Candy Cane 579 Skrevet 20. November, 2019 (edited) ❆ KOM MED TIL ÅRETS FRÆKKESTE XMAS PARTY! ❆ Sidste års nytårsevent var en kæmpe success, så vi tænkte hvorfor ikke gentage successen i år? Bare lidt tidligere, da vi ikke kan vente Mine frække veninder Mercedes, Jaqueline, Angelina og jeg byder op til dans og vil inviterer alle jer frække Gentlemen til en privat sexparty TORSDAG D. 5/12 20-23! Og bare rolig vi stresser ikke med tiden Lokation vil blive oplyst ved tilmeldelse. - Der vil være fokus på fræk stemning og lidt vådt til ganen (både på den ene og anden måde), og ikke lige på og hårdt som ved “almindelige” gangbangs, ellers gør man som man lyster Vi varmer jer op inden julens stress og jag og byder jer velkommen i julens tegn - Dresscode Gentlemen: Suit up (gerne sort) Ladies: Surprise - Pris: 3000,- - For at sikre dig en plads, bedes du indebetale et depositum inden dagen. Kontakt mig for nærmere info. - Tilmeldelse kan ske på +45 5019 3215 eller [email protected] HEMMELIGT NUMMER BESVARES IKKE OG ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET! - Vi glæder os vildt meget til at hygge os med jer! ♥ Candy ♥ ♥ Angelina ♥ ♥ Mercedes ♥ ♥ Jaqueline ♥ Redigeret 20. November, 2019 af Candy Cane 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelinababe25 60 Skrevet 20. November, 2019 Jeg glæder mig helt vildt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 20. November, 2019 Sjælland,Fyn,Jylland ? I ser vildt dejlige ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 20. November, 2019 Grenå skrev, for 4 minutter siden: Sjælland,Fyn,Jylland ? I ser vildt dejlige ud Der står København i det første indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 579 Skrevet 20. November, 2019 Ja det er som regel altid i København Hvis nogen skulle have brug for en anmeldelse af det forrige event kan det ses her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Northern Skrevet 20. November, 2019 Overvejer seriøst kraftigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 579 Skrevet 20. November, 2019 Northern skrev, for 36 minutter siden: Overvejer seriøst kraftigt Du skal være mere end velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelinababe25 60 Skrevet 20. November, 2019 Northern skrev, for 3 timer siden: Overvejer seriøst kraftigt Kooom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perra 80 Skrevet 20. November, 2019 Fint initiativ, jag var med på nyårsevent och det var dejligt! Vill vara med! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 530 Skrevet 21. November, 2019 Jamen, det jo for vildt...I ser jo fuldstændig fantastiske ud..! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelinababe25 60 Skrevet 21. November, 2019 perra skrev, for 14 timer siden: Fint initiativ, jag var med på nyårsevent och det var dejligt! Vill vara med! Du er så velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 530 Skrevet 23. November, 2019 Piv-hamrende ærgerligt at jeg ikke har mod på et sådan arrangement endnu. Men håber det kommer end dag..! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2019 Uh det ville jeg gerne:) Bare svært at komme væk hjemmefra:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lou09 15 Skrevet 3. December, 2019 Så er jeg meldt til. Jeg glæder mig meget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 579 Skrevet 3. December, 2019 lou09 skrev, 1 time siden: Så er jeg meldt til. Jeg glæder mig meget Det gør vi også Ses på torsdag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 579 Skrevet 4. December, 2019 Loveyouladies skrev, den 30.11.2019 at 21:57: Uh det ville jeg gerne:) Bare svært at komme væk hjemmefra:) Du kunne sige at du skulle ud og have en lille en med "drengene" Det er jo trods alt lille-fredag og julefrokosttiden hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 5. December, 2019 Jeg kan desvärre icke deltage i aften. Jeg kan just nu icke rejse till Danmark så enkelt som jag rejste förr, men jag kan ju varmt anbefalle alle 4 pigerne på dette party och jeg önskar er alle ett supergodt party. Nytårseventet med 3 af pigerne förre år var ett av de bedste partyn jag haft, och med en af de bedste, Mercedes, med denne gang så tror jeg det blir megafedt! Super initiativ fra Candy och övriga piger! Enjoy i aften alle som deltager! /A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelinababe25 60 Skrevet 5. December, 2019 Hvor ærgeligt @kattjakt at du ikke kommer med denne gang, kys herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg