Listige Svend 234 Skrevet 24. December, 2019 (edited) Spændt på den sidste Tak for underholdningen og spændingen igen i år, @Frække Tanja Redigeret 24. December, 2019 af Listige Svend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. December, 2019 vinder2d24.mp4 Anden og sidste vinder i kalenderen 2019 d. 24. Dec ER! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. December, 2019 (edited) Tak for denne gang frækkerter og jeg glæder mig for vildt til et år mere i jeres skød, eller i mit Glædelig jul alle sammen Kys fra Tanja Redigeret 24. December, 2019 af Frække Tanja 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Never to late 53 Skrevet 24. December, 2019 Tak for en spændende, fræk og sjov julekalender. Det har været en fornøjelse at logge ind hver dag og følge dine trækninger. Jeg vandt dog ikke i din julekalender men var heldig i advents trækningen:). Så glæder mig meget til st møde jer næste år. Glædelig jul og et godt nytår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 345 Skrevet 24. December, 2019 Hov hov julen vare lige til påske, det gør pakkekalenderen vel også glædelig jul og godt nytår til dig og de heldige vindere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. December, 2019 Never to late skrev, for 2 timer siden: Tak for en spændende, fræk og sjov julekalender. Det har været en fornøjelse at logge ind hver dag og følge dine trækninger. Jeg vandt dog ikke i din julekalender men var heldig i advents trækningen:). Så glæder mig meget til st møde jer næste år. Glædelig jul og et godt nytår Selv tak og det glæder vi os også til Og rigtig mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. December, 2019 Grenå skrev, for 2 timer siden: Hov hov julen vare lige til påske, det gør pakkekalenderen vel også glædelig jul og godt nytår til dig og de heldige vindere. Hehe det er vidst kun i sangen den gør det Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. December, 2019 Stort tillykke til ALLE vindere Og rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår til dig kære Frække Tanja Knus din ven Hunter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 25. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 17 timer siden: Stort tillykke til ALLE vindere Og rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår til dig kære Frække Tanja Knus din ven Hunter Mange tak Hunter Glædelig baghjul og godt nytår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orangee 13 Skrevet 26. December, 2019 Frække Tanja skrev, den 24.12.2019 at 01:02: Første vinder idag d. 24. Dec er 24dec.mp4 49.52 MB · 0 downloads Den perfekte julegave 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 27. Januar, 2020 Hej dejlige vindere. Da jeg tydeligt kan fornemme en høj interesse for om folk indløser sine gevinster, kunne det være super hvis de vindere der har indløst og senere hen jer der indløser lige kan skrive i tråden her at i har indløst. Jeg kræver ikke anmeldelser af jeres besøg, men som minimum blot at i lige noterer i har indløst Kys fra lille mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 27. Januar, 2020 Vil det sige at du har en højere indløsningsrate end ved din sidste konkurrence , jeg erindrer at du nærmest måtte trække folk til "truget" sidste gang Selv om jeg ikke fatter en s... øh disse af den der ikke indløser en så fin gevinst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Januar, 2020 Frække Tanja skrev, for 7 timer siden: Hej dejlige vindere. Da jeg tydeligt kan fornemme en høj interesse for om folk indløser sine gevinster, kunne det være super hvis de vindere der har indløst og senere hen jer der indløser lige kan skrive i tråden her at i har indløst. Jeg kræver ikke anmeldelser af jeres besøg, men som minimum blot at i lige noterer i har indløst Kys fra lille mig. Har du ikke selv overblikket over hvem der har indløst deres gevinst da de jo får 15 minutter gratis selskab med dig. Håber at de der har vundet også får indløst deres præmie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 27. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Har du ikke selv overblikket over hvem der har indløst deres gevinst da de jo får 15 minutter gratis selskab med dig. Håber at de der har vundet også får indløst deres præmie Jo selvfølgelig har jeg da styr på det Hvis du læser står der at de øvrige deltagere udviser interesse af om gevinsterne bliver indløst, da der sidste år var problemer med dette. Så på denne måde kan de følge med her og se at gevinsterne faktisk bliver indløst.. Fedt du spørger på den måde, som om du tror jeg er total idiot.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 27. Januar, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Har du ikke selv overblikket over hvem der har indløst deres gevinst da de jo får 15 minutter gratis selskab med dig. Håber at de der har vundet også får indløst deres præmie Jo selvfølgelig har jeg da styr på det Det jeg mener er at de øvrige deltagere udviser interesse af om gevinsterne bliver indløst, da der sidste år var problemer med dette. Så på denne måde kan de følge med her og se at gevinsterne faktisk bliver indløst.. Fedt du spørger på den måde, som om du tror jeg er total idiot.. Misjo1 skrev, for 3 timer siden: Jeg er ganske sikker på at alle vindere iår indløser. Ellers kunne det jo ende ud i at jeg ikke gider spilde mere tid på det fremover Redigeret 27. Januar, 2020 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 27. Januar, 2020 Derudover har jeg glemt at informere om at jeg fik lavet noget rod den 24. Og at min ene trækningsvideo forsvandt fra min telefon og derfor ikke kunne dokumenteres. Jeg vurderede dog at han ikke skulle snydes af den grund og der er derfor 3 vindere fra d. 24. Det er ikke lagt op i tråden her, fordi jeg som sagt mistede videoen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Januar, 2020 Frække Tanja skrev, for 20 minutter siden: Jo selvfølgelig har jeg da styr på det Hvis du læser står der at de øvrige deltagere udviser interesse af om gevinsterne bliver indløst, da der sidste år var problemer med dette. Så på denne måde kan de følge med her og se at gevinsterne faktisk bliver indløst.. Fedt du spørger på den måde, som om du tror jeg er total idiot.. Du tager helt fejl af mit indlæg. Du kunne vælge at skrive i dit indlæg at xx antal har indløst deres præmie og du fortsat mangler at høre fra xx antal som mangler at indfri deres gevinst. Så lad venligst være med at pådutte min kommentar noget den ikke er ment som. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 27. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 22 minutter siden: Du tager helt fejl af mit indlæg. Du kunne vælge at skrive i dit indlæg at xx antal har indløst deres præmie og du fortsat mangler at høre fra xx antal som mangler at indfri deres gevinst. Så lad venligst være med at pådutte min kommentar noget den ikke er ment som. Jeg kunne have gjort rigtig mange ting. Men nu er det her MIN tråd og jeg skriver præcist hvad jeg lyster i den. Min kommentar var ikke ment som 3n hjælp til mig, da jeg har helt styr på hvem der har indløst og hvem der ikke har. Det var udelukkende så de øvrige deltagere har mulighed for at se at det bliver indløst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Januar, 2020 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Jeg kunne have gjort rigtig mange ting. Men nu er det her MIN tråd og jeg skriver præcist hvad jeg lyster i den. Min kommentar var ikke ment som 3n hjælp til mig, da jeg har helt styr på hvem der har indløst og hvem der ikke har. Det var udelukkende så de øvrige deltagere har mulighed for at se at det bliver indløst Der er ingen grund til at bide efter mig! Hvis det havde været en mand som var kommet med samme forslag som mit, ville du nok have været lidt mere venlig i dit retursvar. God fornøjelse i din tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 28. Januar, 2020 Ihhh altså, jeg elsker bare når de voksne skændes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Todd 47 Skrevet 28. Januar, 2020 Fik indløst min gevinst her i weekenden. Hvilken oplevelse. Dejlige kys og dejlige øjne. Tanja var i sit es under vores akt. Som bliver mellem os.Håber på et gensyn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. Januar, 2020 Todd skrev, for 1 time siden: Fik indløst min gevinst her i weekenden. Hvilken oplevelse. Dejlige kys og dejlige øjne. Tanja var i sit es under vores akt. Som bliver mellem os.Håber på et gensyn Det var lækkert var det Håber os på flere gensyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Januar, 2020 Nå det tyder på det var for meget forlangt Så lader i da bare vær Men jeg kan informere om at 6 har indløst og der mangler så 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Januar, 2020 Frække Tanja skrev, Lige nu: Men jeg kan informere om at 6 har indløst og der mangler så 20 Hvofff faen tilmelder folk sig så?? De er mærkelige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Hvofff faen tilmelder folk sig så?? De er mærkelige! De har jo indtil slut marts til at indløse, så de skal nok nå det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg