Borende X 25042 Skrevet 26. November, 2019 Lady C skrev, den 19.11.2019 at 21:05: Så nu kom der lige en besked mere i min indbakke. Så han sidder og følger med og nu vil han have os til at tro at han er en kvinde "Kunne du ikke oplyse de andre latterlige narkotosser du skriver med i tråden at jeg ikke er en han og sender derfor ikke pik billeder til dig. Klamme møgso" Han er vel blevet kastreret og tør derfor ikke sende naturtro billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. November, 2019 Toddy skrev, den 19.11.2019 at 21:40: Kan også godt vise dig et ansigts billede af BX2, taget mens idioten sidder og skriver sine spasser trusler Egentlig er det et lidt dårligt billede, for skal jeg være helt ærlig, så er det sgu nok nærmere et selvportræt af mig, når jeg sidder og kigger på billeder af de dejlige trunder herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 26. November, 2019 Toddy skrev, for 1 time siden: Egentlig er det et lidt dårligt billede, for skal jeg være helt ærlig, så er det sgu nok nærmere et selvportræt af mig, når jeg sidder og kigger på billeder af de dejlige trunder herinde Den er da meget sød. En lille kælegris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. November, 2019 Lady C skrev, for 6 timer siden: Den er da meget sød. En lille kælegris Putte gris, men forestil dig at vågne op til det totalt liderlige fjæs, hver morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg