Hop til indhold

Recommended Posts

En af mine normalt bedste elever Katja havde pludselig fået problemer med de franske verber og var i fare for ikke at bestå eksamen.

Jeg valgte derfor at besøge hende på Islands brygge for at forklare situationens alvor.

Katja blev meget ked af det og spurgte hvad hun dog kunne gøre for at rette op på karakteren, og før jeg så mig om havde hun min pik i munden. 

Hun forsøgte at tage hånden til hjælp men jeg forklarede at hvis hun skulle gøre sig håb om at bestå skulle hun kun bruge munden, sådan kan jeg bedst lide det (der var gået 10 dage siden sidste skud).

Katja ville jo gerne bestå så hun gjorde som professoren befalede, og han havde  10 minutter i ekstase.

Hun sagde så at hun var blevet godt liderlig af alt det pikslikkeri og om ikke professoren nok ville slikke hende også, og formildet som jeg var blevet accepterede jeg dette.

Jeg havde en lækker oplevelse af at pigen blev vådere og vådere mens jeg slikkede, og til sidst hjalp hun selv til med fingrene og fik sig en fin orgasme.

Saggen var nu at hvis Katja ville bestå måtte hun få professoren til at komme også, og hun gentog derfor pikslikkeriet, professoren sad på knæ i sengen og Katja lå foran ham med pikken i munden , hun spurgte om jeg ville give hende finger imens hvilket jeg forsøgte efter bedste evne, men jeg var efterhånden selv så liderlig at jeg havde svært ved ikke at kun koncentrere mig om pikken i munden, og da jeg mærkede at det var tid holdt jeg hendes lille hoved stramt ind til skridtet og gav hende - med et mægtigt brøl - hele ladningen i halsen.

Det var nu klart at Katja ville bestå eksamen til topkarakter.

PS det var naturligvis en leg vi havde, en som damen selv foreslog og hun spillede rollen rigtig godt.

Jeg var glad for legen, fik en af mine bedste sex-oplevelser længe og kan varmt anbefale at i prøver den eller lignende rollespil af med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg har aldrig besøgt hende. Men hun får jo fantastiske anmeldelser. Jeg synes hun er noget af det smukkeste..... Billede 1.... mums. Klasse .

Men jeg tager kun til Amager når jeg skal i lufthavnen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen godmorgen til @Cicero, der er dejligt tidligt oppe og poster et indlæg lidt før kl 06.00 :-)

Dejlig beretning. Nærmest ligesom at læse de grå sider i 1980erne. Og så endda på vej til mit arbejde.

Du må da vist være mere end almindeligt glad for Katja, for siden du blev medlem her på EG for (fire år siden) har du skrevet 6 indlæg, og de handler alle 6 om Katja ;-) 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændig rigtigt, siden jeg besøgte Katja første gang for knap 2 år siden har jeg ikke besøgt andre, det holder omkostningerne nede og jeg synes sex bliver bedre når man kender hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tilføje lidt omkring hendes udsende som blev pænt undviget i anmeldelsen.

Man skal ikke forvente at møde en ung pige, Katja har for længst rundet de 30 og nærmer sig de 40.

Hendes krop er ikke helt så skarp mere, brysterne er slappe og hænger lidt og hun har fået appelsin på lår. 

Men hun er sød og rar og knalder godt, det er jo også vigtigt

Redigeret af TorbenT

Del dette indlæg

Link til indlæg
TorbenT skrev, den 20.11.2019 at 08:11:

Jeg kan tilføje lidt omkring hendes udsende som blev pænt undviget i anmeldelsen.

Man skal ikke forvente at møde en ung pige, Katja har for længst rundet de 30 og nærmer sig de 40.

Hendes krop er ikke helt så skarp mere, brysterne er slappe og hænger lidt og hun har fået appelsin på lår. 

Men hun er sød og rar og knalder godt, det er jo også vigtigt

Tak for den opklaring, så hendes fotos må være nogle år gamle?

Del dette indlæg

Link til indlæg

TorbenT har nok ret med hensyn til alderen, brysterne måske men appelsinhuden - så har han kigget ualmindelig godt efter.

Synes selv jeg er kritisk med hensyn til kvinder, men der har jeg fundet min overmand.

Fotos er ganske nye - billedet hvor hun står i rød body-stocking og sort nederdel er mindre end en uge gammelt, det var det outfit jeg bad hende have på til mit besøg, Katja synes selv det fik hende til at ligne en skolepige, og deraf udsprang professor/elev legen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...