Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 Frække Tanja skrev, 1 time siden: De har jo indtil slut marts til at indløse, så de skal nok nå det Så kan jeg kun håbe, på at der bliver en nu pakkekalender til jul i år, nu er jeg da blevet opmærksom på den, men tror nu at Tanja skal besøges af ligevel, jeg vil gerne indløse dem der er bliver indløst den tager jeg gerne på mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Januar, 2020 Zaq skrev, for 2 timer siden: Så kan jeg kun håbe, på at der bliver en nu pakkekalender til jul i år, nu er jeg da blevet opmærksom på den, men tror nu at Tanja skal besøges af ligevel, jeg vil gerne indløse dem der er bliver indløst den tager jeg gerne på mig. Ja det forstår jeg godt Må se hvad der sker i år mht om jeg laver noget i dec 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hulk79 5 Skrevet 29. Januar, 2020 Så fik jeg indløst min gevinst Det var en dejlig tur hos hende Dejlig modtagelse fik man Så det bliver da til en tur mere hos hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Januar, 2020 hulk79 skrev, for 7 timer siden: Så fik jeg indløst min gevinst Det var en dejlig tur hos hende Dejlig modtagelse fik man Så det bliver da til en tur mere hos hende Ja det var dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 29. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden: Hvofff faen tilmelder folk sig så?? De er mærkelige! Bare fordi man ikke har indløst endnu, så er det jo ikke ensbetydende med at det sker. Personligt har jeg booket en aftale i Februar. ...men viser det sig at man ikke indløser, sÅ er jeg enig i at det er Respektløst. Men ro på.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 205 Skrevet 3. Februar, 2020 Står ved mit tilbud om at udløse (pun intended) for de tilbageværende skuffejern - ved mere end 10 påkræves dog en kort pause! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Februar, 2020 LongJohn skrev, for 10 timer siden: Står ved mit tilbud om at udløse (pun intended) for de tilbageværende skuffejern - ved mere end 10 påkræves dog en kort pause! Forstår godt du er på, men det kommer ikke til at ske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 11. Februar, 2020 Har nu indløst min præmie. For dem der ikke har indløst endnu. Glæd jer. Tanja er en skøn kvinde med et fantastisk personlighed og ja alt det andet var også ganske fantastisk. ❤️ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. Februar, 2020 Jesperdjensen skrev, for 2 timer siden: Har nu indløst min præmie. For dem der ikke har indløst endnu. Glæd jer. Tanja er en skøn kvinde med et fantastisk personlighed og ja alt det andet var også ganske fantastisk. ❤️ Tak for en hyggelig og lækker stund med dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bassman 21 Skrevet 11. Februar, 2020 Jeg vandt i adventskalenderen og havde den lækreste oplevelse med Tanja og Lina i januar. Det var super fedt og de to kvindfolk er frække....rigtig frække.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. Februar, 2020 Bassman skrev, for 39 minutter siden: Jeg vandt i adventskalenderen og havde den lækreste oplevelse med Tanja og Lina i januar. Det var super fedt og de to kvindfolk er frække....rigtig frække.... Åååh mange tak bas. Du var da heller ikke på den lade side 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 11. Februar, 2020 Så har jeg også været på besøg, og jeg kan kun tilslutte mig de tidligere skrevne rosende ord, Tanja er en af de frækkeste og mest intense kvinder jeg nogensinde har været sammen med, det var simpelthen en super oplevelse. Og så de øjne........... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. Februar, 2020 (edited) Bear skrev, for 3 minutter siden: Så har jeg også været på besøg, og jeg kan kun tilslutte mig de tidligere skrevne rosende ord, Tanja er en af de frækkeste og mest intense kvinder jeg nogensinde har været sammen med, det var simpelthen en super oplevelse. Og så de øjne........... Åååh mange tak bear Jeg nød det os men det ved du vidst godt Redigeret 11. Februar, 2020 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 11. Februar, 2020 Bassman skrev, for 1 time siden: Jeg vandt i adventskalenderen og havde den lækreste oplevelse med Tanja og Lina i januar. Det var super fedt og de to kvindfolk er frække....rigtig frække.... Jeg er så misundelig, jeg kan godt forestille mig hvor frækt det må ha været 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bassman 21 Skrevet 12. Februar, 2020 Allan37 skrev, for 17 timer siden: Jeg er så misundelig, jeg kan godt forestille mig hvor frækt det må ha været Jeg vil mene at en tur med de to må være definition på at blive ædt med hud og hår.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 12. Februar, 2020 Så har den "hemmelige" vinde d 24 dec indløst sin Premium Tak for en stund igår smukke Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 12. Februar, 2020 Bassman skrev, for 7 timer siden: Jeg vil mene at en tur med de to må være definition på at blive ædt med hud og hår.... Hvis Lina er ligeså fræk som Frække Tanja, så må det sgu være en oplevelse for livet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Todd 47 Skrevet 12. Februar, 2020 Har besøgt Lina en enkelt gang og det var dejligt frækt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. Februar, 2020 Misjo1 skrev, den 12.2.2020 at 10:42: Så har den "hemmelige" vinde d 24 dec indløst sin Premium Tak for en stund igår smukke Tanja Selv tak dejlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 13. Februar, 2020 Så fik jeg indløst (og udløst) gaven, tak for en dejlig stund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. Februar, 2020 Moriarty skrev, for 2 timer siden: Så fik jeg indløst (og udløst) gaven, tak for en dejlig stund Selv tak for en dejlig stund i dit selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. Februar, 2020 Status er at 15 mangler at indløse og der er lidt over 1 måned tilbage til det. Så få luret vagtplanen uindløste vindere, så vi kan finde en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
someone_else 10 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg fik også indløst og forlænget min gevinst. 15 Min er bare ikke nok med sådan en dejlig pige. Tanja får mine varmeste anbefalinger - hun kunne alle de dejligste moves og sagde de sødeste ting. Jeg gik derfra med det største smil, glad i krop og sjæl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 26. Februar, 2020 someone_else skrev, for 15 timer siden: Jeg fik også indløst og forlænget min gevinst. 15 Min er bare ikke nok med sådan en dejlig pige. Tanja får mine varmeste anbefalinger - hun kunne alle de dejligste moves og sagde de sødeste ting. Jeg gik derfra med det største smil, glad i krop og sjæl Åååh tak for de søde ord Det var dejligt at sexe med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 26. Februar, 2020 Jeg har hverken indløst eller udløst, da jeg ikke vandt noget som helst. Skod profil navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg