Hop til indhold
Frække Tanja

Frække Tanjas pakkekalender 2019 :)

Recommended Posts

Tak for denne gang frækkerter og jeg glæder mig for vildt til et år mere i jeres skød, eller i mit :P

Glædelig jul alle sammen :wub:

Kys fra Tanja <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en spændende, fræk og sjov julekalender. Det har været en fornøjelse at logge ind hver dag og følge dine trækninger. Jeg vandt dog ikke i din julekalender men var heldig i advents trækningen:). Så glæder mig meget til st møde jer næste år. 

Glædelig jul og et godt nytår :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov hov julen vare lige til påske, det gør pakkekalenderen vel også <3

glædelig jul og godt nytår til dig og de heldige vindere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Never to late skrev, for 2 timer siden:

Tak for en spændende, fræk og sjov julekalender. Det har været en fornøjelse at logge ind hver dag og følge dine trækninger. Jeg vandt dog ikke i din julekalender men var heldig i advents trækningen:). Så glæder mig meget til st møde jer næste år. 

Glædelig jul og et godt nytår :)

Selv tak og det glæder vi os også til :D

Og rigtig mange tak <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grenå skrev, for 2 timer siden:

Hov hov julen vare lige til påske, det gør pakkekalenderen vel også <3

glædelig jul og godt nytår til dig og de heldige vindere. 

Hehe det er vidst kun i sangen den gør det :lol:

Mange tak <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 17 timer siden:

Stort tillykke til ALLE vindere 

Og rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår til dig kære Frække Tanja <3

Knus din ven Hunter 

Mange tak Hunter :D

Glædelig baghjul og godt nytår :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej dejlige vindere. 

Da jeg tydeligt kan fornemme en høj interesse for om folk indløser sine gevinster, kunne det være super hvis de vindere der har indløst og senere hen jer der indløser lige kan skrive i tråden her at i har indløst. 

Jeg kræver ikke anmeldelser af jeres besøg, men som minimum blot at i lige noterer i har indløst <3

Kys fra lille mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Vil det sige at du har en højere indløsningsrate end ved din sidste konkurrence :), jeg erindrer at du nærmest måtte trække folk til "truget" sidste gang :)

Selv om jeg ikke fatter en s... øh disse af den der ikke indløser en så fin gevinst.:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frække Tanja skrev, for 7 timer siden:

Hej dejlige vindere. 

Da jeg tydeligt kan fornemme en høj interesse for om folk indløser sine gevinster, kunne det være super hvis de vindere der har indløst og senere hen jer der indløser lige kan skrive i tråden her at i har indløst. 

Jeg kræver ikke anmeldelser af jeres besøg, men som minimum blot at i lige noterer i har indløst <3

Kys fra lille mig. 

Har  du  ikke  selv  overblikket  over  hvem der  har  indløst  deres  gevinst  da  de  jo  får  15 minutter gratis  selskab med  dig.

Håber  at  de  der  har  vundet  også  får  indløst  deres  præmie  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Har  du  ikke  selv  overblikket  over  hvem der  har  indløst  deres  gevinst  da  de  jo  får  15 minutter gratis  selskab med  dig.

Jo selvfølgelig har jeg da styr på det :huh:

Hvis du læser står der at de øvrige deltagere udviser interesse af om gevinsterne bliver indløst, da der sidste år var problemer med dette. 

Så på denne måde kan de følge med her og se at gevinsterne faktisk bliver indløst.. 

Fedt du spørger på den måde, som om du tror jeg er total idiot.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det jeg mener er at de øvrige deltagere udviser interesse af om gevinsterne bliver indløst, da der sidste år var problemer med dette. 

Så på denne måde kan de følge med her og se at gevinsterne faktisk bliver indløst.. 

Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ganske sikker på at alle vindere iår indløser. :wub:

Ellers kunne det jo ende ud i at jeg ikke gider spilde mere tid på det fremover ;)

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derudover har jeg glemt at informere om at jeg fik lavet noget rod den 24. Og at min ene trækningsvideo forsvandt fra min telefon og derfor ikke kunne dokumenteres. 

Jeg vurderede dog at han ikke skulle snydes af den grund og der er derfor 3 vindere fra d. 24.

Det er ikke lagt op i tråden her, fordi jeg som sagt mistede videoen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frække Tanja skrev, for 20 minutter siden:

Hvis du læser står der at de øvrige deltagere udviser interesse af om gevinsterne bliver indløst, da der sidste år var problemer med dette. 

Du  tager  helt  fejl af mit  indlæg. 

Du  kunne  vælge  at  skrive  i dit  indlæg  at  xx antal  har  indløst  deres  præmie  og  du  fortsat  mangler  at  høre  fra  xx antal  som  mangler  at  indfri  deres  gevinst. 

Så  lad  venligst  være  med  at  pådutte  min  kommentar  noget  den  ikke  er  ment  som.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Du  tager  helt  fejl af mit  indlæg. 

Du  kunne  vælge  at  skrive  i dit  indlæg  at  xx antal  har  indløst  deres  præmie  og  du  fortsat  mangler  at  høre  fra  xx antal  som  mangler  at  indfri  deres  gevinst. 

Så  lad  venligst  være  med  at  pådutte  min  kommentar  noget  den  ikke  er  ment  som.  

Jeg kunne have gjort rigtig mange ting. 

Men nu er det her MIN tråd og jeg skriver præcist hvad jeg lyster i den. 

Min kommentar var ikke ment som 3n hjælp til mig, da jeg har helt styr på hvem der har indløst og hvem der ikke har. Det var udelukkende så de øvrige deltagere har mulighed for at se at det bliver indløst :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Jeg kunne have gjort rigtig mange ting. 

Men nu er det her MIN tråd og jeg skriver præcist hvad jeg lyster i den. 

Min kommentar var ikke ment som 3n hjælp til mig, da jeg har helt styr på hvem der har indløst og hvem der ikke har. Det var udelukkende så de øvrige deltagere har mulighed for at se at det bliver indløst :huh:

Der er  ingen  grund til  at  bide  efter mig!

Hvis  det  havde  været  en  mand  som  var  kommet  med  samme  forslag  som  mit, ville  du  nok  have været lidt mere venlig i dit  retursvar. 

God fornøjelse i din tråd 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik indløst min gevinst her i weekenden. Hvilken oplevelse. Dejlige kys og dejlige øjne. Tanja var i sit es under vores akt. Som bliver mellem os.Håber på et gensyn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Todd skrev, for 1 time siden:

Fik indløst min gevinst her i weekenden. Hvilken oplevelse. Dejlige kys og dejlige øjne. Tanja var i sit es under vores akt. Som bliver mellem os.Håber på et gensyn

Det var lækkert var det :wub:

Håber os på flere gensyn <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå det tyder på det var for meget forlangt :huh:

Så lader i da bare vær :shock:

Men jeg kan informere om at 6 har indløst og der mangler så 20 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frække Tanja skrev, Lige nu:

Men jeg kan informere om at 6 har indløst og der mangler så 20 

Hvofff faen tilmelder folk sig så?? De er mærkelige!:roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Hvofff faen tilmelder folk sig så?? De er mærkelige!:roll:

De har jo indtil slut marts til at indløse, så de skal nok nå det :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...