Hop til indhold
Lauersen

Kamille fra Pure-Passion. Jeg kom ned med nakken og fik kærligheden at føle.

Recommended Posts

Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Jeg mindes at hendes ben var strakte, men jeg var muligvis mere til stede i hvad jeg følte end i den konkrete teknik. Hun startede med at sætte sig på min brystkasse, og gik så i headscissors i en hurtig, sammenhængende bevægelse. Jeg kunne ikke høre hvad der skete omkring mig fordi hendes lår dækkede mine ører, men indefra kunne jeg høre knagende nakkevirvler. Hun gav lidt hårde klem så jeg rigtigt kunne mærke hendes styrke, men jeg ved ikke hvad du mener med pulserende. Hun var super opmærksom på mig og mit velbefindende under det hele, og jeg følte mig tryg, taget, brugt og tændt på.

Det lyder sgu ret fantastisk! Jeg må prøve hende, når engang alt det her virus-noget er ovre. Jeg troede ikke der var nogen i københavnområdet som gjorde sådan noget, ud over Lea, som ikke lige er min smag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tomkok skrev, den 22.12.2019 at 22:47:

@Lauersen

Laursen, hvor meget vejer du?

Det er virkelig imponerende hvis Kamille kan submit en fyr på 75-80 kg. 

Jeg har prøvet at bryde med nogle jiu jitsu piger som kunne krølle mig sammen relativt nemt (jeg vejer 78 kg og er i middel form), men der var kun handjob efter.

Kamille lyder som en virkelig unik oplevelse. 

:-)

Hej

kan du sende link til jiu jitsu pigerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elindco skrev, den 25.12.2019 at 00:28:

Jeg har besøgt de fleste piger der tilbyder brydning i DK.  De to klart bedste efter min mening er Kamille og lea

Jeg overvejer virkelig at tage på besøg hos Kamille, da jeg virkelig er til headscissor. Gjorde hun det også på dig og kan du evt. beskrive nogle øjeblikke der giver indblik i hendes evner? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...