Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvilke ydelser foretrækker I mænd?

Recommended Posts

Jeg er ren vanilje. Jeg kan ikke gå ind i rummet og være liderlig, med en pige jeg ikke kender godt. Så jeg har brug for at blive bygget op. Derfor har jeg ofte valgt thaipiger, fordi de oftest tilbyder en massage. Hvis de kan finde ud af at gøre den sensuel og pirrende, så er jeg klar på alm. vanilje sex bagefter. Jeg har det samtidig lidt svært med kondomer, så min rejsning falder ofte, når jeg får det på. Derfor nøjes jeg oftest med hånd eller blowjob. Jeg ville ønske at Cecilies (pigeværelset) koncept blev genoplivet: en meget kærlig og sensuel tantra agtig massage, efterfulgt af blid og nærværende elskov. Der havde jeg ingen problemer med rejsning og kondom.
Turnoff er valg af ydelser og en fraværende pige, især hvis hun sætter alt for meget kunstig lyd på.
Når det er sagt, så ved jeg godt at det kan være svært at opfylde alle de ønsker. Til gengæld er jeg ikke så fokuseret på pigens udseende, bare hun er under 100 kilo og ren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Debatten  går  herinde  med  større  udbud  af  gp'er  og  lavere  priser. 

Jeg  er  blevet  nysgerrig  på,  hvilke  ydelser /lege  som  vil  få  jer  mænd  til  at  lave  en  aftale med mig? 

Det kræver en anden beliggenhed ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker når alt det en kvinde tilbyder er samlet i en pakke. Det gør det langt mere intimt og spontant, når man nu ikke skal tænke på om man har tilkøbt det ene og det andet.

Ellers foretrækker jeg dybe våde kys, masser af nærvær og begær. Gost klar over at det sidste kan være svært, men Jeg kan godt life at blive fortæret :D

Super frækt at hun heller ikke er sperm forskrækket. Spansk er lækkert, og hvor man så ellers kan afslutte så er det skønt hvis hun ikke springer op for at blive tørret af med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 4 minutter siden:

Det kræver en anden beliggenhed ;-)

Det må jeg erklære mig enig i. Hvis du havde et sted i Kbh området kære Nemtøs, og så også havde legetid når jeg kunne slippe hjemmefra, så havde jeg da forsøgt at få en aftale i stand.

Før jeg prøvede købesex havde jeg en del ideer om at det var nogen ret hardcore ting jeg gerne ville købe mig til (Golden shower, scat, strapon til mig osv), men efter at have prøvet mig lidt frem tror jeg det jeg er mest til er oral og sorte kys til pigen, og de ting hun er til. Min hidtidige favoritpige tilbød hård sex hvor jeg tog styringen og kneppede hende hårdt (og mest analt). Det var super fedt fordi jeg måtte føle mig som mand, og fordi jeg følte at jeg gav hende det hun ville have. De piger der virkelig selv har vidst hvad de selv var til har været dem jeg har haft det bedst sammen med, mens dem der har solgt en "ydelse" de ikke selv var til var dem jeg har haft en mindre god tid hos, uanset om det har været hårdt eller helt blidt.

Jeg ved ikke om "Omakase" konceptet fra de bedre sushi steder, hvor man betaler en fast høj pris for et uspecificeret måltid hvor kokken gør sit yderste, og gerne sætter et personligt præg, kunne vinde indpas i købesex verdenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Hej Nemtøs,

Jeg har ikke super meget erfaring, men jeg begyndte med dette da jeg havde nogle bestemte ting jeg ønskede at opleve, mens jeg stadig kunne.

En af de ting some har vist sig at være sværrest at realisere er ægte liderlighed. Langt de fleste oplevelser jeg har haft er præget af rutine, og manglende indlevelse. Der er nok mange der vil sige at dette er selvfølgeligt og forudsigeligt, men da det er en af de ting jeg eftersøger, har det været noget af det der har skuffet mest.

Du spørger efter ydelser, jeg er ikke specielt avanceret, et super blowjob fra en som kan aflæse min krops signaler, tager sig god tid, og som først og fremmest føler sig godt tilpas ved at tilbyde denne ydelse, og ikke er super forskrækket over krops vædsker og alle de ting der nu naturligt følger med når man giver et godt blowjob, giver mig den største nydelse.

Ganske almindelig vanilje sex følger derefter, men det er altså vigtigt at kvinden deltager på lige vilkår, falsk stønnen, med mekaniske bevægelser, mens der er et åbenlyst fokus på at få manden til at komme så hurtigt som muligt, er super destruktivt for oplevelsen.

Så efter min mening, så udbyd kun ydelser som du selv syntes er frække, og som du selv får et eller andet ud af, og så drop alt andet, i sidste ende tror jeg både dig og dine kunder vil være langt mere tilfredse.

mvh

amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget blandet og faktisk meget i tvivl om hvad jeg mest er til. Det svinger ml ret hardcore, dyb fransk, anal, gag osv. på den anden side er jeg dog også til de helt unge piger, dem man er blevet for gammel til at score. 

Det der dog går igen, er at jeg er mest til en all inclusive pris. Så man blot betaler for tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Debatten  går  herinde  med  større  udbud  af  gp'er  og  lavere  priser. 

Jeg  er  blevet  nysgerrig  på,  hvilke  ydelser /lege  som  vil  få  jer  mænd  til  at  lave  en  aftale med mig? 

Kys og berøringer, jeg tænder vildt på kys, har tit tænkt på dig og dine dejlige tilgang. Er vild med bryster, må sige, der har du en fordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 6 timer siden:

Haha det kan jeg da godt

En jeg med stor succes har leget et par gange med veninderne er.:

Jeg skriver til min veninde at hun skal tage hen til "hotellet" og Tjekke ind

Når hun så kommer op på værelset, så står der en pakke til hende

I pakken lægger der beklædning og instrukser, som hun skal følge

Instrukserne kunne være at hun skal.:

Tage et bad

lægge en kraftig aften makeup, læs luder

Går over på en af in stederne i Kbh f.eks London pub

Når hun så kommer derhen, så skal hun bestille sig en drink

Udse sig en ung mand og danse med ham på en måde der kunne få selv Øresundsbroen op og stå

Når så gutten er sikker på at have scoret, så skal hun forlade ham og gå tilbage til hotellet og iføre sig det sæt undertøj der ligger klar til hende så skal hun binde sig selv efter nærmere instrukser, tage bind for øjnene og vente på at jeg kommer

Hun ved så ikke om jeg kommer alene eller om jeg har selskab med 

Ja resten er jo til at gætte sig tilB)

Hold nu kæft et fedt setup. Jeg får dog bare helt ondt af den stakkels fyr det går ud over. Gad vide om nogen her nu pludselig forstår hvor hende den lækre steg pludselig blev af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede
afn2206 skrev, for 6 timer siden:

jeg leder efter en der vil slikke mit mellem kød længe og numse

ellers GFE 

og uden...

holder meget af store bryster

mvh

FN

En ting der bestemt er mangel på!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Turn-ons:

Piger der ikke er af normal størrelse; enten meget store eller meget petit

Korset og støvler, sorte og skinnende

Hård behandling af mine brystvorter

Facesitting hvor jeg får lov til at bruge tungen på fisse og røv, men stadig får lov at trække vejret en gang i mellem :P

Piger der ved hvad de vil og forlanger det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sympati, empati, elegance, pirring og intelligence. Og den alt for sjælden pagehår.... 
Er de på plads, kan pigen få mig til stort set alt. Menyer er totalt turn-off for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MC5tooge2 skrev, for 20 minutter siden:

Sympati, empati, elegance, pirring og intelligence. Og den alt for sjælden pagehår.... 
Er de på plads, kan pigen få mig til stort set alt. Menyer er totalt turn-off for mig.

Hørt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 23 timer siden:

Udse sig en ung mand og danse med ham på en måde der kunne få selv Øresundsbroen op og stå

Når så gutten er sikker på at have scoret, så skal hun forlade ham og gå tilbage til hotellet og iføre sig det sæt undertøj der ligger klar til hende så skal hun binde sig selv efter nærmere instrukser, tage bind for øjnene og vente på at jeg kommer

Stakkels ham den unge mand hun skal danse med :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
serveU skrev, for 9 timer siden:

Facesitting hvor jeg får lov til at bruge tungen på fisse og røv, men stadig får lov at trække vejret en gang i mellem :P

Piger der ved hvad de vil og forlanger det

Lækre ting, bestemt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skal være smil og lidt pirring. Det er alt for fladt, når pigen bare smider alt tøjet og siger: "Værsgo, tag hvad du vil have". Jeg nyder selv at klæde pigen af og glæde mig over hendes dejlige krop  og kæle den, efterhånden som den kommer frem i lyset. Endnu bedre er det, når hun viser nydelse ved det.

Elsker lege, men jeg er så elendig til at finde på dem selv. Derfor elsker jeg det, når pigen i sin annonce detaljerer, nogle af de lege, hun tilbyder. De setups, som @Nemtøs har lavet (kender kun til to) er fantastisk pirrende, og er vel også at betegne som lege.

Nogle GP'er annoncerer med et antal rollespil, som man kan købe sig ind på. Det tænder jeg vildt på.

Og endelig, så savner jeg sådan nogle flere piger med hår på missen. Den sorte trekant tænder mig helt vildt, men jeg er fuldt bevidst om, at mange tænker lige tværtom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 38 minutter siden:

Stakkels ham den unge mand hun skal danse med :shock:

Ja måske, men altid nemmest, når jeg får andre til at stå for opvarmningen :P

Men jeg sørger også for at straffe hende på behørig vis, for at gå og gøre fremmede mænner liderlige

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke så kræsen, bare jeg kan få god tid (minimum ½ time) til fri leg i den blide afdeling med en  sød ,varm og feminin kvinde.

Faktisk en den fysiske udløsning ret sekundær i forhold selve det at lege og forsvinde helt hen i en anden verden.

Jeg tænder specielt meget på, at varme en kvinde op og mærke at hun også nyder legen.Hvad der sker er så op til 'dagsformen' og kemien, men jeg elsker berøringer, oral (begge veje), våde kys og så nyde og yde.

Og jeg er ret sikker på at jeg ikke er alene om at have det sådan!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  glæder mig  over  evne,  har  i denne  uge  en  aftale  med  2 mænd.  Den  ene  har  jeg  mødt  en  gang  tidligere.  De  2 mænd  er  så  søde  at  de  er  klar  til  at  tage  mig  i  fissen  på  samme  tid,  det  bliver  min  første  gang. Uha  hvor jeg  glæder  mig, og  tiden  går  bare  for  langsomt.  

Det er  så  fedt  at  jeg  får  mulighed  for  at  udleve  fantasier  i denne  her  verden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Some1 skrev, for 8 minutter siden:

En dirty slut, som dig. Som modtager fyre på 39 år :-)

Den  dirty slut  foretrækker  mænd/handyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...