Hop til indhold
valter1000

Sara, Erotisk afspændingsmassage.

Recommended Posts

Ikke for at være useriøs, men hun ser da så godt ud at jeg ikke tror hun kan afspænde mig.

Tværtimod, tror jeg at jeg vil blive spændt op til mere lir, det man kan se ser rigtig appetitligt ud, jeg afventer også en anmeldelse, for hun er absolut på min liste til næste gang jeg er på Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fuldt ud anbefalelsesværdigt, sød polsk blondine, med lidt fyld i fronten, massage mere en dejlig nussen end håndfast massage, det erotiske kommer sådan lidt langs ad lidt afhængig af ens eget initiativ ("du må gerne røre imens"), men hun tænder let op. Afslutning sådan lidt efter ønske og aftale... Rigtig massagebriks (= smal og hård!), som til gengæld giver mulighed for interessante stillinger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nope, øen med bro til Sverige...

Det er da en sønderjysk udtryksform. Men man lærer vel derfra hvor formen er klarest :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også været der og kan anbefale Sara, god og fræk massage, du kan også få et blowjob som afslutning.

Har også et par gange haft rigtig sex med hende til samme pris - minus er dog at det hele foregår på den smalle og hårde massage briks...

God fornøjelse !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt et pat gange med at bestille en tid hos hende. Og som hun ønsker sender jeg hende sms, og den bliver også svaret med et "har du været her før ?" den svare jeg selvfølgelig på at skriver at det har jeg ikke, men vil meget gerne.... derefter sker der ikke mere !! sidste gang blev jeg så lidt sur over hun ikke ville svare.

Så jeg skrev at hun i det mindste kunne respektere de mennesker som gerne ville have en behandling, og svare dem. Derefter fik jeg et svar om at hun desværre ikke havde flere tider !!

Så hun ønsker nok ikke nye kunder... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var hos hende fro ca. et år siden. Dejlig og tror at hun også blev lidt tænt da jeg rørte hende. Vil dog høre mere om Gentlemans udsagn, at han har haft rigtig sex med hende. Måske skulle jeg bare prøve ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...