Renegate 0 Skrevet 5. November, 2019 Hvad gør I, når I er afskåret fra at bruge telefon, og kun kan maile. Ikke alle piger angiver mailadresse, og flere af klinikkerne beder om telefonisk henvendelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 102 Skrevet 5. November, 2019 (edited) Holder mig fra de piger som ikke vil modtage opkald eller SMS fra hemmeligt nummer. jeg har selv firmatelefon, hvor mobilnummeret ikke kan spores. Dette er firmaets valg og ikke mit. mit nummer er selvfølgelig ikke skjult for modtager. jeg har haft mange fantastiske oplevelser med piger som er ligeglad med hemmeligt nr. Eller som kan kontaktes via. Mail. Jeg har fuld respekt for de piger som ikke vil kontaktes fra hemmeligt nr. Da de opererer i en Total Rådden Branche, med mange tossede personer. Redigeret 5. November, 2019 af Igenogigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 5. November, 2019 Køber en telefon. Der så gemmes. Har mere løbet panden i kravet om taletidskort ikke besvares. Den er svær synes jeg. For har haft samme tlf-nr i 15 år. Fuld navn og betaling osv. Men taletidskort, det er det jo.! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 5. November, 2019 Jeg modtager blandt andet ikke mail af en helt særlig grund- så her står den på opkald/sms/snap som alternativt.... Tænker også jeg går glip af en masse potentiale skønne kunder ved dette valg... Og besvare heller ikke hemmeligt nr- men taletidskort er helt fint for mig...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 5. November, 2019 Hej Misser - vil du dele årsagen til, at du ikke ønsker at modtage mails? Jeg er lidt nysgerrig på dette, da jeg primært tænker på at bruge mail som (den første) kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 5. November, 2019 Forstår ikke det med at piger ikke vil svare SMSer fra taletidskort. De bruger jo ofte selv også taletidskort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. November, 2019 Jeg bruger udelukkende mail og somme tider pb herinde, når jeg laver aftaler . Det er nemt at lave aftaler på denne måde. Anvender ikke telefon til aftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg