Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2019 Tilllykke min ven brug tiden fornuftigt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 5. December, 2019 Vinderen d. 5. Dec errr... 5dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svømmeren Skrevet 5. December, 2019 Lidt træt af jeg ikke kan se video’erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 5. December, 2019 Svømmeren skrev, for 17 minutter siden: Lidt træt af jeg ikke kan se video’erne ja om sorry. Men ved virkelig ikke hvad løsningen er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 5. December, 2019 Her kører de fint så det må være din PC eller telefon der ikke magter opgaven: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Febbe 69 Skrevet 6. December, 2019 Svømmeren skrev, for 7 timer siden: Lidt træt af jeg ikke kan se video’erne hvis du på ipad eller iphone virker det ikke i Safari eller Chrome browser. i puffin virker det fint 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. December, 2019 Vinderen d. 6.dec eeeeer 6dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 6. December, 2019 Frustrationen kender snart ingen grænser Det ender sgu med at jeg er nødt til at give mig selv en gave, hvis jeg vil have nogen i år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. December, 2019 Vinderen den 7. Dec er: 7dec.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 7. December, 2019 Så nærmer tiden sig, hvor det er MIT navn som udtrækkes!!! Det er jo december, så man må gerne ønske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 7. December, 2019 HammerAarhus skrev, for 1 minut siden: Så nærmer tiden sig, hvor det er MIT navn som udtrækkes!!! Det er jo december, så man må gerne ønske Så så rolig nu I jyder er totalt over repræsenteret i denne tråd Ved overhovedet ikke om det er sandt, men sådan føles det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 205 Skrevet 7. December, 2019 Det er bare den extravete natur af vores jyske medsyndere der får det til at opleves sådan 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 7. December, 2019 Københavnerne kan sagtens også vinde.. jeg siger det bare DUM DA DUM DA DUMMMMM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 7. December, 2019 BlindBoy skrev, for 23 minutter siden: Københavnerne kan sagtens også vinde.. jeg siger det bare DUM DA DUM DA DUMMMMM Jeg har en fornemmelse af at jeg går en hård tid i møde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 8. December, 2019 Vinderen d. 8.dec er 8dec.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 8. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 1 time siden: Vinderen d. 8.dec er 8dec.mp4 42.24 MB · 0 downloads Ja nu er jeg jo selvfølgelig ikke så smålig, at jeg ikke under andre at vinde, men jeg vil vædde med at han er jyde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MartinDK 3 Skrevet 8. December, 2019 Toddy skrev, for 8 minutter siden: Ja nu er jeg jo selvfølgelig ikke så smålig, at jeg ikke under andre at vinde, men jeg vil vædde med at han er jyde hmmmmm man kan kalde mig meget, men Jyde vil jeg altså helst ikke kaldes, født og opvokset på vestegnen .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 8. December, 2019 MartinDK skrev, for 6 minutter siden: hmmmmm man kan kalde mig meget, men Jyde vil jeg altså helst ikke kaldes, født og opvokset på vestegnen .. Nå ok Så lad da gå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 8. December, 2019 Nu må du ikke give fortabt, @Toddy - Jeg estimerer at der pt. er omkring 60 lodder i @Frække Tanja's tombola, og der er stadig 15 trækninger tilbage - så dine chancer er fortsat ret gode! (Tanja, kan vi gøre noget her, eksempelvis noget med bestikkelse? - Det er jo næsten ikke til at bære, hvis Toddy ikke bliver trukket) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 9. December, 2019 MickeyM skrev, for 18 minutter siden: Nu må du ikke give fortabt, @Toddy - Jeg estimerer at der pt. er omkring 60 lodder i @Frække Tanja's tombola, og der er stadig 15 trækninger tilbage - så dine chancer er fortsat ret gode! (Tanja, kan vi gøre noget her, eksempelvis noget med bestikkelse? - Det er jo næsten ikke til at bære, hvis Toddy ikke bliver trukket) Jeg har det lidt på samme måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2019 (edited) MickeyM skrev, for 11 timer siden: Nu må du ikke give fortabt, @Toddy - Jeg estimerer at der pt. er omkring 60 lodder i @Frække Tanja's tombola, og der er stadig 15 trækninger tilbage - så dine chancer er fortsat ret gode! (Tanja, kan vi gøre noget her, eksempelvis noget med bestikkelse? - Det er jo næsten ikke til at bære, hvis Toddy ikke bliver trukket) Jeg kan desværre ikke bestikkes. Du kan hjælpe med at krydse for ham? Og i værste fald, så er det nok ikke den sidste konkurrence jeg spidser jer af med Redigeret 9. December, 2019 af Frække Tanja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2019 Vinderen d. 9. Dec ER: 9dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 9. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 1 time siden: Vinderen d. 9. Dec ER: 9dec.mp4 44.14 MB · 0 downloads Jeg dropper helt at kommentere!!! Kom det fra den lettere frustrerede mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2019 Toddy skrev, 1 time siden: Jeg dropper helt at kommentere!!! Kom det fra den lettere frustrerede mand Krydser hvad jeg kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 9. December, 2019 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Krydser hvad jeg kan Nej for helvede, lad være med det!!! Så bliver det jo skide svært at komme til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg