Toddy 1422 Skrevet 16. December, 2019 Sikke stille her er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 16. December, 2019 (edited) Toddy skrev, for 8 minutter siden: Sikke stille her er Shhhhhh Vi leger stille leg Redigeret 16. December, 2019 af NordFyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. December, 2019 NordFyr skrev, for 30 minutter siden: Shhhhhh Vi leger stille leg uhadada 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. December, 2019 Vinderen d. 17 dec errrr 17dec.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 32 minutter siden: Vinderen d. 17 dec errrr 17dec.mp4 29.98 MB · 0 downloads jeg er her helt inkognito, men tror du ham der vinderen er af jydsk afstamning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 17. December, 2019 Toddy skrev, for 40 minutter siden: jeg er her helt inkognito, men tror du ham der vinderen er af jydsk afstamning No idea 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 17. December, 2019 Toddy skrev, for 8 timer siden: jeg er her helt inkognito, men tror du ham der vinderen er af jydsk afstamning Nej 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. December, 2019 18dec.mp4 Vinderen idag d. 18. Dec er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Frække Tanja skrev, 1 time siden: 18dec.mp4 35.81 MB · 0 downloads Vinderen idag d. 18. Dec er Sådan en forbryder Hov shit vent, jeg er her slet ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 18. December, 2019 Hvor barnlig vil du egentlig være, @Toddy? Du har jo, på sin vis, “fået ret” i og med at du nu kan skrive her i tråden uden at folk (gider) brokke(r) sig mere, men derfor behøver det vel ikke handle om dig? Hvorfor den der se mig, se mig-ting og det her med at håne dem, som syntes, at du fyldte for meget? Hvad med at lade den skønne Tanja have tråden i fred eller i det mindste bare kommentere relevant? og god jul /Svendsen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Svendsenaalborg skrev, for 15 minutter siden: Hvor barnlig vil du egentlig være, @Toddy? Du har jo, på sin vis, “fået ret” i og med at du nu kan skrive her i tråden uden at folk (gider) brokke(r) sig mere, men derfor behøver det vel ikke handle om dig? Hvorfor den der se mig, se mig-ting og det her med at håne dem, som syntes, at du fyldte for meget? Hvad med at lade den skønne Tanja have tråden i fred eller i det mindste bare kommentere relevant? og god jul /Svendsen Den eneste grund til at skrive, som du gør, er vel at gøre opmærksom på sig selv og jeg er ærligt talen ret overrasket over alle jer super seriøse personer, der tager alt herinde for alvorligt. Hvis du ikke gider læse hvad jeg skriver, så lad dog for fanden være Det burde være ret nemt at blot ignorere alt hvad jeg skriver istedet for at bruge alt din energi på at gøre mig og alle andre opmærksom på hvor barnlig jeg er!!! Jeg ved det sgu godt hvor barnlig jeg er og det er jeg ret sikker på at alle andre efterhånden også har fundet ud af Måske du ville få det meget bedre med dig selv, hvis du brugte din tid på noget mere interessant end at fortælle mig hvordan jeg skal opføre mig Venlig hilsen og god jul Toddy "et barn man ikke kan nå, så hvorfor prøve" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, 1 time siden: Måske du ville få det meget bedre med dig selv, hvis du brugte din tid på noget mere interessant Har du overvejet at følge dit eget råd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 AalborgLook skrev, for 4 minutter siden: Har du overvejet at følge dit eget råd? Ja men hvad skulle alle i voksne så tage jer til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 3 timer siden: [bla bla...] ah, jeg bruger nu ikke alt min energi på at skrive om dig Men ja; hvis din pinlige tiggen for Tanja (undskyld, @Frække Tanja, for både delvis trådkapring og inddragelse i det her) udmønter sig i noget frækt, fx. fordi nogen køber dig til tavshed, så er din tid og energi nok bedre brugt; på et anonymt forum kommer du ikke til at stå til ansvar for nogen ift. at være til grin, så det er da et forsøg værd på sin vis. Jeg tvivler dog på den slutning Nu vil jeg så ikke spamme tråden mere. It’s all yours, Toddy næ, øjeblik, det er vel Tanjas?... eller?... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden: [bla bla...] ah, jeg bruger nu ikke alt min energi på at skrive om dig Men ja; hvis din pinlige tiggen for Tanja (undskyld, @Frække Tanja, for både delvis trådkapring og inddragelse i det her) udmønter sig i noget frækt, fx. fordi nogen køber dig til tavshed, så er din tid og energi nok bedre brugt; på et anonymt forum kommer du ikke til at stå til ansvar for nogen ift. at være til grin, så det er da et forsøg værd på sin vis. Jeg tvivler dog på den slutning Nu vil jeg så ikke spamme tråden mere. It’s all yours, Toddy næ, øjeblik, det er vel Tanjas?... eller?... Sjovt nok, så har i såkaldte moderatorer brugt mere tid på at skælde ud på mig, end jeg har på mine små bemærkninger Og der er INGEN der kan købe mig til tavshed I starten skrev jeg mine små bemærkninger for at få lidt sjov i gaden, men så begyndte alle jer voksne at skælde på mig og bruge væsentlig mere tid på det end jeg havde. Helt ærligt, regner i med at få noget ud af det, udover at prøve at spille helten der skal beskytte stakkels lille frække Tanja, for hun kan jo slet ikke selv klare sig mod den stygge Toddy Dem af jer, der har været herinde i mere end to dage, ville vide at jeg ikke tager noget som helst seriøst, mindst af alt udtalelser fra selvbestaltede mods Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. December, 2019 (edited) Om det reelt genere jer andre at toddy kommenterer på mine trækninger, ved jeg af gode grunde ikke. Men det generer ikke mig, hvis jeg ikke meter at læse visse kommentarer, så scroller jeg ganske enkelt videre. Redigeret 18. December, 2019 af Frække Tanja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. December, 2019 Nå så håber jeg der kommer lidt arbejdsro i tråden så vi kan komme tilbage til det gode julehumør 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MartinDK 3 Skrevet 18. December, 2019 Hej Tanja , Tak for en fantastisk jule gave i dag , top klasse jeg er fan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 18. December, 2019 Jeg har læst denne tråd, og jeg forstår ikke hvorfor @Toddy får så mange tæsk... Er der nogen som kan give mig nogle stikord? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 18. December, 2019 (edited) Frække Tanja skrev, den 14.12.2019 at 07:28: Vinderen idag d. 14. Dec er OBS. HØJ LYD!! (jeg undskylder på forhånd grineflippet. Forklaring: vi sad med flippet allerede før den blev lavet og jeg knækkede. Sorry. Men ikke en af os kunne holde mund 14dec.mp4 34.76 MB · 0 downloads og så hedder vinderen som han gør og jeg var flad ) shit allerede d. 14 ,,, fedeste indslag EVER og konge underholdning elsker den måde det grin bare bliver udført på,, og ja lover ikke at kommentere mere og afspore det kæmpe arbejde som Frække Tanja udfører, vil ligesom bare mere følge med lidt på sidelinien Kæmpe knus til F.T. Redigeret 18. December, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: shit allerede d. 14 ,,, fedeste indslag EVER og konge underholdning elsker den måde det grin bare bliver udført på,, og ja lover ikke at kommentere mere og afspore det kæmpe arbejde som Frække Tanja udfører Det der det var simpelthen så SKIDE sjovt!! (man skulle muligvis have været der) Men jeg grinte så meget at det føltes som om jeg fik en sixpack undervejs. Det gjorde direkte fysisk ondt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. December, 2019 MartinDK skrev, 1 time siden: Hej Tanja , Tak for en fantastisk jule gave i dag , top klasse jeg er fan Selv tak det var mega dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 18. December, 2019 (edited) Frække Tanja skrev, den 24.11.2019 at 19:00: VIGTIG INFO!! JEG ER STOPPET HOS RETORTGIRLS I VALBY OG DER KAN DERFOR IKKE INDLØSES DER! DET VIL DOG BLIVE RYKEKT TIL ØSTERBRO HOS ROMANTICA HVOR JEG VIL KUNNE FINDES SAMME DAGE. MIN OG LINAS ADVENTSKALENDER KAN DERFOR HELLER IKKE INDLØSES I KBH PT, MEN VI ARBEJDER PÅ AT FINDE EN LØSNING, HVILKET VI NOK SKAL FÅ GJORT. Hej Frække Tanja. Har fulgt lidt med fra siden Lillebamsen har sendt en kort besked. HVORFOR besørge vi ikke Frække Tanja. Så Bamsen har nu sat Tanja på listen i 2020. Du ser sgu dejlig ud , Du er også dominerende har jeg læst i en anden tråd. Savner lidt en dame der KAN det der, er selv rimelig styrende. Håber vi kan ses i 2020 Tanja er Bamsemad Redigeret 18. December, 2019 af Bamsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. December, 2019 Bamsen skrev, for 13 minutter siden: Hej Frække Tanja. Har fulgt lidt med fra siden Lillebamsen har sendt en kort besked. HVORFOR besørge vi ikke Frække Tanja. Så Bamsen har nu sat Tanja på listen i 2020. Du ser sgu dejlig ud , Du er også dominerende har jeg læst i en anden tråd. Savner lidt en dame der KAN det der, er selv rimelig styrende. Håber vi kan ses i 2020 Tanja er Bamsemad Du er da bare rigtig velkommen i 2020 så må vi se om lille Frække Tanja kan tænde op for bamsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. December, 2019 19dec.mp4 Vinderen idag d. 19. Er... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg