Guest BadGuy Skrevet 22. November, 2019 Nu går vi snart ind i 12 og sidste måned og sad lige og tænkte tilbage på alle de frække oplevelser jeg har haft med dejlige GP er og enkelte fusere .. Prøvede også at regne ud hvad jeg har spenderet på dette i år og regnede mig frem til mellem 2500-3000 kr pr måned, alligevel en sjat for en alm håndværker som mig, men fortryder absolut ikke, vi lever trods alt kun engang ,.. Har i nogenlunde styr på hvad i har brugt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Au2mek Skrevet 22. November, 2019 Hej BadGuy Tak for dit indlæg Det er ikke pænt a dig og komme med sådan et "hårdt økonomisk spørgsmål" og ødelægge weekend humøret (Griner) MVH Au2mek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 22. November, 2019 BadGuy skrev, for 28 minutter siden: Nu går vi snart ind i 12 og sidste måned og sad lige og tænkte tilbage på alle de frække oplevelser jeg har haft med dejlige GP er og enkelte fusere .. Prøvede også at regne ud hvad jeg har spenderet på dette i år og regnede mig frem til mellem 2500-3000 kr pr måned, alligevel en sjat for en alm håndværker som mig, men fortryder absolut ikke, vi lever trods alt kun engang ,.. Har i nogenlunde styr på hvad i har brugt ? Om jeg har styr på, hvor meget jeg har brugt på glædespiger i år? Ja, mon ikke jeg har. Det er derfor jeg stort set ikke er aktiv længere. Jeg har simpelthen ikke råd længere, desværre. Sådan er livet, og det må man leve med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 22. November, 2019 niels6663 skrev, for 19 minutter siden: Om jeg har styr på, hvor meget jeg har brugt på glædespiger i år? Ja, mon ikke jeg har. Det er derfor jeg stort set ikke er aktiv længere. Jeg har simpelthen ikke råd længere, desværre. Sådan er livet, og det må man leve med. enig, er rigtig mange penge, men respekt at du kan holde dig på måtten ....tror også, hvis jeg kan, så prøve at skære ned på det, men helt undvære det vil jeg ikke, er livskvalitet for en unkarl som mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. November, 2019 Over et liv? 100.000 plus. Fortryder jeg? NEJ hell no. Jeg har haft fantastiske oplevelse. Og mindre fantastiske, har mødt noger af de mest empatiske kvinder i mit liv. Og nogen få i den ander boldgade. Har udlevet, næsten, alle mine fantasier. Nogen skulle nok være blevet som fantasier, andre har været ubeskrivelige fede. Tak til alle de kvinder der har beriget mit liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 22. November, 2019 BadGuy skrev, for 4 minutter siden: enig, er rigtig mange penge, men respekt at du kan holde dig på måtten ....tror også, hvis jeg kan, så prøve at skære ned på det, men helt undvære det vil jeg ikke, er livskvalitet for en unkarl som mig Jeg ved, hvad du mener. Har selv været ungkarl, eller single om du vil, i mere end tyve år før jeg begyndte at gå til glædespiger. Ja, det er livskvalitet. Ville gerne besøge både Jennifer Romantica og Sifpigen, foruden prøve thaisegmentet - fx Apex. Men pengene sætter begrænsningen, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 22. November, 2019 Jeg har af to omgange betalt regningen ved frokost aftale med min veninde. Hun sender jævnligt billeder af hvor pænt hendes ny-indkøbte undertøj sidder, så alt i alt er jeg godt tilfreds det har kostet mig ca 700kr inklusiv drikkevarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 Emmalie skrev, for 5 minutter siden: Jeg har af to omgange betalt regningen ved frokost aftale med min veninde. Hun sender jævnligt billeder af hvor pænt hendes ny-indkøbte undertøj sidder, så alt i alt er jeg godt tilfreds det har kostet mig ca 700kr inklusiv drikkevarer Hmm.. Hvad har jeg så brugt???????? En dårlig kaffe, en go chokokaffe og en æbeljuice.. Og hvad bringer fremtiden??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 22. November, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Hmm.. Hvad har jeg så brugt???????? En dårlig kaffe, en go chokokaffe og en æbeljuice.. Og hvad bringer fremtiden??? Ift hvor lang tid du kunne have nydt gavn af mine bluetooth høretelefoner så synes jeg vi er kvit du glemte benzin forresten. Og en sandwich Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 Emmalie skrev, Lige nu: Ift hvor lang tid du kunne have nydt gavn af mine bluetooth høretelefoner så synes jeg vi er kvit du glemte benzin forresten. Og en sandwich Du skrev selv at du havde "glemt/tabt" dem i min bil.. Så det har da KUN været en undskyldning fra din side af til at komme til at se mig igen.. Benzin???? Den kører på diesel.. Nååååå ha.. Den havde jeg glemt.. Men din tynde krop skal jo ha noget at spise.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 22. November, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Du skrev selv at du havde "glemt/tabt" dem i min bil.. Så det har da KUN været en undskyldning fra din side af til at komme til at se mig igen.. Benzin???? Den kører på diesel.. Nååååå ha.. Den havde jeg glemt.. Men din tynde krop skal jo ha noget at spise.. Du er da ikke meget bedre selv, din magre cykel som du forresten kunne køre på; istedet for at JEG skal begynde at gå op i om DIN bil kører på diesel eller benzin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. November, 2019 Hmm det lyder sku som en hyggelig date i havde der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 Emmalie skrev, for 5 minutter siden: Du er da ikke meget bedre selv, din magre cykel som du forresten kunne køre på; istedet for at JEG skal begynde at gå op i om DIN bil kører på diesel eller benzin Jeg cykler så IKKE med dig på ryggen fra Østerbro og ud.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 Misjo1 skrev, for 3 minutter siden: Hmm det lyder sku som en hyggelig date i havde der DATES retter jeg det lige til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 22. November, 2019 Varmemester skrev, for 45 minutter siden: DATES retter jeg det lige til.. Jeg kan godt lide at det nu er betragtet som en date at blive kørt hjem og få stukket en æblejuice i hånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 Emmalie skrev, Lige nu: Jeg kan godt lide at det nu er betragtet som en date at blive kørt hjem og få stukket en æblejuice i hånden Hmm.. Jeg ku stikke andet i hånden på dig.. Men æbeljuicen tog du altså selv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 22. November, 2019 Er ikke den mest velhavende i flokken så heller ikke den mest aktive. Mon ikke jeg har brugt omkring 20.000 sådan lidt løst regnet sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9710 Skrevet 22. November, 2019 Det er først i år jeg er sprunget ud som sexkøber. Jeg har været på 9 besøg, næsten alle en time, og gerne til 2.000-2.500. Pånær et enkelt ville jeg ikke have været nogen af dem foruden. På hjemmefronten er det vist også blevet til ca. 9 knald hvis man regner de gange med hvor det skulle være lydløst i ske. Jeg har ikke fået scoret min kontrorflirt endnu, men lad os se til julefrokosten næste weekend om mit bageri bærer frugt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. November, 2019 BadGuy skrev, for 5 timer siden: Nu går vi snart ind i 12 og sidste måned og sad lige og tænkte tilbage på alle de frække oplevelser jeg har haft med dejlige GP er og enkelte fusere .. Prøvede også at regne ud hvad jeg har spenderet på dette i år og regnede mig frem til mellem 2500-3000 kr pr måned, alligevel en sjat for en alm håndværker som mig, men fortryder absolut ikke, vi lever trods alt kun engang ,.. Har i nogenlunde styr på hvad i har brugt ? Håndværkere laver da altid "skæve", hvilket kan være svært for andre erhvervsgrupper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. November, 2019 Lauersen skrev, 1 time siden: ... På hjemmefronten er det vist også blevet til ca. 9 knald hvis man regner de gange med hvor det skulle være lydløst i ske. Jeg har ikke fået scoret min kontrorflirt endnu, men lad os se til julefrokosten næste weekend om mit bageri bærer frugt. Så er det godt, at man ikke er gået på pension Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 22. November, 2019 Ja jeg er jo bare en fattig pensionist, så med de ca 30 besøg i år 1500-2000kr pr gang, er det vel ca 50000kr Der burde være tilskud fra kommunen , da det jo hæver min livskvalitet og dermed holder mig væk fra sygehus/plejehjem eller lign Man burde kunne få et kommunalt knaldekort...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VDI Skrevet 23. November, 2019 Jeg har valgt at lægge alle min æg i én rede. Hvorfor er der nok nogle der tænker. Hvad har du gang i er der nok andre der tænker.....kom nu ud og “prøv hende”, “tag en for holdet” osv. Men for mit vedkommende er der utrolig mange fordele ved at besøge den samme “høne” og have opbygget et gensidigt “forhold” hvor de “æg der lægges”, faktisk bliver til andet end pulver æg i en middelmådig morgenmadsbuffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 23. November, 2019 VDI skrev, for 6 timer siden: Jeg har valgt at lægge alle min æg i én rede. Hvorfor er der nok nogle der tænker. Hvad har du gang i er der nok andre der tænker.....kom nu ud og “prøv hende”, “tag en for holdet” osv. Men for mit vedkommende er der utrolig mange fordele ved at besøge den samme “høne” og have opbygget et gensidigt “forhold” hvor de “æg der lægges”, faktisk bliver til andet end pulver æg i en middelmådig morgenmadsbuffet. Jeg besøgte også i stor udstrækning den samme. Men hun stoppede i sommers, så jeg har ikke været ret aktiv siden da. Jeg vidste ikke engang det skulle blive den sidste gang jeg så hende, hun nævnede ikke at det var hendes sidste vagt. Tværtimod var hendes sidste ord til mig: kom og besøg mig igen. Men så skulle ej være. Men især de to sidste besøg hos hende var helt fantastiske, jeg gik nærmest syngende derfra. Det var lige før jeg måtte hjem at synge Tommy Seebachs I’m in Love. Men jeg gjorde det nu ikke. Så jeg kan godt forstå, hvorfor du vælger at besøge den samme. Selv vil jeg gerne også besøge andre skønne kvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 23. November, 2019 niels6663 skrev, for 5 minutter siden: Jeg besøgte også i stor udstrækning den samme. Men hun stoppede i sommers, så jeg har ikke været ret aktiv siden da. Jeg vidste ikke engang det skulle blive den sidste gang jeg så hende, hun nævnede ikke at det var hendes sidste vagt. Tværtimod var hendes sidste ord til mig: kom og besøg mig igen. Men så skulle ej være. Men især de to sidste besøg hos hende var helt fantastiske, jeg gik nærmest syngende derfra. Det var lige før jeg måtte hjem at synge Tommy Seebachs I’m in Love. Men jeg gjorde det nu ikke. Så jeg kan godt forstå, hvorfor du vælger at besøge den samme. Selv vil jeg gerne også besøge andre skønne kvinder. er enig med sex og kemi , kun bliver bedre jo flere gange man mødes. men har man let ved at forelske sig, er det mega farligt at genbesøge en man swinger godt med. gennem min tid i denne " hobby" har jeg selv måtte bryde forbindelsen til en 2-3 stykker, netop for ikke blive urealistisk forelsket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 23. November, 2019 sweetstone skrev, for 4 minutter siden: er enig med sex og kemi , kun bliver bedre jo flere gange man mødes. men har man let ved at forelske sig, er det mega farligt at genbesøge en man swinger godt med. gennem min tid i denne " hobby" har jeg selv måtte bryde forbindelsen til en 2-3 stykker, netop for ikke blive urealistisk forelsket. Det er bestemt en fare. Jeg har også spekuleret på, om jeg var ved at blive lidt lun på hende. Tror det nu ikke, men jeg tænker da stadig en del på hende, må jeg tilstå. Jeg havde en rigtig god kemi med hende. Jeg vidste også fra første gang jeg så hende, at der kunne være en fare for en forelskelse. Hun minder som type meget om den sidste jeg var forelsket i. Det ligger mere end ti år tilbage i tiden nu, men det tog mig lang tid at komme helt ovenpå igen, flere år faktisk. Men nu er det også underordnet, for hun er stoppet i branchen. Så jeg har ikke set hende i fem måneder nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg