Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg
sex2night skrev, for 9 minutter siden:

Er der nogen der nåede forbi hende her i dag???

https://annoncelight.dk/showad/286477

Og ville I måske skrive lidt om jeres oplevelser hos hende

Bliver svært med en aftale, da annoncen ikke indeholder, telefonnummer, e-mail eller adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 4 minutter siden:

Bliver svært med en aftale, da annoncen ikke indeholder, telefonnummer, e-mail eller adresse.

Der er e-mail i annoncen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
Hestemand skrev, 1 time siden:

Der er e-mail i annoncen. 

Sorry. JA - det er der nu!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde faktisk lavet en aftale, men blev nød til at sende afbud.

På mig virkede det hele ganske seriøst.

Var der noget som nåede forbi og kan give en melding fra fronten?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan da oplyse at vi er seriøse - hvis bare dem der skrev kunne sige det samme ! Samme morgen kom der 3 afbud , plus dem som bare ikke dukkede op - men tak til de 5 liderlige serøse mænd der var forbi og nyde tøsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktorlove skrev, for 19 timer siden:

Kan da oplyse at vi er seriøse - hvis bare dem der skrev kunne sige det samme ! Samme morgen kom der 3 afbud , plus dem som bare ikke dukkede op - men tak til de 5 liderlige serøse mænd der var forbi og nyde tøsen 

Ja, det er åbenbart op ad bakke. I er vist oven i købet blandt de heldige der får flere der møder op end hvad der kommer af afbrændere. Min hidtidige yndlingstøs + master  havde godt nok deres hyr med folk der ikke dukkede op på trods af et lækkert og unikt koncept med en amatørpige. Jeg var bl. a. ene mand der dukkede op til gangbang med hende på et tidspunkt, så det blev bare hende og mig i en fantastisk time.

Jeg synes i øvrigt at jeres koncept er rasende tiltrækkende, men vil selvfølgelig kun tilmelde mig hvis jeg ved det vil kunne lade sig gøre.

Er det i Vallensbæk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktorlove skrev, for 23 timer siden:

Samme morgen

Undskyld, men taler du om noget for fire måneder siden? Jeg er bare lidt forvirret over at samtalen tilsyneladende har stået stille og så fortsætter upåvirket efter så lang tid. Måske har jeg misset noget, og du taler om noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 48 minutter siden:

Undskyld, men taler du om noget for fire måneder siden? Jeg er bare lidt forvirret over at samtalen tilsyneladende har stået stille og så fortsætter upåvirket efter så lang tid. Måske har jeg misset noget, og du taler om noget andet?

Det er hende der også kører 2 andre tråde om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...