lust-for-a-gangbang 16 Skrevet 12. November, 2019 Så er der GB i Aalborg https://annoncelight.dk/showad/286356 Jeg håber vi ses til en masse fræk pik 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot66 23 Skrevet 14. November, 2019 Hej med dig. Kunne være rart hvis du vil holde det på en formiddag ? Måske et formiddags set up og et eftermiddags set up ? Rigtig god fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 15. November, 2019 Fantastisk lækker pige. Har tilmeldt mig til gb Knus den erfarne gb'er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 23. November, 2019 Vil være klar, hvis i kommer til Sjælland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 740 Skrevet 24. November, 2019 lingo skrev, for 18 timer siden: Vil være klar, hvis i kommer til Sjælland Også mig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lust-for-a-gangbang 16 Skrevet 28. November, 2019 Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 28. November, 2019 aften så kommer jeg gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 518 Skrevet 28. November, 2019 Dagtid er det bedste for at komme hjemmefra, hverdage eller weekend er det samme. Kveldstid er svært med familje... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 740 Skrevet 28. November, 2019 Hverdagsaften! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 29. November, 2019 On my way Be ready 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 29. November, 2019 lust-for-a-gangbang skrev, for 13 timer siden: Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans Formiddag/eftermiddag er bedst for mig. Men om det er weekend eller hverdag er ikke så vigtigt. Jeg vil ihvertfald gøre alt for at få lov til at deltage 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 4. December, 2019 lust-for-a-gangbang skrev, den 28.11.2019 at 17:01: Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans Er helt klart til hverdag mellem kl 10-16 tingene. Har også set en del GB der ligger der omkring. Tænker også at uanset hvem man er, så kan der nemmere findes tid. For der skal bare sniges en "skjult" fridag ind. Så dermed ikke aflyses bio-aften, fodboldtræning osv... og de efterfølgende obligatoriske spørgsmål om hvorfor.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 7. December, 2019 Er der nogen der kan fortælle, hvordan det gik i går? Så man ved hvad man kan glæde sig til. Når de besøger Sjælland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lust-for-a-gangbang 16 Skrevet 7. December, 2019 lingo skrev, for 16 minutter siden: Er der nogen der kan fortælle, hvordan det gik i går? Så man ved hvad man kan glæde sig til. Når de besøger Sjælland Fra min side kan jeg sige jeg havde en fantastisk fræk dag - de fremmødte var alle godt liderlige, og kneppede mig grundigt med DP og masser af sprøjt båe fra mig og dem :-D Er der nogen herindefra der var med? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 7. December, 2019 lust-for-a-gangbang skrev, for 37 minutter siden: Fra min side kan jeg sige jeg havde en fantastisk fræk dag - de fremmødte var alle godt liderlige, og kneppede mig grundigt med DP og masser af sprøjt båe fra mig og dem :-D Er der nogen herindefra der var med? Lyder rigtig godt, hvor mange mænd deltog? Håber i snart kommer herover igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 20. December, 2019 (edited) lust-for-a-gangbang skrev, den 7.12.2019 at 10:08: Er der nogen herindefra der var med? Nå her var tråden. og ja, jeg var med !! Super fræk dag, og jeg besøger dem gerne igen. Ved aldrig helt hvem man møder, men jeg blev positiv overrasket. Både ham og hende. Han er helt normal og nede på jorden. Fik en snak med ham i køkkenet. Han er til stede, nedenunder og i soveværelset. Men deltog ikke. Hans tilstedeværelse blev på intet tidspunkt akavet. Hun er sulten og giver udtryk for det. (meget sulten) der blev sexet til den store guldmedalje. Da jeg gik var der 4 mænd om hende. Hun stønnede bare som ville hun have flere med Jeg nåede at få hende alene noget tid, og så må man jo træde til og underholde hende lidt, ikk Det tændte mig faktisk, tilskuer eller ej. Var lidt blid, og var lidt "rough" og hun er til det hele. (håber det ikke blev for meget ) Er sikker på manden kunne sidde nedenunder og høre vi gik til den. (Personlig er jeg meget til den slags leg) Hun er villig, sød og skal nok få dig til at føle dig velkommen, under 1 minut efter du træder ind af soveværelsesdøren. Så bare kom afsted. PS. Tak for en super fræk eftermiddag. (I kan nok regne ud og huske hvem jeg er) Mvh Mr Redigeret 20. December, 2019 af Mr Comeagain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sawo 8 Skrevet 22. December, 2019 lust-for-a-gangbang skrev, den 28.11.2019 at 17:01: Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans I weekende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 100 Skrevet 22. December, 2019 lust-for-a-gangbang skrev, den 28/11/2019 at 17:01: Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans Lyder super. Bakker jeg op om. Uanset tidspunkt. Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 740 Skrevet 3. Marts, 2020 Hvad bliver det med sjællands-setup'et? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg