Guest tvr Skrevet 24. November, 2019 Hunting for beaver skrev, Lige nu: Kan nok ikke modsige dig,, hvad med damerne dem fra alpelandet (SZ) er de også bedre så Kan jeg ikke forestille mig...... Schweitzerne er vel bedre til de kedelige ting. Banking. Urværker. Hvor italienerne er bedre til de følelsesmæssige. Biler, mad, design, tøj. Og kvinder Med alle mulige fordomme, selvfølgelig. Men sådan ser jeg bare på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 6. December, 2019 Det her er super interessant Januar udsalg - Dette skal du vide, før du tager lån "Ofte starter butikkerne allerede januar udsalg mellem jul og nytår, men tilbudene holder gerne hele januar igennem. Dermed har du masser af mulighed for at score nogle gode tilbudsvarer til januar udsalg." Der er mange penge at spare til januar udsalg "Er du en erfaren shopper, ved du, at der er rigtig mange penge at spare til januar udsalg. Ofte kan man få rabatter på helt op til 70-80 % af den oprindelige pris. Dermed er januar præcis den rette måned at gå shop-amok i. Hvis du er på udkig efter en ny garderobe, kan det være, at det er nu, du skal slå til. Lige meget om du helst shopper online eller i fysiske butikker, kan du være sikker på at finde store rabatter på mange varer." https://www.xn--lnio-qoa.dk/blog/2018/01/januar-udsalg-dette-skal-du-vide-foer-du-tager-laan Nu handler artiklen om at låne til sit forbrug, men det hverken vil jeg, eller behøver jeg. Jeg indledte denne tråd med et max budget på 25000 kr, til en ny garderobe, købt under udsalg og i outlets. Har læst: Som udgangspunkt skal butikker holde lukket juleaften, juledag og 2. juledag. Dog er der en række undtagelser, men jeg har ikke fundet at de gælder for tøjbutikker. Jeg har fri fredag den 27/12 og lørdag den 28/12, og kommer hjem fra natarbejde fredagen kl 06. Hvis tilbuddene er værd at gå efter, så bliver jeg oppe, og holder ud til jeg har fundet ud af, om det lykkes mig at købe det som jeg gerne vil købe. Jeg risikerer måske, at de bedste tilbud er revet væk i butikkernes webshops, mellem kl 24:00 og når deres fysiske butikker åbner, men den risiko lever jeg med. Tøj, det køber jeg bare ikke online, det vil jeg købe i en butik, beset, prøvet og under kyndig vejledning af personalet. Nu regner jeg ikke med, at jeg oplever at være så heldig, at lige de varer jeg har kig på, bliver sat ned med 70 - 80 %, men der er varer jeg er parat til at købe dobbelt op, af, hvis bare de er nedsat med 30 - 50 %. I øjeblikket holder jeg skarpt øje med Kaufmann på nettet, og en helt bestemt blazer, som jeg var parat til at købe til Black Friday, hvis den var nok nedsat. Men den overlever alle de gode tilbud, som butikken hele tiden kommer med, og bliver ved med at koste fuld pris. Dog kunne jeg have købt alle blazere, og habitter med 20 % rabat hos Kaufmann på deres Black Friday, men den fristelse faldt jeg ikke for. Nu er sidste forventede chance, så januar udsalget, jeg er edderspændt Er den ikke bare flot? Sand 6135 Star/Sherman Blazer | Bordeaux DKK 3.100,- https://www.kaufmann.dk/sand/blazer/6135star/sherman-bordeaux?id=161840-807 Til fuld pris vil et sæt med habitbukser, skjorter og slips koste mellem 5 og 6000 kr Jeg vil så købe tilbehør til skjorte med slips, og skjorte uden slips, samt måske matchende jeans. Den blazer findes i 4 farver, og jeg er vild med alle 4, men jeg bruger altså ikke 20000 kr +, til fuld pris. Men i bedste fald, er den blazer så meget nedsat til januar udsalget, at jeg køber alle 4 med tilbehør. Hvis ikke, så køber jeg nok ingen af dem, eller kun 1 med tilbehør. Det er tankevækkende så lidt tøj, af det som jeg gerne vil købe, jeg kan få til fuld pris for 25000 kr. Og modsat, hvor meget jeg i bedste fald kan få af det samme tøj, for de samme penge til januar udsalget, og i outlets. Intet er sikkert. Jeg kan blive slemt skuffet, og jeg kan blive vildt positivt overrasket. Det er dødspændende, at planlægge ens primære og sekundære indkøbs ønsker, og så være klar til at slå til, hvis chancen byder sig. Det vigtigste er på plads, jeg har pengene cash til at slå til, så nu er det bare, om jeg også får de tilbud jeg gerne vil have. Det er jo en frygtelig tanke, at forbruge for lånte penge, og på afdrag. Men modsat, kan jeg også godt forestille mig, at det kan være kedeligt at købe ind, hvis man har så mange penge, at man kan være, og er lige glad med hvad tingene koster. Men sidstnævnte har så den fordel, at man kan købe det man gerne vil, når som helst, og det er selvfølgelig en frihed, der er værd at tage i betragtning. Pt, er jeg ifærd med at tabe mig de få kg jeg havde sat mig for, det går godt, og jeg ender sandsynligvis med at kunne købe ind til fit, eller slimfit line, fra fredag den 27/12. Jeg har fået besked på, af Trine Tease, at være særligt opmærksom på udsalget i Magasin, så det vil jeg også være. Måske tager hun med mig, vi får se om jeg så vil høre, eller ikke Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. December, 2019 (edited) Kære Rejse sikke et velreflekteret indlæg jeg - desværre først får læst nu, du har fået en masse gode råd med hensyn til tøj/sko ur - jeg ville ikke selv tage til Tyrkiet eller thailand for at få syet et pænt sæt tøj - Jeg var i Budapest og så på tøj hos en skrædder der havde en bodyscanner - Og det var i forholds til Danmark billigt, men men tekstiler er altså også designet til "klima" i Italien bruger en tynd kvalitet af klæde" i Tyskland en kraftigere - du skal vælge hvilken stil du gerne vil have - jeg er glad for https://www.mond.dk/mond-koebenhavn/ der også har body skanner - køb så tøj til de skiftende årstider - mørkt tøj en lun sommeraften med Trine vil være no go - mørkt tøj om sommeren er til begravelse - Mørkt går fint til vinter/efterår. Sko - jo Church er fine eller Loyds eller Salamander, eller som du selv er inde på Ecco, det du eller dine fødder har det godt i er det rigtige , samme gælder tøj - sørg for at farver matcher eller vær "modig" med et "pang slips" - eller hvorfor ikke være lidt "kantet" en Butterfly er simpelthen fed og gir opmærksomhed! - Ure er i dag mere smykker end at finde ud af hvad klokken er - så ja der er dyre ure med medfølgende signal effekt - jeg har Cartier rolex og omega - men jeg er nu gladest for mit Iwatch - Også når jeg er til pænt brug (til hverdag er det t shirt og jeans og løbesko det har jeg det skønt i. Det vigtiger er at du hviler i dig selv i det tøj du har på! Jeg ved godt at klæder skaber folk - men folk skaber og bærer deres tøj. Her er gode råd at læse https://denvelklaedtemand.dk/2018/12/kropstyper-og-det-rette-toej-en-guide.html Hvordan du har levet dit liv med valg o.s.v. er bare sådan - det vigtige er at du får udlevet det du gerne vil, være på de mondæne steder - og fint med det - God tur på Hans - prøv også Höst, og Mondæn - Reinwalds gode steder og ikke så prisbelastende for budgettet - men er stor oplevelse - I provinsen er det et must at prøve Mumm i Roskilde..:) Lad så for helvede være med at betragte dig som en taber !!! Movia proletar og hvad ved jeg, husk Ikke alle har haft de muligheder de fortjente - der var ledighed og adgangsbegrænsning til uddannelse og de fede job - Det er så flot at du med modgang o.s.v. viser taknemlighed og at du klarer dig selv og har råd til at rejse og købe sex eller spise dyrt og blive velklædt !! Selv er jeg gået lidt i den modsatte grøft - jeg er blevet taknemlig for vand og behøver ikke champagne - jeg har i en moden alder fundet mig en skøn kæreste jeg flytter sammen med, jeg har nu afviklet mine SD - og er stoppet med at købe sex - selvom det frister ind i mellem jeg har "frikort" men vælger at lade være af respekt for kæresteforholdet. Tjaa life skills er svære at finde - Og ind imellem kan en life coach være en investering værd, de koster typisk 1500/1600 pr. session og ofte skal der ikke mere end 2/3 sessions til - selv er jeg uddannet kognitiv systemisk coach - ikke life skills - men vil du vide mere så send PM - Det var svært for mig at finde på "noget at lave" da jeg forlod arbejdsmarkedet - men nu finder jeg mening i frivilligt arbejde med unge der har det svært - hjælper med lektier - lytter til deres problemer som for dem er store - headspace er stedet - det gir SÅ meget for mig og de unge. Oprigtigt held og lykke med projekt "velklædt rejse" Alt godt herfra Alko Redigeret 6. December, 2019 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 7. December, 2019 Det er altså utroligt så præcis, de der Google adwards kampagner rammer Først blev jeg forfulgt af generelle reklamer for Kaufmann, over alt hvor jeg færdes på nettet. Nu forfølges jeg af direkte links til præcis den blazer, som jeg i mit forrige indlæg linkede til, og som jeg har klikket på utallige gange efterhånden. Ikke nok med det, selv når jeg er logget ind som abonnent på Berlingske.dk, som jeg pt abonnerer på kortvarigt, men ikke på Information.dk som jeg stadig abonnerer på, der står den blazer nu og blinker som et trafik lys, mens jeg læser mine artikler. Det virker, må jeg konstatere, men ikke godt nok til, at jeg ikke stadig kan vente på, om nu den blazer kommer på udsalg, eller den ikke gør Det er også interessant, så mange gode uventede tilbud der kommer ret jævnligt, selv i december måned på Kaufmann.dk, selv på Sand blazere, men stadig ikke lige den som jeg gerne vil købe i alle 4 farver, skulle den blive nok nedsat. Butikkerne har selvfølgelig altid haft deres lager status, og salgs statistikker at gå ud fra, når der skal vælges varer til tilbud og udsalg, men gad vide, om man med sin færden på nettet, kan skyde sig selv i foden? Mon Google kan hjælpe butikkerne, med at forudsige interessen for eksempelvis deres kommende udsalg, sådan at de med større sandsynlighed, kan holde bestemte varer ude af udsalg og tilbud, ud fra en forventning om, at til sidst skal kunderne nok købe bestemte varer alligevel. Vi har i sandhed fået et big brother samfund, hvor selv detailhandel efterhånden er blevet til algoritmer og videnskab. Gad vide om, når jeg nu, hvis jeg den 27/12 træder ind i Kaufmann på Strøget, popper op som en alarm IP adresse xxxx, han må ikke få rabat på: Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden: Sand 6135 Star/Sherman Blazer | Bordeaux DKK 3.100,- https://www.kaufmann.dk/sand/blazer/6135star/sherman-bordeaux?id=161840-807 Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2019 @Rejsenetværk lige pt ville jeg ta kig på butikkerne på den anden side af Øresund. Hos The Shirt Factory i Malmö har jeg købt skjorter og slips gennem nogle år nu.. Det er kvalitet plus at lige nu er den svenske krone jo lav.. Det her er hvad jeg har købt igår herovre. Jeg har stadig den første skjorte jeg købte hos dem for snart 5-6 år siden (ikke den på billedet).. De falmer ikke i farven eller strækkes eller noget.. Og så er deres slim fit modeller lige en anelse smallere end de danske. Så de passer perfekt på min smalle krop. Men butikken hedder så det er bare at komme derover. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 7. December, 2019 Tak Varmemester Udvalget, er jo også kæmpe stort The Shirt Factory Stora Nygatan 211 38 Malmö https://www.shirtfactory.se/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/The+Shirt+Factory/@55.603046,13.003734,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa2a184286fb8907e!8m2!3d55.603046!4d13.003734 Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden: Tak Varmemester Udvalget, er jo også kæmpe stort The Shirt Factory Stora Nygatan 211 38 Malmö https://www.shirtfactory.se/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/The+Shirt+Factory/@55.603046,13.003734,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa2a184286fb8907e!8m2!3d55.603046!4d13.003734 Venlig hilsen Rejsenetværk Ja det er det nemlig, plus at hjælpen synes jeg er i top. Den ene af de piger der er i butikken har jeg faktisk handlet med næsten hvert år. Tror det er glippet en eller to gange. Jeg har fået den vane at jeg køber ny skjorte der hvert år op til jeg skal til julefrokost.. For ikke nok med jeg får en ny, så får jeg noget nyt til julefrokosten plus at det er holdbart og stilfuldt (i mine øjne). Og så ser de ikke skævt til en hvis du vil have skjorten på til et par jeans.. Det prøvede jeg i en butik i DK. Gik ud af butikken uden noget som helst. Jeg blev så paf og sur at jeg ikke ville lægge mine penge der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2019 @tvr nu du nævner det med pang farver. Så har blærerøven altså ikke levet forgæves hvad det ang @Rejsenetværk. Jeg havde en ide på et tidspunkt at jeg havde enten et par pang farve sko (og ja DESVÆRRE med gummisål) eller strømper, bælte og slips som var samme pang farve.. Og så blev bukser, skjorte og blazer "bygget op" over det. Det vinder man altså rimelig meget credit for hos tøserne i byen skal jeg hilse at sige.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2019 Og når vi nu snakker strømper @Rejsenetværk.. Så har mine favorit strømper været dem her...... De er lidt tykke i det uden at være #tykkehjemmestrikketuldstrømper.. Så for mit vedkommende har de en længere holdbarhed i forhold til Blærerøvens.. Et par fra ham slider jeg op på en måned da jeg også bruger dem på arbejde. Men dem her fra Happy Socks, de holder en 3 måneder hos mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 7. December, 2019 Varmemester skrev, for 9 timer siden: @Rejsenetværk lige pt ville jeg ta kig på butikkerne på den anden side af Øresund. Hos The Shirt Factory i Malmö har jeg købt skjorter og slips gennem nogle år nu.. Det er kvalitet plus at lige nu er den svenske krone jo lav.. Det her er hvad jeg har købt igår herovre. Jeg har stadig den første skjorte jeg købte hos dem for snart 5-6 år siden (ikke den på billedet).. De falmer ikke i farven eller strækkes eller noget.. Og så er deres slim fit modeller lige en anelse smallere end de danske. Så de passer perfekt på min smalle krop. Men butikken hedder så det er bare at komme derover. Jeg har selv flere skjorter derfra og det er korrekt at de ikke falmer eller viser hurtig tegn på slitage, men de har dog et væsentligt problem De krymper i vask, tror jeg nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2019 Toddy skrev, for 9 minutter siden: De krymper i vask, tror jeg nok Er HELT TOSSET med den del.. For det er jo ALDRIG os andre der tager på.. Nej det ER tøjet der krymper i vask.. Men ja, kvaliteten er i top hos dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2019 tvr skrev, den 13.11.2019 at 15:34: Really ??? Jeg bor sgu stort set jakkesæt.... Men jeg ælsker at iføre mig et par slidte jeans. Sådan har jeg det bedst Der