Hop til indhold
ashcamp

Fredericia

Recommended Posts

Hej Derude

Er ny her og har sat og studerede de forskellige indlæg.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kender en god pige i fredericia.

hvis der er nogen der har erfaring med nogle amatør i fredericia kunne jeg godt tænke mig at høre nærmere og hvis der er nogle oplysninger I ikke vil dele med andre så skriv privat.

på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Derude

Er ny her og har sat og studerede de forskellige indlæg.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kender en god pige i fredericia.

hvis der er nogen der har erfaring med nogle amatør i fredericia kunne jeg godt tænke mig at høre nærmere og hvis der er nogle oplysninger I ikke vil dele med andre så skriv privat.

på forhånd tak.

selt ingen der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.sexpiger.dk/3680

Sisel - hun er 40 år, men har en krop som en på 25 - en del "tusser" på kroppen - sød og naturlig, ikke store bryster, men de er flotte og faste, det samme er røven -hun er med på det meste.

Har du prøvet hende og hvad er hendes priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg mener at sisel er flyttet til vejle det snakkede hun om sidst jeg besøgte hende. en dejlig pige som jeg har besøgt igemmen flere år

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg mener at sisel er flyttet til vejle det snakkede hun om sidst jeg besøgte hende. en dejlig pige som jeg har besøgt igemmen flere år

Hej igen - ja, jeg har prøvet hende, og hun har som tidligere beskrevet, en krop som en 25 årig.

Hun flyttede for nogen tid siden til Vejle - men er flyttet tilbage til Fredericia, hvor hun kom fra.

1 time 1500,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok det vidste jeg ikke, det er også et stykke tid siden jeg har snakket med hende, da hun har været stoppet et stykke tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...