Hop til indhold
Frække Tanja

Frække Tanjas pakkekalender 2019 :)

Recommended Posts

Guest NordFyr
Toddy skrev, for 8 minutter siden:

Sikke stille her er :P

Shhhhhh:lol:

Vi leger stille leg:rolleyes:

Redigeret af NordFyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 8 timer siden:

:ph34r:jeg er her helt inkognito:ph34r:, men tror du ham der vinderen er af jydsk afstamning :rolleyes:

Nej ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor barnlig vil du egentlig være, @Toddy?

Du har jo, på sin vis, “fået ret” i og med at du nu kan skrive her i tråden uden at folk (gider) brokke(r) sig mere, men derfor behøver det vel ikke handle om dig?

Hvorfor den der se mig, se mig-ting og det her med at håne dem, som syntes, at du fyldte for meget?

Hvad med at lade den skønne Tanja have tråden i fred eller i det mindste bare kommentere relevant?

og god jul:)

/Svendsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 15 minutter siden:

Hvor barnlig vil du egentlig være, @Toddy?

Du har jo, på sin vis, “fået ret” i og med at du nu kan skrive her i tråden uden at folk (gider) brokke(r) sig mere, men derfor behøver det vel ikke handle om dig?

Hvorfor den der se mig, se mig-ting og det her med at håne dem, som syntes, at du fyldte for meget?

Hvad med at lade den skønne Tanja have tråden i fred eller i det mindste bare kommentere relevant?

og god jul:)

/Svendsen

Den eneste grund til at skrive, som du gør, er vel at gøre opmærksom på sig selv og jeg er ærligt talen ret overrasket over alle jer super seriøse personer, der tager alt herinde for alvorligt.

Hvis du ikke gider læse hvad jeg skriver, så lad dog for fanden være

Det burde være ret nemt at blot ignorere alt hvad jeg skriver istedet for at bruge alt din energi på at gøre mig og alle andre opmærksom på hvor barnlig jeg er!!!

Jeg ved det sgu godt hvor barnlig jeg er og det er jeg ret sikker på at alle andre efterhånden også har fundet ud af

Måske du ville få det meget bedre med dig selv, hvis du brugte din tid på noget mere interessant end at fortælle mig hvordan jeg skal opføre mig :rolleyes:

Venlig hilsen og god jul

Toddy "et barn man ikke kan nå, så hvorfor prøve"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, 1 time siden:

Måske du ville få det meget bedre med dig selv, hvis du brugte din tid på noget mere interessant

Har du overvejet at følge dit eget råd? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Har du overvejet at følge dit eget råd? 

Ja men hvad skulle alle i voksne så tage jer til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 timer siden:

[bla bla...]

ah, jeg bruger nu ikke alt min energi på at skrive om dig:lol:

Men ja; hvis din pinlige tiggen for Tanja (undskyld, @Frække Tanja, for både delvis trådkapring og inddragelse i det her) udmønter sig i noget frækt, fx. fordi nogen køber dig til tavshed, så er din tid og energi nok bedre brugt; på et anonymt forum kommer du ikke til at stå til ansvar for nogen ift. at være til grin, så det er da et forsøg værd på sin vis.
Jeg tvivler dog på den slutning:wink:

Nu vil jeg så ikke spamme tråden mere. 

It’s all yours, Toddy:)

næ, øjeblik, det er vel Tanjas?... eller?...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden:

[bla bla...]

ah, jeg bruger nu ikke alt min energi på at skrive om dig:lol:

Men ja; hvis din pinlige tiggen for Tanja (undskyld, @Frække Tanja, for både delvis trådkapring og inddragelse i det her) udmønter sig i noget frækt, fx. fordi nogen køber dig til tavshed, så er din tid og energi nok bedre brugt; på et anonymt forum kommer du ikke til at stå til ansvar for nogen ift. at være til grin, så det er da et forsøg værd på sin vis.
Jeg tvivler dog på den slutning:wink:

Nu vil jeg så ikke spamme tråden mere. 

It’s all yours, Toddy:)

næ, øjeblik, det er vel Tanjas?... eller?...

Sjovt nok, så har i såkaldte moderatorer brugt mere tid på at skælde ud på mig, end jeg har på mine små bemærkninger

Og der er INGEN der kan købe mig til tavshed

I starten skrev jeg mine små bemærkninger for at få lidt sjov i gaden, men så begyndte alle jer voksne at skælde på mig og bruge væsentlig mere tid på det end jeg havde. Helt ærligt, regner i med at få noget ud af det, udover at prøve at spille helten der skal beskytte stakkels lille frække Tanja, for hun kan jo slet ikke selv klare sig mod den stygge Toddy :rolleyes:

Dem af jer, der har været herinde i mere end to dage, ville vide at jeg ikke tager noget som helst seriøst, mindst af alt udtalelser fra selvbestaltede mods :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om det reelt genere jer andre at toddy kommenterer på mine trækninger, ved jeg af gode grunde ikke. 

Men det generer ikke mig, hvis jeg ikke meter at læse visse kommentarer, så scroller jeg ganske enkelt videre. ;)

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 14.12.2019 at 07:28:

Vinderen idag d. 14. Dec er 

OBS. HØJ LYD!! 

(jeg undskylder på forhånd grineflippet. Forklaring: vi sad med flippet allerede før den blev lavet og jeg knækkede. Sorry. Men ikke en af os kunne holde mund

og så hedder vinderen som han gør og jeg var flad :lol:

shit allerede d. 14 ,,, fedeste indslag EVER og konge underholdning elsker den måde det grin bare bliver udført på,,

og ja lover ikke at kommentere mere og afspore det kæmpe arbejde som Frække Tanja udfører, vil ligesom bare mere følge med lidt på sidelinien 

Kæmpe knus til F.T.

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

shit allerede d. 14 ,,, fedeste indslag EVER og konge underholdning elsker den måde det grin bare bliver udført på,,

og ja lover ikke at kommentere mere og afspore det kæmpe arbejde som Frække Tanja udfører

Det der det var simpelthen så SKIDE sjovt!! :lol:

(man skulle muligvis have været der) 

Men jeg grinte så meget at det føltes som om jeg fik en sixpack undervejs. Det gjorde direkte fysisk ondt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
MartinDK skrev, 1 time siden:

Hej Tanja , Tak for en fantastisk jule gave i dag , top klasse jeg er fan

Selv tak :D det var mega dejligt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 24.11.2019 at 19:00:

VIGTIG INFO!! 

JEG ER STOPPET HOS RETORTGIRLS I VALBY OG DER KAN DERFOR IKKE INDLØSES DER! 

DET VIL DOG BLIVE RYKEKT TIL ØSTERBRO HOS ROMANTICA HVOR JEG VIL KUNNE FINDES SAMME DAGE. 

MIN OG LINAS ADVENTSKALENDER KAN DERFOR HELLER IKKE INDLØSES I KBH PT, MEN VI ARBEJDER PÅ AT FINDE EN LØSNING, HVILKET VI NOK SKAL FÅ GJORT. 

Hej Frække Tanja. Har fulgt lidt med  fra siden

Lillebamsen har sendt en kort besked. HVORFOR besørge vi ikke Frække Tanja.

Så   Bamsen har nu sat Tanja på listen i 2020.

Du ser sgu dejlig  ud , Du er også dominerende har jeg læst i en anden tråd.

Savner lidt en dame der KAN det der, er selv rimelig styrende. Håber vi kan ses i 2020

Tanja er Bamsemad

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 13 minutter siden:

Hej Frække Tanja. Har fulgt lidt med  fra siden

Lillebamsen har sendt en kort besked. HVORFOR besørge vi ikke Frække Tanja.

Så   Bamsen har nu sat Tanja på listen i 2020.

Du ser sgu dejlig  ud , Du er også dominerende har jeg læst i en anden tråd.

Savner lidt en dame der KAN det der, er selv rimelig styrende. Håber vi kan ses i 2020

Tanja er Bamsemad

Du er da bare rigtig velkommen i 2020 :rolleyes: så må vi se om lille Frække Tanja kan tænde op for bamsen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...