shock:

Det er godt nok tarveligt af jer :angry:

Men som skrevet i en tidligere kommentar er det altså ikke muligt at forære sin gevinst videre til en anden person, da det simpelthen bliver noget værre rod for mig. 

Ro  på, jeg  er  sikker  på  at  Gil3tte  nok  skal  indløse  sin  gevinst  uafhængig af  mig.  

Hvis  du  læser  hvad  han  skrev  ville  han  gøre  Toddy  glad  ved  at  give  gevinsten  videre. Og  ja  som  du  skriver  er  det  den  der  vinder  som  skal  indløse  gevinsten. 

Der  er  ingen grund til  at  blive  sur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 17 minutter siden:

Ro  på, jeg  er  sikker  på  at  Gil3tte  nok  skal  indløse  sin  gevinst  uafhængig af  mig.  

Hvis  du  læser  hvad  han  skrev  ville  han  gøre  Toddy  glad  ved  at  give  gevinsten  videre. Og  ja  som  du  skriver  er  det  den  der  vinder  som  skal  indløse  gevinsten. 

Der  er  ingen grund til  at  blive  sur. 

Nej du skrev hvis han gav sin gevinst til toddy, så ville du ved hans næste besøg hos dig give ham en halv time. Altså laver du reklame i mit opslag. Og det beder jeg dig pænt om at lade vær med. 

Du kan lave din egen kalender, hvis du ønsker at give gæster en halv times sex med dig ;)

God aften og god jul til dig og dine :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk

Var lige ved at slette min profil herinde,men nu er der da lidt sjov herinde,så overvejer at forsætte julen over,og stoppe med at ryge samtidig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 46 minutter siden:

Træk mig i morgen, jeg kunne ikke drømme om at bytte den væk :-)

Tak fordi du forsøder vores juletid med din konkurrence

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vinderen idag d. 14. Dec er 

OBS. HØJ LYD!! 

(jeg undskylder på forhånd grineflippet. Forklaring: vi sad med flippet allerede før den blev lavet og jeg knækkede. Sorry. Men ikke en af os kunne holde mund

og så hedder vinderen som han gør og jeg var flad :lol: Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, Lige nu:

Vinderen idag d. 14. Dec er 

(jeg undskylder på forhånd grineflippet. Forklaring: vi sad med flippet allerede før den blev lavet og jeg knækkede. Sorry. Men ikke en af os kunne holde mund

og så hedder vinderen som han gør og jeg var flad :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 14 timer siden:

Det er lige før at jeg donerer mit lod til dig Toddy bare for at blive fri for dine daglige kommentarer i denne tråd, hver gang du ikke bliver udtrukket. 

Beklager mit sure opstød,  men vi er alle i samme båd om du vil.

Glædelig jul trods alt.

Kan kun give dig 100% ret. Det er helt fint at komme med en sjov kommentar, men så mange som @Toddy kommer med, er med til at ødelægge tråden.

Så Toddy, tag en pause og en spiller, eller hold dig til dine hyldest tråde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved godt at jeg har fået mundkurv på i denne tråd og sikkert mange andre tråde, men jeg er faktisk lidt ligeglad.

Jeg skriver mine kommentarer, fordi jeg syntes at det er ret fantastisk at der er piger herinde, der gerne vil forsøde vores tilværelse med at give os en kalendergave:wub:

Det kan godt være at alle i andre ser det som værende en lille og ligegyldig ting, som i kan handle som det passer jer, men jeg vælger at se det som en meget personlig gave til ham som vinder og jeg finder det direkte usmageligt at der er nogen som vil handle det, som var det en fisk eller lignende

I kan bede mig om at holde kæft, men men i kan sgu aldrig bede mig om at lade være med at være  glad og spændt på om jeg vinder og så vil jeg skide på hvor populære i er herinde :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 47 minutter siden:

Vær venlig at holder jer til @Frække Tanjas julekalender nu , alle sammen, og hvis I ikke er “venlige” at gøre dette, får I et ban og måske en advarsel i tidlig julegave 

Mange tak ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det:)

Jeg glæder mig til at indløse gevinsten:rolleyes:

Stor ros og tak til frække Tanja for at bruge så meget tid på denne pakkekalender og for de flotte gevinster:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kira svalereden skrev, for 5 minutter siden:

Det simpelhen sååå genialt og hyggeligt med den her pakke kalender:x jeg kan slet ikke lade vær at følge den her tråd! Spændene og sjovt. Godt gået @Frække Tanja:-P 

Mange tak Kira :wub:

Godt du hygger dig med den. 

Og til info så er kvinder jo os velkomne i mine konkurrencer (dog for sent i år) <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak Kira :wub:

Godt du hygger dig med den. 

Og til info så er kvinder jo os velkomne i mine konkurrencer (dog for sent i år) <3

Holder mig til at være med på en lurer:rolleyes: men næste år, tør jeg måske:razz: haha har stadig mit 1 møde med en kvinde tilgode jo. Sååå forbered dig søde, hvis jeg skulle være med næste år. Ej søde, det var for at give dig et kæmpe skulderklap for denne tråd<3 virkelig hyggeligt søde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kira svalereden skrev, Lige nu:

Holder mig til at være med på en lurer:rolleyes: men næste år, tør jeg måske:razz: haha har stadig mit 1 møde med en kvinde tilgode jo. Sååå forbered dig søde, hvis jeg skulle være med næste år. Ej søde, det var for at give dig et kæmpe skulderklap for denne tråd<3 virkelig hyggeligt søde

Mange tak. Godt du hygger dig med den. Det er bestemt os meningen der skal være lidt hyggeligt herinde og en af grundene til jeg gør det :D

Jamen hvis du fanger modet er du velkommen, gør du ikke er det helt fint du lurer med i stedet <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak. Godt du hygger dig med den. Det er bestemt os meningen der skal være lidt hyggeligt herinde og en af grundene til jeg gør det :D

Jamen hvis du fanger modet er du velkommen, gør du ikke er det helt fint du lurer med i stedet <3

Tak og god aften søde<3 og du kan tro jeg lure, spændt på hver gang hvem der den heldige:razz: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...