Hop til indhold
Varmemester

Hvilket mood er du/i i????

Recommended Posts

Ja mit mood er en anelse nede for tiden.. Er blevet trådt lidt på.. Så mit mood er NØJAGTIGT som det her..... 

Så det er nok IKKE lige nu jeg skal på besøg nogen steder.. 

Hvilken sang passer til jeres mood for tiden? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nemtøs der blev jeg både gal og samtidig sendt til tilbage til min Johny Cash tid.. :)

Gal fordi jeg HADER at blive kaldt BABY.. Der kommer en film frem på min nethinde om en MEGA negerkvinde der sætter sig på mit ansigt og siger med MEGET dyb stemme "Suck it BABY"... Bare tanken giver gåsehud.. :blink: :wacko: :( :angry:

Men min Johny Cash tid ku ALTID få mig op igen.. Så det var et godt minde. Den del.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

@Nemtøs der blev jeg både gal og samtidig sendt til tilbage til min Johny Cash tid.. :)

Gal fordi jeg HADER at blive kaldt BABY.. Der kommer en film frem på min nethinde om en MEGA negerkvinde der sætter sig på mit ansigt og siger med MEGET dyb stemme "Suck it BABY"... Bare tanken giver gåsehud.. :blink: :wacko: :( :angry:

Men min Johny Cash tid ku ALTID få mig op igen.. Så det var et godt minde. Den del.. ;)

Dit  arrigskab  kan  ikke  ødelægge  min  sindsstemning - boblende  glæde, hengivenhed  og  en  stor  portion  liderlighed. Jeg  venter  bare  på  at  få  muligheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Dit  arrigskab  kan  ikke  ødelægge  min  sindsstemning - boblende  glæde, hengivenhed  og  en  stor  portion  liderlighed. Jeg  venter  bare  på  at  få  muligheden. 

Det var sq heller ikke meningen.. For det er sq da rart du har det sådan.. Og bliv ENDELIG ved med at ha det sådan. ;) :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes aldrig jeg kun er i et humør, men at der er flere ting samtidig. Lige i dag fylder det besøg jeg var på i går utroligt meget. Det var rimeligt hårdhændet, men også inderligt og dybfølt. Jeg tænke først "Violently Happy" fra Björks første soloalbum, men så kom jeg i tanke om et andet nummer fra samme album:

(It takes courage to enjoy it)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Ja mit mood er en anelse nede for tiden.. Er blevet trådt lidt på.. Så mit mood er NØJAGTIGT som det her..... 

Horst Wessel Lied. Er lige på hovedgaden blevet så groft forulempet af en "mørk", der troede, at han ejede det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Varmemester skrev, for 38 minutter siden:

Der er også en med Johnny Cash der kan holde en lidt med selskab imens man er "dernede". Den er dog oprindeligt af Nine Inch Nails, men han har i den grad gjort den til sin egen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 timer siden:

Always look on the bright side of life :D

Ville godt have sat et link ind, men det virkede ikke??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 11 timer siden:

Kan vi blive ved til vi synker ned, i det mørke der altid kalder på os.

FEEEDDT NUMMER... Det/dem havde jeg TOTALT glemt.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Jeg har det som udskidt æblegrød da jeg ligger med en slem gang influenza. 

Æv.. En træls en at ligge med den manflu.. ;) :) Go bedring til dig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Kunne ikke komme på noget særligt, så den her er bare i reference til mine jævnaldrendes elendige musiksmag :D

@Lauersen Cash versionen af Hurt er meget smuk 

men jeg udnytter lige muligheden til at give credits til Nine Inch Nails med dette yderst fuckable musikstykke ;) 

Redigeret af Emmalie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må sq sige @Emmalie at din musik smag forbavser mig gang på gang på gang på gang.. I forhold til din alder har du jo JORDENS FEDESTE musik smag.. ;)Glæder mig SÅ MEGET til at høre dig jame her snart, nøgen i en seng.. ;) :wub: :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 16 timer siden:

Jeg har det som udskidt æblegrød da jeg ligger med en slem gang influenza. 

Så må det jo være den her der passer til:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 18 minutter siden:

;) 

Åh nej dog, så galt gik det vel ikke? Jeg skal nok også snart et smut på Bispebjerg. Der har aldrig været noget "jack" hidtil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Føler mig stadig ret fræk og pervy efter det besøg jeg var på i onsdags. Der var lige et nummer jeg kom til at tænke på, men jeg er ikke så vild med originalversionen. Fandt en cover der var lidt spændende:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 18 timer siden:

Føler mig stadig ret fræk og pervy efter det besøg jeg var på i onsdags. Der var lige et nummer jeg kom til at tænke på, men jeg er ikke så vild med originalversionen. Fandt en cover der var lidt spændende:

Feeeeddd stemme hun har.. Det lyder jo VILDT GODT.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, den 27.11.2019 at 19:23:

men jeg udnytter lige muligheden til at give credits til Nine Inch Nails med dette yderst fuckable musikstykke ;) 

Må så tilstå at jeg bedst kender den som en del af Weird Al's The Alternative Polka (ca. 1:33).

Mit mood lige nu...Nok lidt fanget i andres forventninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker meget på den der hemmelighed der skal holdes. Det skal nok lykkes, men det fylder bare en del i tankerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...