Hop til indhold
Guest Lubovnik

Olivia, Privat-Diskret, Bording

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Olivia, Privat-Diskret, Bording

http://www.privat-diskret.dk/index.php/ ... ail&id=165

Jeg havde haft kig på Olivia gennem lidt tid, og da hun pludselig var på idag, og jeg mærkede at jeg bare trængte så meget til det, samtidig med at logistikken klappede, måtte jeg simpelthen afsted en tur....Og det blev en på alle måder dejlig og positiv oplevelse!

Hun er en rigtig sød og varm pige, og hun var - som der står i hendes tekst på hjemmesiden - helt indstillet på en dejlig passioneret og kæreste-agtig oplevelse....til gensidig fornøjelse....

Olivia er en høj pige med store bryster og et smukt ansigt. Sexet, sød og nem at snakke med...og så lægger hun ikke skjul på at hun godt kan lide sex ;)

Vi startede med at tungekysse lidt, hvorefter hun gav mig massage, hvilket hun er usædvanligt god til. Først på ryggen, og så på forsiden, hvor hun masserede med sine store bryster. Derefter var det tid til superfransk til mig, og fransk til hende....hvilket hun tydeligvis kunne lide...

Hendes lyde og synet af hendes store bryster og af hendes krop, som vred sig, var så ophidsende for mig....at jeg ikke kunne vente længe, og spurgte hende efter et kondom...hvorefter vi tog fat på sex i forskellige stillinger.

Hun er meget nærværende og til stede....og ja...hun lægger ikke skjul på at hun kan lide sex! :) Særligt da jeg i missionæren tog hendes ben op på mine skuldre, så jeg rigtigt kunne støde dybt i hende, blev hun for alvor tændt....og det smittede så i den grad af på mig, så jeg kom i en stor, dyb orgasme oppe i hende....

Herefter lå vi og nussede og kyssede. Hun havde ikke travlt med at få mig ud og fortsatte med at kærtegne min krop, hvilket var superdejligt...

Som det tidligere er omtalt herinde er der tale om et rigtigt pænt og velindrettet sted, som ligger i en kælder i en villa. Der er mulighed for bad, både før og efter.

Olivia forventer at fortsætte med at arbejde i Bording gennem en længere periode fremover. Hun er fra Estland og taler godt engelsk. Billederne er ægte og vellignende. Er man til GFE-oplevelser med en sød, varm, storbrystet pige kan hun stærkt anbefales. Jeg kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Så blev Olivia lige besøgt en gang mere.

Og anden gang var bare endnu bedre end første gang.

Ren GFE!!! Total wellness!!!

Sødere og mere kærlig pige skal man lede længe efter.

Dejlig start på weekenden! :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Kommer jeg igen? Ja for pokker da!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af Olivia. Hun er virkelig dejlig! :-) Hun besøgte mig en kold og mørk vinteraften.

Vi startede med lidt smalltalk og nussen. Derefter lidt tungekyssen og mere intens kæleri, mens vi klædte hinanden af.

Hendes babser er simpelthen vidunderlige!! Store, lækre og naturlige. Dem kan man bare ikke holde fingrene fra... Vi nød hinanden rigtig intenst og kæleriet gik over i hed elskov (self m gummi mont). Jeg tog hende nu mens hun lå stønnende og kiggede op på mig samtidig med at hun legede med sig selv. Hendes store, lækre mørke brystvorter blev fuldstændig stenhårde og min tunge ordnede dem på skift. Det hele fik hende til komme og jeg selv måtte holde inde for ikke ende på samme måde. Det var virkelig dejlig frækt.

Hun fik lov til at sunde sig mens jeg fik en stille sutter. Derefter tog jeg hende bagfra, hvilket også var godt. Med et godt greb i skiftevis hofter, balder og babser stødte jeg dybt op i hende og kom godt og grundigt efter nogle minutters ridt. Derefter puttede vi os ind til hinanden i kort tid inden vi skiltes.

Pas godt på hende! :-) Normalt er jeg ikke til udenlandske piger. Tog dog chancen denne gang - og vandt... ;-)

Eneste minus var chufføren. Han var ikke super diskret:-(

På trods af jeg på forhånd udtrykkeligt bad telefondamen om at gøre det klart for ham, at han skulle holde på afstand, holdt han alligevel i tomgang (stor diesel st.car) LIGE UDENFOR DØREN i flere minutter, da hun skulle hentes. IKKE FEDT (!) når man bor rimeligt meget dør-om-dør med sine naboer!

Jeg orkede ikke at ringe og brokke mig, selvom det burde jeg have gjort. Men Olivia havde "tømt" mig - på flere måder.. ;-) Og det var vidunderligt!

Rigtig ærgeligt at jeg ikke kan få besøg af hende igen. Men det nytter ikke, når dem hun har til at hjælpe sig ikke fatter, hvad diskretion er for en størrelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eneste minus var chufføren. Han var ikke super diskret:-(

På trods af jeg på forhånd udtrykkeligt bad telefondamen om at gøre det klart for ham, at han skulle holde på afstand, holdt han alligevel i tomgang (stor diesel st.car) LIGE UDENFOR DØREN i flere minutter, da hun skulle hentes. IKKE FEDT (!) når man bor rimeligt meget dør-om-dør med sine naboer!

Rigtig ærgeligt at jeg ikke kan få besøg af hende igen. Men det nytter ikke, når dem hun har til at hjælpe sig ikke fatter, hvad diskretion er for en størrelse...

Som en kommentar til ovenstående, så vil jeg give dig fuldstændig ret. Den "hejre" der passer telefonen er ikke særlig servicemindet, det har jeg også oplefet.

Gad vide om de ikke har noget at skulle have på plads i det bureau. Så vi kan få en ordentlig betjening. Det ville være rart.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var det min tur til at besøge Olivia i Bording, jeg var forbi hende mandag formiddag.

Og mage til smilende og søde pige har jeg meget sjældent mødt.

Olivia var smilende og imødekommende fra første til sidste øjeblik.

Hendes engelsk er er udmærket, så der var ingen sprogproblemer, overhovedet.

Ja, jeg har kun rosende ord til Olivia.

Gentagelsesfare: Meget stor :mrgreen:

Så, drenge, pas godt på hende.

Mvh

Vest

Ps: telefondamen virkede flink og det lød som om hun "smilede" til mig i telefonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...