Toddy 1422 Skrevet 13. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Først mange tak nemtøs, jeg bruger enormt meget tid på min kalender. Men jeg nyder hvert et minut Min holdning er lidt at ham der vinder skal bruge sin gevinst selv, ellers er det umuligt for mig at finde rundt i at de rigtige indløser Jeg er ret sikker på at toddy ikke oprigtigt er sur over ikke at være trukket men blot spændt over trækningerne og en lille skuffelse og ærgelse rammer i øjeblikket og så nævner han frustrationen uden der er mere i det. Vi må bære lidt over med hinanden i denne søde tid dejlige mennesker Og nemtøs din dejlige tøs - glædelig jul Ahh come one Medlidenheds sex virker totalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 24 minutter siden: Først mange tak nemtøs, jeg bruger enormt meget tid på min kalender. Men jeg nyder hvert et minut Min holdning er lidt at ham der vinder skal bruge sin gevinst selv, ellers er det umuligt for mig at finde rundt i at de rigtige indløser Jeg er ret sikker på at toddy ikke oprigtigt er sur over ikke at være trukket men blot spændt over trækningerne og en lille skuffelse og ærgelse rammer i øjeblikket og så nævner han frustrationen uden der er mere i det. Vi må bære lidt over med hinanden i denne søde tid dejlige mennesker Og nemtøs din dejlige tøs - glædelig jul Glædelig jul til dig og dine når du kommer så langt Skønt du har masser af overskud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 (edited) Toddy skrev, for 36 minutter siden: Ahh come one Medlidenheds sex virker totalt Medlidenhedssex? Forstår det ikke helt? Redigeret 13. December, 2019 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 13. December, 2019 Toddy skrev, for 50 minutter siden: Ahh come one Medlidenheds sex virker totalt Udmelding fra Toddy 7 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. December, 2019 (edited) Frække Tanja skrev, for 32 minutter siden: Medlidenhedssex? Forstår det ikke helt? Gil3tte starter med sit "sure" opstød Derefter foreslår Nemtøs en indsamling til 15 min Det må da være medlidenheds sex Og nu mener Nordfyr at jeg er 7 år gammel Hvor fanden er julestemningen lige blevet af Redigeret 13. December, 2019 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 Ja jeg synes os vi skal finde den gode tone og lidt god stemning frem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 13. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Har faktisk tænkt det samme og været tæt på at betale Tanja for 15 minutrers tid til den trængende Toddy. Vi kan lave den aftale at du giver dine 15 minutters gevinst til Toddy. Jeg giver dig 30 minutters ekstra tid den dag du låner mit selskab i 1 time. Deal?? Er imponeret over Tanja tålmodighed og alt den tid hun bruger på jer mænd. @Frække Tanja stor ros til dig for din kalender og undskyld hvis jeg har afsporet din kalender. Deal Nemtøs. Hatten af for dig og din julekalender Tanja, jeg stopper også med afsporingen. Glædelig jul Redigeret 13. December, 2019 af Gil3tte Stavekontrol... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 (edited) Gil3tte skrev, 1 time siden: Deal Nemtøs. Hatten af for dig og din julekalender Tanja, jeg stopper også med afsporingen. Glædelig jul Betyder det så at du ikke indløser din gevinst hos mig? For når nu i selv påpeger hvor meget tid og energi jeg bruger på det her, så ser jeg det ganske upassende at du og nemtøs forhandler omkring MINE gevinster i MIN pakkekalender?? Og at du nemtøs bruger min kalender til at lave aftaler med vinderne det synes jeg godt nok er at synke lavt. Du burde være voksen nok til at lave din egen tråd til at forkæle mændene Det er godt nok tarveligt af jer Men som skrevet i en tidligere kommentar er det altså ikke muligt at forære sin gevinst videre til en anden person, da det simpelthen bliver noget værre rod for mig. Hvis i ikke ønsker en gevinst, så lad vær med at deltage i mine konkurrencer?? Redigeret 13. December, 2019 af Frække Tanja 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 11 minutter siden: Betyder det så at du ikke indløser din gevinst hos mig? For når nu i selv påpeger hvor meget tid og energi jeg bruger på det her, så ser jeg det ganske upassende at du og nemtøs forhandler omkring MINE gevinster i MIN pakkekalender?? Og at du nemtøs bruger min kalender til at lave aftaler med vinderne det synes jeg godt nok er at synke lavt. Du burde være voksen nok til at lave din egen tråd til at forkæle mændene Det er godt nok tarveligt af jer Men som skrevet i en tidligere kommentar er det altså ikke muligt at forære sin gevinst videre til en anden person, da det simpelthen bliver noget værre rod for mig. Hvis i ikke ønsker en gevinst, så lad vær med at deltage i mine konkurrencer?? Ro på, jeg er sikker på at Gil3tte nok skal indløse sin gevinst uafhængig af mig. Hvis du læser hvad han skrev ville han gøre Toddy glad ved at give gevinsten videre. Og ja som du skriver er det den der vinder som skal indløse gevinsten. Der er ingen grund til at blive sur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 17 minutter siden: Ro på, jeg er sikker på at Gil3tte nok skal indløse sin gevinst uafhængig af mig. Hvis du læser hvad han skrev ville han gøre Toddy glad ved at give gevinsten videre. Og ja som du skriver er det den der vinder som skal indløse gevinsten. Der er ingen grund til at blive sur. Nej du skrev hvis han gav sin gevinst til toddy, så ville du ved hans næste besøg hos dig give ham en halv time. Altså laver du reklame i mit opslag. Og det beder jeg dig pænt om at lade vær med. Du kan lave din egen kalender, hvis du ønsker at give gæster en halv times sex med dig God aften og god jul til dig og dine Redigeret 13. December, 2019 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 13. December, 2019 Var lige ved at slette min profil herinde,men nu er der da lidt sjov herinde,så overvejer at forsætte julen over,og stoppe med at ryge samtidig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 13. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 46 minutter siden: Hvis i ikke ønsker en gevinst, så lad vær med at deltage i mine konkurrencer?? Træk mig i morgen, jeg kunne ikke drømme om at bytte den væk Tak fordi du forsøder vores juletid med din konkurrence 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. December, 2019 (edited) Vinderen idag d. 14. Dec er OBS. HØJ LYD!! (jeg undskylder på forhånd grineflippet. Forklaring: vi sad med flippet allerede før den blev lavet og jeg knækkede. Sorry. Men ikke en af os kunne holde mund 14dec.mp4 og så hedder vinderen som han gør og jeg var flad ) Redigeret 14. December, 2019 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. December, 2019 Frække Tanja skrev, Lige nu: Vinderen idag d. 14. Dec er (jeg undskylder på forhånd grineflippet. Forklaring: vi sad med flippet allerede før den blev lavet og jeg knækkede. Sorry. Men ikke en af os kunne holde mund 14dec.mp4 34.76 MB · 0 downloads og så hedder vinderen som han gør og jeg var flad ) 14dec2.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 14. December, 2019 Gil3tte skrev, for 14 timer siden: Det er lige før at jeg donerer mit lod til dig Toddy bare for at blive fri for dine daglige kommentarer i denne tråd, hver gang du ikke bliver udtrukket. Beklager mit sure opstød, men vi er alle i samme båd om du vil. Glædelig jul trods alt. Kan kun give dig 100% ret. Det er helt fint at komme med en sjov kommentar, men så mange som @Toddy kommer med, er med til at ødelægge tråden. Så Toddy, tag en pause og en spiller, eller hold dig til dine hyldest tråde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 14. December, 2019 Jeg ved godt at jeg har fået mundkurv på i denne tråd og sikkert mange andre tråde, men jeg er faktisk lidt ligeglad. Jeg skriver mine kommentarer, fordi jeg syntes at det er ret fantastisk at der er piger herinde, der gerne vil forsøde vores tilværelse med at give os en kalendergave Det kan godt være at alle i andre ser det som værende en lille og ligegyldig ting, som i kan handle som det passer jer, men jeg vælger at se det som en meget personlig gave til ham som vinder og jeg finder det direkte usmageligt at der er nogen som vil handle det, som var det en fisk eller lignende I kan bede mig om at holde kæft, men men i kan sgu aldrig bede mig om at lade være med at være glad og spændt på om jeg vinder og så vil jeg skide på hvor populære i er herinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. December, 2019 Stabilizer skrev, for 47 minutter siden: Vær venlig at holder jer til @Frække Tanjas julekalender nu , alle sammen, og hvis I ikke er “venlige” at gøre dette, får I et ban og måske en advarsel i tidlig julegave Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. December, 2019 Vinderen idag d. 15. ER 15dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen-45 62 Skrevet 15. December, 2019 Tak for det Jeg glæder mig til at indløse gevinsten Stor ros og tak til frække Tanja for at bruge så meget tid på denne pakkekalender og for de flotte gevinster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 15. December, 2019 Det simpelhen sååå genialt og hyggeligt med den her pakke kalender jeg kan slet ikke lade vær at følge den her tråd! Spændene og sjovt. Godt gået @Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. December, 2019 Kira svalereden skrev, for 5 minutter siden: Det simpelhen sååå genialt og hyggeligt med den her pakke kalender jeg kan slet ikke lade vær at følge den her tråd! Spændene og sjovt. Godt gået @Frække Tanja Mange tak Kira Godt du hygger dig med den. Og til info så er kvinder jo os velkomne i mine konkurrencer (dog for sent i år) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 15. December, 2019 Frække Tanja skrev, Lige nu: Mange tak Kira Godt du hygger dig med den. Og til info så er kvinder jo os velkomne i mine konkurrencer (dog for sent i år) Holder mig til at være med på en lurer men næste år, tør jeg måske haha har stadig mit 1 møde med en kvinde tilgode jo. Sååå forbered dig søde, hvis jeg skulle være med næste år. Ej søde, det var for at give dig et kæmpe skulderklap for denne tråd virkelig hyggeligt søde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. December, 2019 Kira svalereden skrev, Lige nu: Holder mig til at være med på en lurer men næste år, tør jeg måske haha har stadig mit 1 møde med en kvinde tilgode jo. Sååå forbered dig søde, hvis jeg skulle være med næste år. Ej søde, det var for at give dig et kæmpe skulderklap for denne tråd virkelig hyggeligt søde Mange tak. Godt du hygger dig med den. Det er bestemt os meningen der skal være lidt hyggeligt herinde og en af grundene til jeg gør det Jamen hvis du fanger modet er du velkommen, gør du ikke er det helt fint du lurer med i stedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 15. December, 2019 Frække Tanja skrev, Lige nu: Mange tak. Godt du hygger dig med den. Det er bestemt os meningen der skal være lidt hyggeligt herinde og en af grundene til jeg gør det Jamen hvis du fanger modet er du velkommen, gør du ikke er det helt fint du lurer med i stedet Tak og god aften søde og du kan tro jeg lure, spændt på hver gang hvem der den heldige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. December, 2019 Vinderen d. 16. Dec er 16dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg