jenspeter 29 Skrevet 12. November, 2019 Jeg fik torsdag aften en aftale i stand på daicyclub. http://daisyclub.dk De har nogle pæne og rene lokaler. Jeg blev vist ind i et lokale hvor jeg blev spurgt om hvad jeg gerne ville ha at drikke imens kom lusy & shelly (vil jeg tro ud fra billederne på hjemmesiden) ind og jeg fik frit valg, egentlig ville jeg ha valgt shelly, men der var et eller andet over lusy som jeg ikke kunne modstå Lusy er en dejlig lille nips og pæne beyster som er hjulpet på vej. Jeg blev tilbudt bad (havde badet hjemme fra) og drikke vare blev leveret mens hun lige ville gøre sig klar. Kort tid efter kom skønheden ind på værelset og hold da op hun har en flot figur, og et dejligt flot ansigt. Massagen var langt over hvad jeg har fået tidligere ved diverse thai klinikker, sex levede op til forventningerne og hun var frisk på flere stillinger og oral blev tilbudt uden gummi, det virkede naturligt og på ingen måde kunstigt. I forhold til billederne på hjemmesiden er hun nu kortere klippet ( som jeg ser det) Hendes engelsk og tyske er nemt forståelig og hun er god og nem at snakke med. Klar anbefaling fra min side 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 116 Skrevet 13. November, 2019 Hej @jenspeter Tak for din anmeldelse Jeg har tidligere besøgt stedet nogle gange, med gode oplevelser. Det er dog ved at være længe siden sidst Dengang havde de altid ægte billeder af pigerne, det fornemmer jeg ikke altid er tilfældet mere.. Håber dog at de har taget dette til efterretning Passede alderen med det de skriver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenspeter 29 Skrevet 13. November, 2019 Det med alder er svært men hun er nok nærmere de 30 end de 21 som de skriver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 14. November, 2019 Jeg venter stadig på at finde et sted med gode japanske oplevelser - kunne godt tænke mig at prøve, men har ikke kunnet finde nogle der var ægte japanske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MidnightCowboy 233 Skrevet 15. November, 2019 Tak for anmeldelsen. Hvor høj er hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
APmøller 79 Skrevet 17. November, 2019 Lusy ligner ellers 21 år på billederne. Skal måske selv derhen på lørdag, så giver jeg lige besked ;). Daisyclub er et vildt godt sted, jeg har selv kommet i munden på helt unge tøser op til flere gange, nogen gange er man heldig og får lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 188 Skrevet 17. November, 2019 jenspeter skrev, den 12.11.2019 at 19:53: Lusy er en dejlig lille nips og pæne beyster som er hjulpet på vej. Er missen retro - tænder helt vildt på veltrimmede siamesere.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenspeter 29 Skrevet 17. November, 2019 MidnightCowboy skrev, den 15.11.2019 at 07:40: Tak for anmeldelsen. Hvor høj er hun? 160cm+- en dejlig lille størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenspeter 29 Skrevet 17. November, 2019 Pussy Lover skrev, for 55 minutter siden: Er missen retro - tænder helt vildt på veltrimmede siamesere.. Der er en smule veltrimmet hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BodyNaut 13 Skrevet 9. December, 2019 Ger hun tungekys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4389 Skrevet 9. December, 2019 @BodyNaut Ud fra stedets hjemmeside at dømme er der nu nye piger på stedet, og ikke længere de to som trådstarter nævner. Tak til @jenspeter for en fin anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 359 Skrevet 9. December, 2019 Jeg besøgte også Lusy og synes hun var sød. Hun taler fint engelsk så det er jo altid hyggeligt. Så vidt jeg forstår bor hun i Schweiz og var kun i DK et par uger for at hjælpe med lidt personalemangel på Daisy Club. Fik bad, sex og massage i en time for 1300 og det var jeg godt tilfreds med. Ja, hun kysser gerne med tungen, om end hun stikker den lidt langt ud, så det var lidt en ny slags tungekysoplevelse for mig. I øvrigt vil jeg gætte på at hun er halv asiat/halv europæer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg