Hop til indhold
Varmemester

Hvilket mood er du/i i????

Recommended Posts

Et sindsygt lækkert sexy-lummert nummer - og videoen er lige til højrebenet herinde. 
Så ikke rigtigt mit "mood" men måske jeg kan inspirere en eller flere medlæsere til at komme "in da mood" med denne video. Det tæller vel også? 

Hvis du ikke kan se den, er det fordi der er så meget nøgenhed i den at man skal bekræfte sin alder for at få lov at se den. 
Det kan betale sig! Kvinderne i den video er ligesom nærmest genetisk photoshoppede :D 

Den "lidt mere påklædte" version af samme video er den nederste. 

ENJOY! 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 15 timer siden:

Iflg. data i min EG profil er jeg født i 1978 ;) 
....
Og så kom min musikalske opdragelse i mine yngre dage ikke fra jævnaldrende. Min far boede i kollektiv og spillede guitar og sårn :D 
Langt de fleste numre på mine YouTube Music playlister er fra før jeg blev født, eller i hvert fald før jeg fik mit eget første musikanlæg. 

Virker til at din far og mig skulle kunne hygge os sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Eva Nadine

Også et anti-kompliment er et kompliment.

Men helt ærligt; uden far, ingen datter. Og musikken har du åbenbarligt fået fra faren din, og det er sgu en meget vigtig arv. En af de vigtigste vil jeg nok sige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 7.4.2022 at 19:45:

Og musikken har du åbenbarligt fået fra faren din

Og hele kollektivet... Bred Ymer (Peace håndtegn) 
Der var også "høj karse" i baghaven i kollektivet, og vin-balloner i kælderen. Svedehytte, dele-kvinder, husmøder, Ødegård i de svenske skove og hele pivtøjet. 
Jeg havde en lille rød pap-kuffert med brede syninger i kanterne og metalhåndtag som jeg havde arvet af en kusine og brugte som weekend-kuffert til legetøj og bøger. Den havde et STORT klistermærke på med teksten "Atomkraft NEJ TAK" skrevet rundt om en strålende sol. Jeg syntes jo bare solen var flot, og var for lille til at forstå det politiske budskab :D 
Har en lærredspose købt i Tiger-butikken i nyere tid med solen og sloganet. Nostalgiske minder derfra. Og ja, en solid musik opdragelse fra alle de skøre/skæve voksne fra kollektivet. Det var gode weekender, dem. 

Apropos nostalgi. Det album som nedenstående sang er på, er uden sammenligning det stykke musik jeg har jeg kysse-bollet allermest til. Det var mest på Cassiopeia i deres første par fra de åbnede.
Tidligere i dag hørte jeg "7 days" for fuld udblæsning fra en bil med meget unge mennesker der kørte forbi og var i festligt humør, og sikkert glade for at påske-festen starter idag og at man igen kan købe alkohol efter kl. 22 og foråret er på vej. 
Jeg har nok kysse-bollet med det halve af København(ske mænd) på Cassiopeia til det album over et par år dengang albummet var nyt :wub:
Den har vist fået sådan en slags re-premiere agtig popularitet så vidt jeg kan google mig frem til. 
Så Cassiopeia har også været en del af min musikalske opdragelse. Nogle mænd havde deres egne CD'er med når der skulle kysse-bolles en halv times tid eller mere på Østerbro. Så også tak til dem ;) 
Jeg bliver stadig lidt lummer-lystig sådan helt pr. automatik når jeg hører især denne sang:

God påske! 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...