Hop til indhold
Frække Tanja

Frække Tanjas pakkekalender 2019 :)

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, 1 time siden:

De har jo indtil slut marts til at indløse, så de skal nok nå det :wub:

Så kan jeg kun håbe, på at der bliver en nu pakkekalender til jul i år, nu er jeg da blevet opmærksom på den, men  tror nu at Tanja skal besøges af ligevel, jeg vil gerne indløse dem der er bliver indløst :-P den tager jeg gerne på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 2 timer siden:

Så kan jeg kun håbe, på at der bliver en nu pakkekalender til jul i år, nu er jeg da blevet opmærksom på den, men  tror nu at Tanja skal besøges af ligevel, jeg vil gerne indløse dem der er bliver indløst :-P den tager jeg gerne på mig.

Ja det forstår jeg godt :lol:

Må se hvad der sker i år mht om jeg laver noget i dec ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg indløst min gevinst 

Det var en dejlig tur hos hende 

Dejlig modtagelse fik man 

Så det bliver da til en tur mere hos hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
hulk79 skrev, for 7 timer siden:

Så fik jeg indløst min gevinst 

Det var en dejlig tur hos hende 

Dejlig modtagelse fik man 

Så det bliver da til en tur mere hos hende

Ja det var dejligt <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Hvofff faen tilmelder folk sig så?? De er mærkelige!:roll:

Bare fordi man ikke har indløst endnu, så er det jo ikke ensbetydende med at det sker. Personligt har jeg booket en aftale i Februar.

...men viser det sig at man ikke indløser, sÅ er jeg enig i at det er Respektløst. Men ro på....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Står ved mit tilbud om at udløse (pun intended) for de tilbageværende skuffejern - ved mere end 10 påkræves dog en kort pause!

Del dette indlæg

Link til indlæg
LongJohn skrev, for 10 timer siden:

Står ved mit tilbud om at udløse (pun intended) for de tilbageværende skuffejern - ved mere end 10 påkræves dog en kort pause!

Forstår godt du er på, men det kommer ikke til at ske :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu indløst min præmie. For dem der ikke har indløst endnu. Glæd jer. Tanja er en skøn kvinde med et fantastisk personlighed og ja alt det andet var også ganske fantastisk. ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesperdjensen skrev, for 2 timer siden:

Har nu indløst min præmie. For dem der ikke har indløst endnu. Glæd jer. Tanja er en skøn kvinde med et fantastisk personlighed og ja alt det andet var også ganske fantastisk. ❤️

Tak for en hyggelig og lækker stund med dig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vandt i adventskalenderen og havde den lækreste oplevelse med Tanja og Lina i januar. Det var super fedt og de to kvindfolk er frække....rigtig frække....:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bassman skrev, for 39 minutter siden:

Jeg vandt i adventskalenderen og havde den lækreste oplevelse med Tanja og Lina i januar. Det var super fedt og de to kvindfolk er frække....rigtig frække....:)

Åååh mange tak bas. Du var da heller ikke på den lade side :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg også været på besøg, og jeg kan kun tilslutte mig de tidligere skrevne rosende ord, Tanja er en af de frækkeste og mest intense kvinder jeg nogensinde har været sammen med, det var simpelthen en super oplevelse. 

Og så de øjne...........:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 3 minutter siden:

Så har jeg også været på besøg, og jeg kan kun tilslutte mig de tidligere skrevne rosende ord, Tanja er en af de frækkeste og mest intense kvinder jeg nogensinde har været sammen med, det var simpelthen en super oplevelse. 

Og så de øjne...........:wub:

Åååh mange tak bear :wub:

Jeg nød det os :D men det ved du vidst godt :lol:<3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bassman skrev, for 1 time siden:

Jeg er så misundelig, jeg kan godt forestille mig hvor frækt det må ha været :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, for 17 timer siden:

Jeg er så misundelig, jeg kan godt forestille mig hvor frækt det må ha været :P

Jeg vil mene at en tur med de to må være definition på at blive ædt med hud og hår....B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Så har den "hemmelige" vinde d 24 dec indløst<3 sin Premium

Tak for en stund igår smukke Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bassman skrev, for 7 timer siden:

Jeg vil mene at en tur med de to må være definition på at blive ædt med hud og hår....B)

Hvis Lina er ligeså fræk som Frække Tanja, så må det sgu være en oplevelse for livet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 12.2.2020 at 10:42:

Så har den "hemmelige" vinde d 24 dec indløst<3 sin Premium

Tak for en stund igår smukke Tanja

Selv tak dejlige :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moriarty skrev, for 2 timer siden:

Så fik jeg indløst (og udløst) gaven, tak for en dejlig stund :)

Selv tak for en dejlig stund i dit selskab :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Status er at 15 mangler at indløse og der er lidt over 1 måned tilbage til det. :)

Så få luret vagtplanen uindløste vindere, så vi kan finde en dag :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik også indløst og forlænget min gevinst. 15 Min er bare ikke nok med sådan en dejlig pige.

Tanja får mine varmeste anbefalinger :wub: - hun kunne alle de dejligste moves og sagde de sødeste ting. Jeg gik derfra med det største smil, glad i krop og sjæl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
someone_else skrev, for 15 timer siden:

Jeg fik også indløst og forlænget min gevinst. 15 Min er bare ikke nok med sådan en dejlig pige.

Tanja får mine varmeste anbefalinger :wub: - hun kunne alle de dejligste moves og sagde de sødeste ting. Jeg gik derfra med det største smil, glad i krop og sjæl :)

Åååh tak for de søde ord :wub:

Det var dejligt at sexe med dig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Jeg har hverken indløst eller udløst, da jeg ikke vandt noget som helst. Skod profil navn. :rolleyes::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...