Hop til indhold
ung-sexfreak

Ungere buttet pige i jylland

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg ville forhøre mig herinde, om nogen skulle en sød og rar buttet/frodig dansk pige i jyllland, helst sønderjylland eller midtjylland. Der må gerne sendes evt link med videre. Alderen må gerne være mellem 20-30år, og gerne privat/diskret besøg.

På forhånd tak for jeres hjælp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser meget interessant ud, nogen som nogle erfaringer med hende?
Nej, jeg har ingen fysiske erfaringer med hende, men hun var meget aktiv herinde, både på tjatten og med indlæg, sidst i efteråret. Hun "forsvandt" desværre fra EG lige før jul.

Mit indtryk af hende er, at hun er sød, humoristisk og meget velovervejet. Hun er nok meget i retning af, hvad du søger, så mon ikke du skulle prøve lykken?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stinnalove er vist holdt op, hun svarer i hvert ikke.

Hvad angår den anden anbefaling ser det meget interessant ud.

Ingen andre som har nogen at anbefale?

Sært, så vidt jeg kan se har Stinna fået lavet sin hjemmeside om inden for de seneste par måneder. Det tyder da på hun er aktiv. Har du prøvet både mail og tlf?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har godt nok kun prøvet SMS og Tlf, ikke mail. Men som en anden skrev herinde, så er hun ikke meget på charmen mere.

Da jeg bragte det op i en tråd i efteråret, var der jo ingen der kunne se de forkerte i hvad jeg påpegede, så var det mig der blev fremstillet som useriøs.

Hun skal feje for sin egen dør, før hun beskylder andre for at være useriøs.

Venligst

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stinnalove er vist holdt op, hun svarer i hvert ikke

Sært, så vidt jeg kan se har Stinna fået lavet sin hjemmeside om inden for de seneste par måneder. Det tyder da på hun er aktiv. Har du prøvet både mail og tlf?

Jeg hælder også mest til den opfattelse, at hun er holdt op. I hvert fald herinde. Hendes sidste indlæg daterer sig til 21. december.

Jeg synes, hun skrev nogle gode indlæg, så jeg skrev en mail til hende 29. januar, hvor jeg spurgte, om hun var droppet ud, siden man ikke hørte fra hende mere.

Jeg opfordrede hende til at deltage i debatten igen, men den mail har jeg aldrig fået svar på :twisted: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...