The Youngster 17 Skrevet 20. Februar, 2013 Er der nogle er jer som kender en FKK klub der holder poker cash-game eller turnering mens man nu er der? Hvis jeg skal på ferie er damer og poker sgu den perfekte kombination! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. Februar, 2013 Er der nogle er jer som kender en FKK klub der holder poker cash-game eller turnering mens man nu er der? Hvis jeg skal på ferie er damer og poker sgu den perfekte kombination!Du kan jo blive ruineret af hvert af disse enkeltelementer, men en kombination er en decideret farlig cocktail – hvis det da ikke er James Bond, der gemmer sig bag dit nick :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 20. Februar, 2013 Ja det er den ultimative test. Men sikkert også glimrende hvis det går op i en højere enhed! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Februar, 2013 Selvf. findes kombinationen hos Samya.de holder de poker-game i næste mdr: So. 03.03.2013 - Große Wild West Pokerparty im Samya - Liebe Freunde des Samya Club’s Motto -Party Wild -West-Poker-Party Im Samya am Sonntag 03.03.2013 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 21. Februar, 2013 Ja den havde jeg godt set. Sidste gang jeg var der spillede jeg dog ikke, men tror jeg planlægger det til næste gang. Kender du andre steder Nille? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 21. Februar, 2013 Jeg deltog i deres poker-turnering, da jeg besøgte Samya. Jeg røg dog hurtigt ud - jeg fik stort set intet spilbart.... og jeg må nok også indrømme at mine øjne flakkede noget rundt i omgivelserne Princippet er godt nok, men i virkeligheden ville jeg nok ikke kaste mig ud i cashgames med så mange lækre nøgne/letpåklædte damer vimsende rundt... det er jeg ganske simpelthen bare ikke voksen nok til at administrere Mine tanker kredser mere om fisse end om kort i sådan en situation :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg