sex2night 2 Skrevet 11. November, 2019 Er der nogen der nåede forbi hende her i dag??? https://annoncelight.dk/showad/286477 Og ville I måske skrive lidt om jeres oplevelser hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 11. November, 2019 sex2night skrev, for 9 minutter siden: Er der nogen der nåede forbi hende her i dag??? https://annoncelight.dk/showad/286477 Og ville I måske skrive lidt om jeres oplevelser hos hende Bliver svært med en aftale, da annoncen ikke indeholder, telefonnummer, e-mail eller adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 168 Skrevet 11. November, 2019 Aalborg skrev, for 4 minutter siden: Bliver svært med en aftale, da annoncen ikke indeholder, telefonnummer, e-mail eller adresse. Der er e-mail i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 11. November, 2019 Hestemand skrev, 1 time siden: Der er e-mail i annoncen. Sorry. JA - det er der nu!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 12. November, 2019 Jeg havde faktisk lavet en aftale, men blev nød til at sende afbud. På mig virkede det hele ganske seriøst. Var der noget som nåede forbi og kan give en melding fra fronten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktorlove 18 Skrevet 4. Marts, 2020 Kan da oplyse at vi er seriøse - hvis bare dem der skrev kunne sige det samme ! Samme morgen kom der 3 afbud , plus dem som bare ikke dukkede op - men tak til de 5 liderlige serøse mænd der var forbi og nyde tøsen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 5. Marts, 2020 Doktorlove skrev, for 19 timer siden: Kan da oplyse at vi er seriøse - hvis bare dem der skrev kunne sige det samme ! Samme morgen kom der 3 afbud , plus dem som bare ikke dukkede op - men tak til de 5 liderlige serøse mænd der var forbi og nyde tøsen Ja, det er åbenbart op ad bakke. I er vist oven i købet blandt de heldige der får flere der møder op end hvad der kommer af afbrændere. Min hidtidige yndlingstøs + master havde godt nok deres hyr med folk der ikke dukkede op på trods af et lækkert og unikt koncept med en amatørpige. Jeg var bl. a. ene mand der dukkede op til gangbang med hende på et tidspunkt, så det blev bare hende og mig i en fantastisk time. Jeg synes i øvrigt at jeres koncept er rasende tiltrækkende, men vil selvfølgelig kun tilmelde mig hvis jeg ved det vil kunne lade sig gøre. Er det i Vallensbæk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 5. Marts, 2020 Doktorlove skrev, for 23 timer siden: Samme morgen Undskyld, men taler du om noget for fire måneder siden? Jeg er bare lidt forvirret over at samtalen tilsyneladende har stået stille og så fortsætter upåvirket efter så lang tid. Måske har jeg misset noget, og du taler om noget andet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 5. Marts, 2020 Bebop skrev, for 48 minutter siden: Undskyld, men taler du om noget for fire måneder siden? Jeg er bare lidt forvirret over at samtalen tilsyneladende har stået stille og så fortsætter upåvirket efter så lang tid. Måske har jeg misset noget, og du taler om noget andet? Det er hende der også kører 2 andre tråde om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 5. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Det er hende der også kører 2 andre tråde om. Hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 5. Marts, 2020 AlfaN skrev, for 34 minutter siden: Hvem? Her er en af de andre tråde: https://www.eroguide.dk/forum/topic/118285-tøs-klar-til-og-sutte-pik/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg