Hop til indhold
Guest blackcolourfriday

Besøg hos Lola på Nørrebro

Recommended Posts

Guest blackcolourfriday

Så er det tid til endnu en omgang nyt fra øst fronten sådan næsten helt bogstaveligt …

Efter at have kikket lidt på billeder besluttede jeg mig for at prøve lykken med denne GP - Lola. Nogle af billederne fremstod umiddelbart ægte vurderede jeg, og da jeg ikke er til de helt tynde fotomodeller, så besluttede jeg mig for at lægge vejen forbi denne GP.

Jeg SMS’ede ubesværet frem og tilbage med Lora og blev hurtig enig om tidspunkt og indhold ( 1 times cocktail med megafransk) for mit besøg. Lola holder til på det ydre Nørrebro i kælderen på en etageejendom.  Lola er ungarsk af nationalitet, men SMS’ede fint frem og tilbage på engelsk.  Under kommunikationen var jeg meget eksplicit omkring mine ønsker til ydelser samt at jeg insisterede på at hende billeder i annoncen skulle være ægte og nutidige.

Jeg ankom til hendes domicil inden for starten på det aftalte tidsinterval (15 minutter), men hun var endnu ikke klar og undskyldte hurtig og pænt for lige at skulle have et bad først, hvilket jo giver fin mening. Efter ca. små 10 minutter blev jeg så lukket inden for af Lola. Lola’s billeder matchede ganske fint den pige der åbnede døren både mht. alder og udseende – en god start tænkte jeg.  

Lola fremstod ganske imødekommende ved ankomsten, men det stod dog hurtigt klart at hende engelske var temmelig spagfærdigt, så vi endte med at kommunikere på en blanding engelsk og tysk.

Vi afregnede enkelt det aftalte beløb, hvorefter jeg gjorde mig klar til ”gymnastik”.

… og så startede skuffelserne ellers.

Desuagtet at vi 2 minutter efter ankomsten igen havde aftalt og bekræftet ydelser, så ville hun nu give mig gummi på som en del af Megafransk servicen … WTF tænkte jeg ??? … jeg insisterede på uden gummi, hvorefter hun gjorde en del grimasser og øffede noget over situationen, men gik dog så i gang med ”arbejdet”.

Hendes blow job var elendigt, hvilket bl.a. medførte at jeg af et par omgange måtte jeg bede hende slappe af, da jeg overvejede om hun i bedste Hannibal Lecter stil simpelthen ville bide min stakkels manddom over i flere dele … gys!.

For at få lidt ro og styr på situationen fik jeg hende først ned på ryggen og senere bukseret over i en 69’er position, hvilket reducerede effekten af hendes aggressive blow job til noget der blev mere behageligt.  Hun var på intet tidspunkt klar til hverken at give eller modtage franske eller tungekys som anført i hende annonce.

Efter noget tid fik jeg gummi på og fik hende placeret i doggy stillingen og afsluttede så gymnastikken efter ca. 40 minutters tid. Herefter orkede jeg ganske enkelt ikke at spilde mere af min tid hos hende med hendes attitude og små fuskeri med manglende ydelser, så jeg tog tøj på og forlod stedet.

Som det vel nogenlunde klart fremgå af ovenstående kan jeg på ingen måde anbefale at besøge den ungarske halvfusker – det er totalt spild af både tid og penge.

Når jeg i et stille øjeblik tænker nærmere efter, så har jeg haft en del både mellem og gode oplevelser med såvel polske, lettiske, tjekkiske som litauiske GP’er over de seneste år, men jeg har endnu næsten (én undtagelse med Natasha på Amager) kun haft dårlige eller super dårlige oplevelser med ungarske GP’er, så jeg er så småt ved at nå til den personlige konklusion, at jeg på permanent basis af en eller anden årsag skal holde mig fra enhver from for ungarske GP’er - sådan en god lille Trump agtig handelsboykot  :-)

Nå, men erfaringen er hermed givet videre …

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...