har jeg så omvendt.. For jeg bor praktisk talt i mit håndværker arbejdstøj.. Så at få lov at "pryde mig" i en skjorte, lækre jeans eller lækkert/fedt jakkesæt når jeg har fri.. Så har jeg det bedst.. For når arbejdstøjet har været på et sted mellem 9 og 14 timer i døgnet.. Så har jeg brug for at slappe af og gøre noget ud af mig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. December, 2019 Varmemester skrev, for 3 timer siden: Der har jeg så omvendt.. For jeg bor praktisk talt i mit håndværker arbejdstøj.. Så at få lov at "pryde mig" i en skjorte, lækre jeans eller lækkert/fedt jakkesæt når jeg har fri.. Så har jeg det bedst.. For når arbejdstøjet har været på et sted mellem 9 og 14 timer i døgnet.. Så har jeg brug for at slappe af og gøre noget ud af mig selv. Er du kloakmester? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: Er du kloakmester? Nej desværre.. Den del har vi valgt ikke at ha.. Det lader vi vores kloakmand om. Ham vi også bruger når vi mangler en slamsuger.. Sku du ha lavet noget da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. December, 2019 Varmemester skrev, for 4 minutter siden: Nej desværre.. Den del har vi valgt ikke at ha.. Det lader vi vores kloakmand om. Ham vi også bruger når vi mangler en slamsuger.. Sku du ha lavet noget da? Næh, jeg tænkte bare på arbejdstøjets odeur efter 9-14 timers aktivitet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2019 Borende X skrev, Lige nu: Næh, jeg tænkte bare på arbejdstøjets odeur efter 9-14 timers aktivitet. Hahaha.. Lige fortiden er det en slem odeur af sved når jeg render fra 50° boilerrum og ud i kulden, og retur.. Det giver ihvertfald en mærkelig krops odeur.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 11. December, 2019 Dags dato har jeg været lidt rundt i butikker, for at se på nogle af de tøjmærker, som jeg har forelsket mig i, på deres hjemmesider. Jeg er blevet bekræftet i, at jeg aldrig skal købe tøj online Tøjet er altså lige en tand flottere, på billeder på nettet, end det er på bøjler i butikkerne. Men godt lige at sammenligne, inden at det går løs til januar udsalget. Det er lidt lige som med pigernes annoncer på nettet, og når man mødes i den virkelige verden, der kan godt være forskel. Derfor er jeg også så vild med klubber, i stedet for vælge efter billeder på nettet. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 25. December, 2019 Så er der udsalg på nettet Kaufmann https://www.kaufmann.dk/ Den Sand Blazer i forskellige farver, som jeg længe har haft plottet, er nu nedsat med 36 % 1999 kr Matsende habit bukser til, nedsat med mellem ca 30 og ca 50 % 800 - 1200 kr Ensfarvede skjorter nedsat 25 - 30 % Til casual brug uden slips. 600 - 800 kr Skjorter til pæn brug med slips. Nedsat op til 50% 500kr +/- Pt et sæt med bukser og 2 skjorter ca 4000 kr. Nu er det blot at håbe på, at der ikke er udsolgt online, inden at jeg kan gå i deres butik fredag den 27/12, jeg går glip af 2 juledag, hvor der er åben kl 11 - 16. Jeg vil ikke købe tøj online, og så må jeg løbe risikoen for at komme for sent. Nu er jeg så spændt på om Magasin starter deres udsalg fredag den 27/12, hvor de åbner kl 07, og jeg står der når de åbner. De holder lukket 2 juledag. Magasin.dk https://www.magasin.dk/ Jeg er så klar til at svinge dankortet, hvis ikke jeg misser de tilbud jeg gerne vil købe Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 25. December, 2019 Varmemester skrev, den 7.12.2019 at 20:16: Og når vi nu snakker strømper @Rejsenetværk.. Så har mine favorit strømper været dem her...... De er lidt tykke i det uden at være #tykkehjemmestrikketuldstrømper.. Så for mit vedkommende har de en længere holdbarhed i forhold til Blærerøvens.. Et par fra ham slider jeg op på en måned da jeg også bruger dem på arbejde. Men dem her fra Happy Socks, de holder en 3 måneder hos mig. "Livet er for godt til kedelige sokker" Citér blærerøven. Der skal kulør på tilværelsen i alle henseender 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 25. December, 2019 KnudSan skrev, for 16 minutter siden: "Livet er for godt til kedelige sokker" Citér blærerøven. Der skal kulør på tilværelsen i alle henseender Lige præcis.. Og så er det fede jo at man kan sætte kulør på suitet ved køre farverne fra strømper til bælte og slips. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 25. December, 2019 Varmemester skrev, for 2 timer siden: Lige præcis.. Og så er det fede jo at man kan sætte kulør på suitet ved køre farverne fra strømper til bælte og slips. Ja læste godt, at det er noget du gør. Det lyder ret sejt, tommel up God ide du hermed har givet videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 25. December, 2019 KnudSan skrev, for 28 minutter siden: Ja læste godt, at det er noget du gør. Det lyder ret sejt, tommel up God ide du hermed har givet videre Takker.. Jeg fandt ud af det ved at jeg en dag tilfældigt og uden at tænke over det havde fået taget sko, strømper, bælte og slips på som matchede og stak ud farve mæssigt fra jakkesættet jeg havde på. Og det synes jeg så PISHAMRENDE godt ud.. Og så kørte jeg sådan set bare den stil. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 25. December, 2019 Så er der også udsalg her online Magasin.dk https://www.magasin.dk/ Det passer fint, så kan jeg starte her kl 07 når Magasin åbner, og videre til Kaufmann kl 10 når de åbner. I bedste fald, får jeg brugt pænt mange penge, men også samtidig sparet så meget på de samme varer, som det ikke er muligt resten af året. Nu skal tilbuddene bare studeres grundigt på nettet, sådan at jeg har lister med i butikkerne, over nøjagtigt de varer jeg gerne vil købe. Og er de udsolgt inden fordi andre har valgt at købe online, så er det bare ærgerligt, jeg vil ikke gøre det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 25. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: Så er der også udsalg her online Magasin.dk https://www.magasin.dk/ Det passer fint, så kan jeg starte her kl 07 når Magasin åbner, og videre til Kaufmann kl 10 når de åbner. I bedste fald, får jeg brugt pænt mange penge, men også samtidig sparet så meget på de samme varer, som det ikke er muligt resten af året. Nu skal tilbuddene bare studeres grundigt på nettet, sådan at jeg har lister med i butikkerne, over nøjagtigt de varer jeg gerne vil købe. Og er de udsolgt inden fordi andre har valgt at købe online, så er det bare ærgerligt, jeg vil ikke gøre det. Venlig hilsen Rejsenetværk Du bliver jo som taget ud af et modeblad, når du er færdig, Rejse. Model: Den modne noble skandinaviske mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 25. December, 2019 Aros skrev, for 2 minutter siden: Du bliver jo som taget ud af et modeblad, når du er færdig, Rejse. Model: Den modne noble skandinaviske mand Tak Aros, men modeblade er vist ikke sparsommelige mænd, som køber alt deres tøj på udsalg Men bare Trine Tease vil gøre mig følge, er det godt nok til mig Hun er standsmæssig ledsagelse, og nu skal jeg bare kunne klæde mig, så jeg kan lokke hende med i operaen i det nye år. Vores næste projekt er: Krug Afternoon Tea Fra DKK 645,00 https://www.logo-designer.co/identity-design-for-copenhagens-hotel-dangleterre/ https://www.dangleterre.com/da/promotions/krug-afternoon-tea/51-26/ Venlig hisen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg