sejer 319 Skrevet 5. November, 2019 https://sugardaters.dk/show?alias=Hotholly Hun ser interessant ud. Er der nogen der vil og kan berette om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 12. November, 2019 Nu kan jeg selv berette at jeg fik en aftale med Hotholly på hotel i Viborg. Da jeg skulle køre et par timer hver vej samt betale hotel bad jeg om et videomøde først. Der kom intet respons på denne anmodning. Min konklusion er at det er en FAKE annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn67 58 Skrevet 14. November, 2019 Det er IKKE en fake annonce. Jeg havde en aftale med hende i fredags 8/11, efter en fin dialog på SD og på mobil. Hun mødte op på det aftale sted til den aftalte tid - og det var en god oplevelse sammen med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 18. November, 2019 Annoncen er ikke fake, jeg har været sammen med tøsen 3 gange og hun giver super sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 22. November, 2019 Lyder fristende, er hun typen der har gang i mange samtidig.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 27. November, 2019 Jeg har netop opgraderet mit medlemskab på SD for at skrive til hende men ser til min store fortrydelse at hun har slettet profilen. Er der nogen der kan hjælpe med kontaktoplysninger til hende, send gerne PB til mig hvis det er ok ned hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister Coffe 0 Skrevet 27. November, 2019 Mister Coffe skrev, den 26.11.2019 at 15:21: Hun opretter sikkert en profil igen god fornøjelse. Jeg vil ikke udlevere hendes data Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 3. December, 2019 Jyskpik skrev, den 27.11.2019 at 22:45: Jeg har netop opgraderet mit medlemskab på SD for at skrive til hende men ser til min store fortrydelse at hun har slettet profilen. Er der nogen der kan hjælpe med kontaktoplysninger til hende, send gerne PB til mig hvis det er ok ned hende. Profilen er der endnu, linket fra første indlæg virker fint for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 6. December, 2019 Hej så har jeg været sammen med hende og det var desværre total nedtur, lignede overholder ikke hende på billedet og var totalt uengageret, hun havde glat mørkt hår. Vægten tror jeg heller ikke på da hun havde hvalpefedt på maven, da hun havde givet mig blowjob og vi havde aftalt st vi skulle fortsætte ned sex begyndte hun at svare på sms, ingen smil heller noget virkede meget fjernt i blikket, og jeg foreslog at vi holdte der hvilket hun var enig i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper8600 56 Skrevet 5. Oktober, 2020 Hej brødre jeg er kommet til at slette hende på snap (tykke fingre åbenbart) Nogen der vil hjælpe en bror i nød? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 7. Oktober, 2020 Jesper8600 skrev, den 5.10.2020 at 15:21: Hej brødre jeg er kommet til at slette hende på snap (tykke fingre åbenbart) Nogen der vil hjælpe en bror i nød? har smidt dig en pb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars Jensen 1 Skrevet 10. Oktober, 2020 poulhansen skrev, den 7.10.2020 at 13:11: har smidt dig en pb Hejsa Du må vild gerne sende hendes snap til mig også, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg