Odder 0 Skrevet 15. November, 2019 Hej alle leder man efter rigtig gfe sex og hygge er det Alicja man skal prøve hun er nærværende og tilstede i det hele . meget kærlig pige og man går derfra med en dejlig følelse i kroppen som sjælden opleves hun kysser godt dejlige bryster at røre ved hun elsker at blive slikket stedet er et fint og rent sted så prøv hende inden hun tager hjem søndag og kommer først igen til april karakter for alicja 12 behandl hende godt og hun gør det ved jer Hun er god at kommunikere med ved en masse ting hun læser alicja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XHenrikX 63 Skrevet 15. November, 2019 Hold da op @Odder sikke en skarp anmeldelse . . . . . Men du er selvfølgelig også ved at være en erfaren herre med alle de anmeldelser du får skrevet . . . Spøg til side, - din anmeldelse virker lidt fisket, - og mere som en dårlig omgang reklame, - i det mindste i mine øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 80 Skrevet 16. November, 2019 Jeg var hos hende for et par dage siden (Jeg går ud fra at det er alicja i Aalborg vi snakker om) https://annoncelight.dk/showad/275341 Jeg kan tilslutte mig trådstarters beskrivelse af alicja. Og jeg har været i gamet siden venuslogens tid, hvis du er bekymret for falsk anmeldelse. Det er heller ikke den første positive anmeldelse hun har fået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Odder 0 Skrevet 16. November, 2019 Ja det er alicja i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 16. November, 2019 Måske en lidt sparsommelig anmeldelse, men Alicja er helt reel, og da jeg besøgte hende for et par måneder siden levede hun op til både beskrivelse og de nyeste fotos i annoncen. Skrev iøvrigt en anmeldelse med både plusser og minusser, som hun linker til i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg