Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik torsdag aften en aftale i stand på daicyclub.

http://daisyclub.dk

De har nogle pæne og rene lokaler.

Jeg blev vist ind i et lokale hvor jeg blev spurgt om hvad jeg gerne ville ha at drikke imens kom lusy & shelly (vil jeg tro ud fra billederne på hjemmesiden) ind og jeg fik frit valg, egentlig ville jeg ha valgt shelly, men der var et eller andet over lusy som jeg ikke kunne modstå

Lusy er en dejlig lille nips og pæne beyster som er hjulpet på vej. 

Jeg blev tilbudt bad (havde badet hjemme fra) og drikke vare blev leveret mens hun lige ville gøre sig klar.

Kort tid efter kom skønheden ind på værelset og hold da op hun har en flot figur, og et dejligt flot ansigt. 

Massagen var langt over hvad jeg har fået tidligere ved diverse thai klinikker, sex levede op til forventningerne og hun var frisk på flere stillinger og oral blev tilbudt uden gummi, det virkede naturligt og på ingen måde kunstigt. 

I forhold til billederne på hjemmesiden er hun nu kortere klippet ( som jeg ser det) 

Hendes engelsk og tyske er nemt forståelig og hun er god og nem at snakke med. 

Klar anbefaling fra min side

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @jenspeter

Tak for din anmeldelse :) 

Jeg har tidligere besøgt stedet nogle gange, med gode oplevelser. Det er dog ved at være længe siden sidst

Dengang havde de altid ægte billeder af pigerne, det fornemmer jeg ikke altid er tilfældet mere.. Håber dog at de har taget dette til efterretning

Passede alderen med det de skriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg venter stadig på at finde et sted med gode japanske oplevelser - kunne godt tænke mig at prøve, men har ikke kunnet finde nogle der var ægte japanske:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lusy ligner ellers 21 år på billederne. Skal måske selv derhen på lørdag, så giver jeg lige besked ;). Daisyclub er et vildt godt sted, jeg har selv kommet i munden på helt unge tøser op til flere gange, nogen gange er man heldig og får lov

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenspeter skrev, den 12.11.2019 at 19:53:

Lusy er en dejlig lille nips og pæne beyster som er hjulpet på vej. 

Er missen retro - tænder helt vildt på veltrimmede siamesere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte også Lusy og synes hun var sød. Hun taler fint engelsk så det er jo altid hyggeligt. Så vidt jeg forstår bor hun i Schweiz og var kun i DK et par uger for at hjælpe med lidt personalemangel på Daisy Club. Fik bad, sex og massage i en time for 1300 og det var jeg godt tilfreds med. Ja, hun kysser gerne med tungen, om end hun stikker den lidt langt ud, så det var lidt en ny slags tungekysoplevelse for mig. I øvrigt vil jeg gætte på at hun er halv asiat/halv europæer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...