Hop til indhold
Frække Tanja

Frække Tanjas pakkekalender 2019 :)

Recommended Posts

Loser skrev, for 10 timer siden:

Jeg har hverken indløst eller udløst, da jeg ikke vandt noget som helst. Skod profil navn. :rolleyes::lol:

Kan være du er heldig i år :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå da jeg stadig mangler at høre fra en del vil jeg gøre uindløste vindere opmærksomme på, at hvis ikke man som vinder indløser vil man ikke have mulighed fremover for at deltage i mine konkurrencer, da det trods spild af min tid selvfølgelig ikke skal gå ud over alle jer som ønsker at deltage samt indløse. <3

Jeg ser derfor frem til at høre fra resten til en fræk aftale 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Set i lyset af den nuværende situation, så kommer jeg ikke til, at indløse inden for den givne tidsfrist.... og hvis det indebærer en udelukkelse fra kommende konkurrencer, så er jeg indforstået med det... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her sidder jeg og kigger på uindløste gevinster og for lige at give et billede af hvorfor jeg føler mig godt til grin efter alt mit arbejde med de her kalendere, kan jeg informere om at jeg tæller 13 uindløste gevinster på trods af en ekstra måned til at indløse Gevinsten. :(

Jeg synes ærligt talt det er pisse tarveligt overfor de mænd der GERNE ville have indløst Gevinsten, i stedet for folk, som ikke gider. 

Det gode for jer andre er at disse personer på denne liste ikke fremover kan deltage, hvis ikke de når at indløse og så bliver chancerne for jer andre på den måde bedre næste år. 

Men i skal vide jeg synes det er sløvt, og jeg forstår på INGEN måde at man ikke indløser en GRATIS gevinst. Det er mig sku alligevel en gåde. :shock:

Jeg ønsker jer dog allesammen en fantastisk dag/aften på trods af dette triste opslag <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 17 minutter siden:

Men i skal vide jeg synes det er sløvt, og jeg forstår på INGEN måde at man ikke indløser en GRATIS gevinst. Det er mig sku alligevel en gåde. :shock:

De ved åbenbart ikke hvad de er gået glip af, ellers havde de helt sikkert holdt sig til og indløst gevinsten :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, for 4 minutter siden:

De ved åbenbart ikke hvad de er gået glip af, ellers havde de helt sikkert holdt sig til og indløst gevinsten :rolleyes:

Ja det er med 110% sikkerhed DERES tab. 

Men stadig tarveligt overfor dem der gerne vil 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Ja det er med 110% sikkerhed DERES tab. 

Men stadig tarveligt overfor dem der gerne vil 

Jeg håber ikke at jeg står på den liste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Har du indløst? 

Du love sat skrive til mig hvis jeg vandt for hej kan ikke se om jeg vandt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi var mange, der ikke kunne se de video’er (tror det er udbredt på iPhone’s)
Loggede håbefuld ind hver dag for at se om der skulle ligge en PB ;)

Så håber da heller ikke at være på naughty-listen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bgo skrev, for 59 minutter siden:

Du love sat skrive til mig hvis jeg vandt for hej kan ikke se om jeg vandt 

Du er ikke med på listen <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 6 timer siden:

Her sidder jeg og kigger på uindløste gevinster og for lige at give et billede af hvorfor jeg føler mig godt til grin efter alt mit arbejde med de her kalendere, kan jeg informere om at jeg tæller 13 uindløste gevinster på trods af en ekstra måned til at indløse Gevinsten. :(

Altså jeg går bestemt ind for genbrug, så send mig bare de uindløste billetter, jeg LOVER de bliver indløst.. 

/North

Redigeret af North
Stavebøf

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 21 minutter siden:

Altså jeg går bestemt ind for genbrug, så send mig bare de uindløste billetter, jeg LOVER de bliver indløst.. 

/North

Ja det tvivler jeg ikke på north :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 15 minutter siden:

Ja det tvivler jeg ikke på north :wub:

Og gerne i træk på en "Rainy Day" ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesperdjensen skrev, for 10 minutter siden:

Jamen så kan det jo være man kan vlre heldig i 2020 også. Nød ihvertfald min gevinst og deltager absolut gerne igen.

:wub:

Jeg deltager også igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Sorry med det er virkelig tomhjerned mennesker der ikke griber den chance

Tanja er super sød og meget intens at være sammen med. Skam jer :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en af de 13, der ikke får indløst gevinsten... og gør det mig til et tomhjernet menneske, ja så må jeg jo leve med dét resten af livet...

Syntes det var super fedt, at blive trukket ud til konkurrencen i december, og jeg fulgte vagtplanen for Valby stedet, for at finde en dag det passede. Så langt kom det aldrig inden alting blev lagt ned. Det var en super flot gestus, at du forlængede deadline til juni med, men da sidste vagt i denne måned er d. 17, så når jeg det bare ikke. 

Konsekvensen er, at komme på den sorte liste, og det må jeg så tage med.

Håber alle nyder det dejlige vejr, og at det kan bringe humøret lidt højere op. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlindBoy skrev, den 15.6.2020 at 19:01:

Jeg er en af de 13, der ikke får indløst gevinsten... og gør det mig til et tomhjernet menneske, ja så må jeg jo leve med dét resten af livet...

Syntes det var super fedt, at blive trukket ud til konkurrencen i december, og jeg fulgte vagtplanen for Valby stedet, for at finde en dag det passede. Så langt kom det aldrig inden alting blev lagt ned. Det var en super flot gestus, at du forlængede deadline til juni med, men da sidste vagt i denne måned er d. 17, så når jeg det bare ikke. 

Konsekvensen er, at komme på den sorte liste, og det må jeg så tage med.

Håber alle nyder det dejlige vejr, og at det kan bringe humøret lidt højere op. ;)

Danmark lukkede ned grundet corona i marts så vidt jeg husker  (hvilket reelt var den sidste måned for indløsning. 

Så uanset hvad havde du i hvert fald et par måneder før dk lukkede ned:D

Men rigtig god aften til dig os. Nyd det gode vejr en masse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hihi dem der ikke har indløst deres gevinst er gået glip af noget :) jeg er glad for min gevinst og præmien var fantastisk ;)

Endnu engang tak for en fantastisk oplevelse Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...