Hop til indhold
NorthPole

Hoteller i KBH

Recommended Posts

Hej 

Hvilke hoteller i KBH kan man få en besøgende (GP?) Til at komme direkte op til værelset uden at de behøver et nøglekort til elevatoren?

Jeg ved at ved hotel Bella Sky behøves ikke nøgle kort til elevatoren. 

Andre erfaringer? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mayfair i Helgolandsgade har jeg brugt et par gange. Begge bygninger har elevatorer som fungerer uden kort. 
Du kan også bede frontoffice om at have ekstra kort klar til din gæst, så du ikke selv skal ned. Det har jeg gjort på Crowne Plaza i Ørestaden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
NorthPole skrev, for 1 time siden:

Hej 

Hvilke hoteller i KBH kan man få en besøgende (GP?) Til at komme direkte op til værelset uden at de behøver et nøglekort til elevatoren?

Jeg ved at ved hotel Bella Sky behøves ikke nøgle kort til elevatoren. 

Andre erfaringer? 

Hej med dig

Jo tættere du er på Istedgade des svære er det og få piger ind :-(, jeg plejer og bruge Grand hotel på Vesterbrogade, der harcpigerne altid kunne gå ind, men jeg giver også portierens en mønt engang i mellem, men det er ikke nødvendigt , så er der også Can,in, på polititorvet, ( gaden hedder noget andet) der kan i også nemt komme ind.

go fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mitchell skrev, for 29 minutter siden:

Stay på bryggen og Cabin ved fields. Det er dog lidt teenage agtigt at knalde i køjeseng som de har på stå dard værelserne. 

Hvis der er plads kan man jo lægge begge madrasser ned på gulvet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catarina

Har haft gode erfaringer med Hotel Skt. Annæ, Skt. Petri hotel og adskillige Arp-Hansen hoteller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catarina skrev, for 6 timer siden:

Har haft gode erfaringer med Hotel Skt. Annæ, Skt. Petri hotel og adskillige Arp-Hansen hoteller.

Er det ikke hoteller med mange stjerner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catarina
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Arp-Hansen og Brøchner har hoteller med både mange stjerner og ikke så mange stjerner :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil også anbefale Cabin på Michellegade. Man kan tage elevatoren op uden kort. Du skal bare booke et  værelse med dobbeltseng... Og så er det billigt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 timer siden:

Catarina skrev, for 5 timer siden:

Arp-Hansen og Brøchner har hoteller med både mange stjerner og ikke så mange stjerner :)

Det er hoteller i pris enden over middel ihvertfald.. Jeg vil sige nogle af dem er i den dyre ende.. Men til gengæld får du FULD LUXUS til pengene. :) Me like that luxury.. :wub: :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, håber det er okay at jeg kapre denne tråd lidt. Jeg har en veninde som sammen med en ven, ønsker at finde et hotel i Københavnsområdet til arbejde, da det ikke endnu er lykkes at finde en lejlighed til formålet. Nu bliver der jo her i tråden fokuseret på hoteller, hvor man kan tage en kvinde med, men hvad med hoteller hvor man diskret kan modtage gæster i en længere periode? Send gerne en PB hvis det er. På forhånd tak...

OM

Del dette indlæg

Link til indlæg
OrdinaryMan skrev, for 14 minutter siden:

Undskyld, håber det er okay at jeg kapre denne tråd lidt. Jeg har en veninde som sammen med en ven, ønsker at finde et hotel i Københavnsområdet til arbejde, da det ikke endnu er lykkes at finde en lejlighed til formålet. Nu bliver der jo her i tråden fokuseret på hoteller, hvor man kan tage en kvinde med, men hvad med hoteller hvor man diskret kan modtage gæster i en længere periode? Send gerne en PB hvis det er. På forhånd tak...

OM

Det kan jeg sige på forhånd er umuligt hvis det er over en længere periode.. Hotellet vil blive dømt i forhold til rufferi loven hvis de finder ud af det. Og det GØR DE.. Ved det fra lidt insider viden.. Så lad være og så bare vent på den lejlighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 6 minutter siden:

Det kan jeg sige på forhånd er umuligt hvis det er over en længere periode.. Hotellet vil blive dømt i forhold til rufferi loven hvis de finder ud af det. Og det GØR DE.. Ved det fra lidt insider viden.. Så lad være og så bare vent på den lejlighed. 

Tak for hurtigt svar. Ja, det er nok det mest fornuftige. Det er åbentbart ikke det nemmeste med den lejlighed kunne jeg forstå, men jeg vil fraråde hende hotel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
OrdinaryMan skrev, for 1 minut siden:

Tak for hurtigt svar. Ja, det er nok det mest fornuftige. Det er åbentbart ikke det nemmeste med den lejlighed kunne jeg forstå, men jeg vil fraråde hende hotel.

Det synes jeg HELT KLART du skal.. For hun slipper vidst heller ikke så vidt jeg husker, når hun gør det på et hotel. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...