Bamsen 713 Skrevet 19. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden: Du er da bare rigtig velkommen i 2020 så må vi se om lille Frække Tanja kan tænde op for bamsen Hej Tanja. Jeg er sikker på at du kan fyre op under Bamsen og Lillebamsen. Nu er det sådan at vi er jo en gl bamse, men elsker store Babser, du skriver G-skål Er det økobabs eller hjulpet lidt , ikke at det betyder så meget er bare lidt nysgerrig. Men kan du styre en Bamse og hans følgesend ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. December, 2019 Bamsen skrev, for 1 minut siden: Hej Tanja. Jeg er sikker på at du kan fyre op under Bamsen og Lillebamsen. Nu er det sådan at vi er jo en gl bamse, men elsker store Babser, du skriver G-skål Er det økobabs eller hjulpet lidt , ikke at det betyder så meget er bare lidt nysgerrig. Men kan du styre en Bamse og hans følgesend ? Self kan jeg da det Babserne er naturel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 19. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Self kan jeg da det Babserne er naturel Uha Uha , Det lyder sgu dejligt. Men Bamsen er jo en gl Bamse. Men ….er vild med unge smukke lamseben , har spist 3 om mdr det sidste år . Jeg tror at Tanja skal på menuen , snart, glæder sig til at slå klørene i sådan en lille lækkerbidsk Og økobabser er lige til at sætte de små bamsetænder i . GUF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. December, 2019 Hehe det vil jeg så glæde mig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden: Hehe det vil jeg så glæde mig til Måske Bamsen skal tage en krukke honning med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 19. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden: Hehe det vil jeg så glæde mig til Det vil bamsen også, Er desværre ikke med i din pakkeleg, en sjov ide , Og jeg stopper nu , vil ikke afspore din tråd. Men vil glæde mig til at møde dig på østerbro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Måske Bamsen skal tage en krukke honning med Hej Toddy . Måske en god ide. Nu kender Tanja jo ikke Bamsen endnu, Du ved jo at jeg er en sød Peter Plys model Som elsker honning direkte fra Krukken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. December, 2019 Vinderen idag d. 20.dec er 20dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 21. December, 2019 Hvor mange vindere har besøgt jeres gratis præmier? Lodtrækningen den 24 december, er præmien større den dag? Jeg står ved put and take i Lynge og håber nytårstorsken bider på krogen ellers skal i to sild plaske med fiskestangen og kaste længere ud på det dybe vand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2019 Cjan skrev, for 6 timer siden: Hvor mange vindere har besøgt jeres gratis præmier? Lodtrækningen den 24 december, er præmien større den dag? Jeg står ved put and take i Lynge og håber nytårstorsken bider på krogen ellers skal i to sild plaske med fiskestangen og kaste længere ud på det dybe vand. Lige nu skruk vrt du i min egen kalender og det kunne godt ske der kom en overraskelse juleaften. Linas og min kalender er 1 trækning hver søndag i advent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2019 Vinderen idag d. 21.Dec 21dec.mp4 er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 21. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 timer siden: Lige nu skruk vrt du i min egen kalender og det kunne godt ske der kom en overraskelse juleaften. Linas og min kalender er 1 trækning hver søndag i advent Hvis der er overraskelse d. 24 får vi der allerede har vundet så chancen for at være med i den trækning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 21. December, 2019 Mit nick holder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2019 Jesperdjensen skrev, for 44 minutter siden: Hvis der er overraskelse d. 24 får vi der allerede har vundet så chancen for at være med i den trækning? Nej desværre. Der kommer en lille overraskelse d. 24. Men i kan kun vinde 1 gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 21. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Nej desværre. Der kommer en lille overraskelse d. 24. Men i kan kun vinde 1 gang. Øv... Men omvendt, så er vi jo allerede sikret en skøn oplevelse i dit selskab.... Så kun fair overfor dem der ikke er trukket endnu. :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2019 Jesperdjensen skrev, for 18 minutter siden: Øv... Men omvendt, så er vi jo allerede sikret en skøn oplevelse i dit selskab.... Så kun fair overfor dem der ikke er trukket endnu. Præcist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 21. December, 2019 Here,s the seson too bee horny Lalalalala lalalala 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. December, 2019 Vinderen d. 22.dec ER 22dec.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. December, 2019 Vinderen d. 23.dec er... 23dec.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 23. December, 2019 Een trækning tilbage, Så er det hvis kun ren held der skal til for at vinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 23. December, 2019 Allan37 skrev, for 8 timer siden: Een trækning tilbage, Så er det hvis kun ren held der skal til for at vinde Tænker det var det samme i de 23 trækninger der allerede har været. Eller det håber jeg da i hvert fald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 23. December, 2019 Loser skrev, for 34 minutter siden: Tænker det var det samme i de 23 trækninger der allerede har været. Eller det håber jeg da i hvert fald. Ja chancen er vel ligefrem blevet større, da der nu er 23 navne mindre i bøtten ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 23. December, 2019 Det er jo kun juleaften 1 gang om året. Derfor trækker jeg i dagens anledning 2 heldige vindere tak for jeres interesse og tilmeldinger kære dejlige mennesker Hav enfantastidk lækker jul og et godt nytår alle sammen 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. December, 2019 Første vinder idag d. 24. Dec er 24dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg