DenRødeBaron 441 Skrevet 19. Februar, 2013 Jeg håber på et hurtigt smut forbi Flensborg i aften. Men jeg synes udvalget lige nu er lidt tyndt. Der er også en masse ukendte. Jeg har lidt kig på dem på Finkenstrasse lige nu, og Alicia fra Engelsburg er blevet nævnt for nogle dage siden. Er der nogen, der kan komme med nogle anbefalinger, også andre steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 19. Februar, 2013 Jeg har også besøgt Alicia og hun er rigtig sød, men min klare favorit i Flensborg er Vivian. Har besøgt hende 6 gange og hun er super GFE og skide sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 19. Februar, 2013 Jeg har også besøgt Alicia og hun er rigtig sød, men min klare favorit i Flensborg er Vivian. Har besøgt hende 6 gange og hun er super GFE og skide sød. Vivian er flere gange blevet positivt omtalt her i forummet. Det kunne være man skulle prøve hende af. Hvordan passer hendes billeder? Hun ser lidt for tynd ud til min smag, men hvis personligheden kan opveje for det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Syden 23 Skrevet 19. Februar, 2013 Skriv endelig hvad du oplever....jeg skal til Flensborg på fredag :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 19. Februar, 2013 Viv ser ud irl som på billederne. Hun er meget sød og imødekommende. Nem at snakke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg