Guest Lady C Skrevet 19. November, 2019 Jubiii - så skete det også for Mig .. Modtog en mail fra borendex 2@gmailcom for få minutter siden . Den lød : " Sut din egen røv, din klamme beskidte narkoluderso " Mit store omsorgsgen bliver aktiveret for jeg får en stærk fornemmelse af at der sidder et senhjerneskadet menneske et sted på en boinstitution og skriver og det kan jeg på en eller anden måde ikke lade være med at føle medlidenhed af. Men nu hvor den lille berygtede mand har fået øje på mig - kan man så ikke sige at jeg for alvor er blevet en del af branchen ? - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 19. November, 2019 Ja, nu er du indviet... Er du ikke glad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. November, 2019 Lady C skrev, for 7 minutter siden: narkoluderso Jeg er dybt imponeret over hans evne til at sammenstille ord, så de faktisk danner et forståeligt og læseligt hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 19. November, 2019 Lady C skrev, for 12 minutter siden: Jubiii - så skete det også for Mig .. Nu mangler du kun at modtage nogle dickpicks, så er pladen fuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Le Queen Skrevet 19. November, 2019 I received the same messages when I started as well. I think I surprised him, because I started texting back with naughty messages and then he stopped... wonder why some people have to be rude to to us beautiful and naughty bitches... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. November, 2019 Mr Comeagain skrev, for 19 minutter siden: Nu mangler du kun at modtage nogle dickpicks, så er pladen fuld Ok den klarer jeg Tror thumps må være tilstrækkeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 19. November, 2019 Kære Lady så stort velkommen her i denne farlige og til tider beskidte branche, Dog føler jeg lidt med din stalker, gud vide om det er et råb om hjælp, måske du skulle invitere ham på et uformelt besøg og efter en tur i gabestokken kan han sikkert ha`svært ved at sidde ned de kommende dages tid du ved strapon eller en god hånd i 2 eren. Og hvem ved måske kommer han ud som et helt nyt menneske på den anden side og ville takke dig fra hjertet,,,who knows 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 19. November, 2019 Så nu kom der lige en besked mere i min indbakke. Så han sidder og følger med og nu vil han have os til at tro at han er en kvinde "Kunne du ikke oplyse de andre latterlige narkotosser du skriver med i tråden at jeg ikke er en han og sender derfor ikke pik billeder til dig. Klamme møgso" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 19. November, 2019 få nu lavet den aftale, afventer og forventer en dejlig anmeldelse af dig senere på ugen, Kunne det tænkes at BorendeX version2 i virkeligheden er the ghost of Agheta og altså en kvinde som både hader kvinder ,mænd og alle andre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 19. November, 2019 Nej da. Agheta var da væseltlig mere velformuleret @Lady C jeg tror du skal skifte hånden i røven ud med en fod?. Så bliver der måske plads til hans hoved? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. November, 2019 Lady C skrev, for 29 minutter siden: Så nu kom der lige en besked mere i min indbakke. Så han sidder og følger med og nu vil han have os til at tro at han er en kvinde "Kunne du ikke oplyse de andre latterlige narkotosser du skriver med i tråden at jeg ikke er en han og sender derfor ikke pik billeder til dig. Klamme møgso" Det skal du ikke være ked af, jeg sender gerne hvis du ligefrem trænger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. November, 2019 (edited) Kan også godt vise dig et ansigts billede af BX2, taget mens idioten sidder og skriver sine spasser trusler Redigeret 19. November, 2019 af Toddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. November, 2019 Lady C skrev, for 35 minutter siden: ikke er en han han Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. November, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: han Også kaldet Mr. Dickless Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 19. November, 2019 " hold Danmark ren nak et ludersvin " er bare et af de mange budskaber jeg modtager lige nu. Det er en meget interessant "dialog" jeg har derinde i min indbakke. Vedkommende skriver at han/hun har både en kvinde og en mandeprofil her på eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. November, 2019 Lady C skrev, for 16 minutter siden: " hold Danmark ren nak et ludersvin " er bare et af de mange budskaber jeg modtager lige nu. Det er en meget interessant "dialog" jeg har derinde i min indbakke. Vedkommende skriver at han/hun har både en kvinde og en mandeprofil her på eroguide. Jeg bliver helt misundelig over alt den opmærksomhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. November, 2019 Toddy skrev, for 2 timer siden: Jeg bliver helt misundelig over alt den opmærksomhed Smut ned i politisk forum, og skriv at du elsker muslimer, så skal du nok få mere opmærksomhed end du kan håndtere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. November, 2019 TheVoice skrev, for 11 minutter siden: Smut ned i politisk forum, og skriv at du elsker muslimer, så skal du nok få mere opmærksomhed end du kan håndtere. Ahahahahaha det skal prøves og hvis det ikke virker, så gør det modsatte sgu nok 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kartik 34 Skrevet 20. November, 2019 Le Queen skrev, for 15 timer siden: I received the same messages when I started as well. I think I surprised him, because I started texting back with naughty messages and then he stopped... wonder why some people have to be rude to to us beautiful and naughty bitches... Alligevel sejt fundet på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. November, 2019 Jeg tror faktisk det ER en kvinde. Jeg skrev til vedkommende igår og begyndte at kalde hende Agetha ( den " kendte" herinde fra). Vedkommende benægtede eller tilbageviste ikke på noget tidspunkt at h*n ikke var en kvinde. Jeg skrev så som noget af det sidste at jeg blev meget tændt af at blive kaldt grimme ting og om jeg ikke måtte sende nogle frække fotos af mig selv ( og nej lad nu være med at gøre " kunsten" efter - det var et trick fra min side) Og til det skrev h*n, om jeg troede hun var lebber. Så jo - det kunne sagtens være vores "egen" Agetha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil twin Skrevet 20. November, 2019 På en måde savner jeg Agetha herinde, hun hade godt nok en anden tankegang til livet . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 20. November, 2019 Evil twin skrev, for 4 timer siden: På en måde savner jeg Agetha herinde, hun hade godt nok en anden tankegang til livet . Jeps. Enig. Men var alligevel bekrymret over hendes tilgang her. Men men svært at gennemskue.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. November, 2019 (edited) Hej Lady C,, noget nyt under solen som i det er nu snart sidst på ugen, og jeg afventer nu meget tålmodigt dit og H*N næste træk Har i mødtes, og var det en dejlig oplevelse begge veje forstås Ja sorry er ikke den tålmodige type er mere til fact's Knus // H. Redigeret 21. November, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 21. November, 2019 Evil twin skrev, for 20 timer siden: På en måde savner jeg Agetha herinde, hun hade godt nok en anden tankegang til livet . Lad mig sige det således: Jeg skrev til mod/admin og anbefalede udelukkelse, da hun åbenlyst er syg, og deltagelse her ikke ligefrem hjælper. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. November, 2019 Aarhuselsker skrev, den 19.11.2019 at 19:39: Jeg er dybt imponeret over hans evne til at sammenstille ord, så de faktisk danner et forståeligt og læseligt hele Men det sproglige stilniveau lader meget tilbage at ønske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg