Gentlemand-Finn 523 Skrevet 23. November, 2019 Det har muligvis været drøftet før her på siden. Hvad gør en Glædes-Pige, når hun intet ser i kunden. - Er det der at GP'eren drosler ned i engegement..? - Eller beder GP'eren kunden om at gå. - Eller er det "bare" at arbejde på en 'halv'. - Giver Glædes-Pigen udtryk for at det ikke er optimalt. (Hvilket jo vil være det mest ærlige). Jeg tænker at en forventnings-afstemning er på sin plads, eller hvad..? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 23. November, 2019 så spiller hun skuespillet, som de fleste mænd sluger råt. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. November, 2019 (edited) Når jeg laver en aftale med en ny mand, har jeg altid aftalt at når vi mødes, er der mulighed for at sige pænt nej tak uden bad feelings såfremt der ved mødet ikke er kemi. Jeg har et par gange valgt at sige pænt nej tak, da manden var meget anderledes end hvad han havde givet udtryk for. Jeg fastholder at jeg kun tilbyder mig selv til dem jeg har lyst til. Jeg ville ikke kunne dyrke sex med en som jeg ikke har lyst til - heller ikke for penge. Begyndte jeg at gøre det, tror jeg at jeg ville miste mig selv og min lyst. Jeg har været sammen med mænd, hvor det efterfølgende har vist sig at være meget lidt tilfælles - har forsøgt at få det bedste ud af situationen. Og selvfølgelig har der ikke været basic for gentagelser. Redigeret 23. November, 2019 af Nemtøs Slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 23. November, 2019 Så tjener hun pengene som altid. Det er de færreste gb som ser noget lys i deres kunder, det er op på platformen og få agten overstået. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 24. November, 2019 Det er da indlysende, selvfølgelig ser hun intet i 95 procent af de kunder hun møder, hun er jo et alm menneske ligesom du og jeg med følelser og kød og blod .. Det er jo hendes job og hun putter en facade på, det er hun jo nød til for at adskille tingene og passe på sig selv .. De kunder som er direkte frastødende, uhygiegniske, beruset, påvirket beder hun forhåbenligt om at gå ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. November, 2019 Synes at @Nemtøs svarer rigtig flot i denne tråd her, det kunne mange andre både mænd og kvinder lære meget af, også dem som møder op i forventning ifl. billeder som så IRL slet ikke er retvisemde. Tænker at hun er en ener i dette univers en "must opleve experience" , men hun er jo noget speciel idet hun gør det af lyst fremfor af nød, det kan de heldige som møder hende 100 % mærke og nyde Hvorfor tage chancen med fx 10 besøg forskellige steder og risikere at de 5 er lige til glemmebogen, når man kan nøjes med en god,, og så flere løbende forstås 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 24. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: Synes at @Nemtøs svarer rigtig flot i denne tråd her, det kunne mange andre både mænd og kvinder lære meget af, også dem som møder op i forventning ifl. billeder som så IRL slet ikke er retvisemde. Tænker at hun er en ener i dette univers en "must opleve experience" , men hun er jo noget speciel idet hun gør det af lyst fremfor af nød, det kan de heldige som møder hende 100 % mærke og nyde Hvorfor tage chancen med fx 10 besøg forskellige steder og risikere at de 5 er lige til glemmebogen, når man kan nøjes med en god,, og så flere løbende forstås Tror ikke denne tråd omhandler nemtøs, men generelt pigernes syn på kunden/gæsten ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. November, 2019 (edited) Det korrekt, ikke kun hende men hun er da i høj grad en del af dette univers, har fin tale tid som alle andre, men så må de andre lyserøde jo også bidrage til fællesskabet Redigeret 24. November, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 24. November, 2019 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Når jeg laver en aftale med en ny mand, har jeg altid aftalt at når vi mødes, er der mulighed for at sige pænt nej tak uden bad feelings såfremt der ved mødet ikke er kemi. Jeg har et par gange valgt at sige pænt nej tak, da manden var meget anderledes end hvad han havde givet udtryk for. Jeg fastholder at jeg kun tilbyder mig selv til dem jeg har lyst til. Jeg ville ikke kunne dyrke sex med en som jeg ikke har lyst til - heller ikke for penge. Begyndte jeg at gøre det, tror jeg at jeg ville miste mig selv og min lyst. Jeg har været sammen med mænd, hvor det efterfølgende har vist sig at være meget lidt tilfælles - har forsøgt at få det bedste ud af situationen. Og selvfølgelig har der ikke været basic for gentagelser. @Nemtøs fornemmer du er gp af lyst + at kan tjene lidt lommepenge, så 100 % win win. andre gp specielt udenlandske, har nok ikke samme " luksus " at kunne være kræsne angående kunder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. November, 2019 sweetstone skrev, for 8 minutter siden: @Nemtøs fornemmer du er gp af lyst + at kan tjene lidt lommepenge, så 100 % win win. andre gp specielt udenlandske, har nok ikke samme " luksus " at kunne være kræsne angående kunder. Det er rigtigt, men det gælder jo også jer mænd. Når I møder op hos en gp som ikke er som lovet hvorfor vælger I mænd at fortsætte? Jeg giver altid manden mulighed for at sige pænt nej tak, da jeg på ingen måder er interesseret i at lege med en som ved første øjekast er skuffet over mit udseende. Det skal dog lige tilføjes at jeg ikke forsøger at pynte på min profil med lånte billeder, alder eller størrelse. Kunne nok godt lyve mig 5-8 yngre, men hvorfor skulle jeg det. Min pointe er bare at vi alle har lov til at takke pænt nej tak, uanset køn og hvor liderlige vi måtte være i øjeblikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 24. November, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Det er rigtigt, men det gælder jo også jer mænd. Når I møder op hos en gp som ikke er som lovet hvorfor vælger I mænd at fortsætte? Jeg giver altid manden mulighed for at sige pænt nej tak, da jeg på ingen måder er interesseret i at lege med en som ved første øjekast er skuffet over mit udseende. Det skal dog lige tilføjes at jeg ikke forsøger at pynte på min profil med lånte billeder, alder eller størrelse. Kunne nok godt lyve mig 5-8 yngre, men hvorfor skulle jeg det. Min pointe er bare at vi alle har lov til at takke pænt nej tak, uanset køn og hvor liderlige vi måtte være i øjeblikket. " vi alle har lov til at takke pænt nej tak " så lyserød er den virkelige verden desværre ikke. specielt den udenlandske gp, skal have penge i kassen- uanset lyst eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. November, 2019 I har jo fuldstændig ret, men når nu man lige har gjort sig lækker barberet boller og taget en dejligt langt bad, er på vej OG er max. tændt så skal der noget lidt specielt til at vende om i døren, lidt ligesom at det lille hovedet har overtaget styrringen, ikke noget vi er ret stolte af som mænd, jeg kan jo kun snakke for mig selv, men jeg har da vendt om i døren bevares sørger dog ALTID for at have den gode mavefornemmelse med mig og gøre en del hjemmearbejde inden, og den svigter kun sjældent 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Curi Skrevet 24. November, 2019 Nemtøs skrev, for 51 minutter siden: Det er rigtigt, men det gælder jo også jer mænd. Når I møder op hos en gp som ikke er som lovet hvorfor vælger I mænd at fortsætte? Jeg giver altid manden mulighed for at sige pænt nej tak, da jeg på ingen måder er interesseret i at lege med en som ved første øjekast er skuffet over mit udseende. Det skal dog lige tilføjes at jeg ikke forsøger at pynte på min profil med lånte billeder, alder eller størrelse. Kunne nok godt lyve mig 5-8 yngre, men hvorfor skulle jeg det. Min pointe er bare at vi alle har lov til at takke pænt nej tak, uanset køn og hvor liderlige vi måtte være i øjeblikket. Tænker det må være svært at lukke døren det sidste stykke i foran en forventningsfuld kunde.. især fordi der kan være en kampklar dolk i klemme mellem dør og karm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 24. November, 2019 Verden som GP er ikke sort/hvid. Og desværre kan man godt ende i situationer, hvor man inderligt ville have ønsket at man havde sagt Nej tak. Eller endnu værre, i situationer, hvor man oplever at den flinke, søde mand, umiddelbart ikke er helt så ren som han så ud til at være. Og da det er med mennesker vi har med at gøre, som man jo dybest set er helt nøgen sammen med, så kan der godt opstå sådan en ‘jeg vil ikke såre ham’ tilstand. De aller fleste piger har oplevet det. Et lidt generelt problem med EG er, at nogle gange bliver der spurgt om ting herinde, som i helt sikkert ønsker ærlige svar på, og hvis man virkeligt skulle tage bladet fra munden, og svare 3000% ærligt, så ville i enten tro vi lyver, eller tro at vi er sådan nogle piger, som hader det vi laver. De allerfleste mænd er top hygiejniske, men der er altså de der 3-5% som seriøst overrasker med deres GP syn. For det bunder vel dybest set i manglende respekt for det menneske, de køber en ydelse af. Jeg har hoppet ud af en seng og sagt stop - men jeg har også lukket øjnene og sunget national sangen indeni. Det ville kræve en udvælgelses proces ala Nemtøs, for at være 100% sikker på at det hele klikkede. Og respekt for det. Men det må også være tidskrævende, og det er ikke for alle og enhver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. November, 2019 Trinetease skrev, for 18 minutter siden: Verden som GP er ikke sort/hvid. Og desværre kan man godt ende i situationer, hvor man inderligt ville have ønsket at man havde sagt Nej tak. Eller endnu værre, i situationer, hvor man oplever at den flinke, søde mand, umiddelbart ikke er helt så ren som han så ud til at være. Og da det er med mennesker vi har med at gøre, som man jo dybest set er helt nøgen sammen med, så kan der godt opstå sådan en ‘jeg vil ikke såre ham’ tilstand. De aller fleste piger har oplevet det. Et lidt generelt problem med EG er, at nogle gange bliver der spurgt om ting herinde, som i helt sikkert ønsker ærlige svar på, og hvis man virkeligt skulle tage bladet fra munden, og svare 3000% ærligt, så ville i enten tro vi lyver, eller tro at vi er sådan nogle piger, som hader det vi laver. De allerfleste mænd er top hygiejniske, men der er altså de der 3-5% som seriøst overrasker med deres GP syn. For det bunder vel dybest set i manglende respekt for det menneske, de køber en ydelse af. Jeg har hoppet ud af en seng og sagt stop - men jeg har også lukket øjnene og sunget national sangen indeni. Det ville kræve en udvælgelses proces ala Nemtøs, for at være 100% sikker på at det hele klikkede. Og respekt for det. Men det må også være tidskrævende, og det er ikke for alle og enhver. Enig Trine at der er få mænd som "snyder" ved første øjekast. Jeg har dog aldrig haft "nosser" nok til at stoppe legen når vi først er i gang og jeg kan konstatere at hygiejnen ikke har været som forventet. Mén som du skriver er det heldigvis meget få - kan tælles på en hånd for mit vedkommende. Og ja jeg ønsker heller ikke at bevidst såre et andet menneske som jeg er intim med. Så nej det er ikke sort /hvid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 24. November, 2019 Hun vælger at tjene pengene i 99% af tilfældene. Hun husker endda sandsynligvis at sige noget pænt om mandens udstyr Come on gutter - det er verdens ældste game. Kvinder leder efter gode forsørgere, den dygtigste jæger på savannen. Prostitution er blot den perverterede form af et ægteskab - kvinden yder det hun skal, og manden betaler med en del af sit bytte. It has been in your genes for generations. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 24. November, 2019 NoBS skrev, for 2 minutter siden: Hun vælger at tjene pengene i 99% af tilfældene. Hun husker endda sandsynligvis at sige noget pænt om mandens udstyr Come on gutter - det er verdens ældste game. Kvinder leder efter gode forsørgere, den dygtigste jæger på savannen. Prostitution er blot den perverterede form af et ægteskab - kvinden yder det hun skal, og manden betaler med en del af sit bytte. It has been in your genes for generations. Skrev du ikke et eller andet sted at du var kæreste med en GP? Min erfaring er jo netop ikke at det handler om pengene, men at man/vi ender ud med at være i en dum situation, hvor man ikke ønsker at såre en mand. Hvis det kun handlede om pengene, så ville man jo netop bare bede ham om at gå og beholde pengene. Altså i de situationer hvor den manglende hygiejne, først opdages når man kommer tæt på ( nøgne). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. November, 2019 Har man penge i lommen,ser en GP alt godt i en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 24. November, 2019 Trinetease skrev, for 23 minutter siden: Skrev du ikke et eller andet sted at du var kæreste med en GP? Min erfaring er jo netop ikke at det handler om pengene, men at man/vi ender ud med at være i en dum situation, hvor man ikke ønsker at såre en mand. Hvis det kun handlede om pengene, så ville man jo netop bare bede ham om at gå og beholde pengene. Altså i de situationer hvor den manglende hygiejne, først opdages når man kommer tæt på ( nøgne). Kan godt ske jeg var for firkantet og kynisk Trine. Der er helt sikkert 100 nuancer at tilføje - herunder den empati du beskriver, hvor du (I) ikke vil såre en mand. Når det er sagt - så er vores drifter og motiver resultater af millioner af års evolution. De er ikke sådan liiiiiige at tilsidesætte med rationaler. Heller ikke selvom mange hard-core gender feminister med et ufatteligt højt intellektuelt abstraktionsniveau med glæde udryddede alle kønsforskelle, hvis de kunne God kommentar Trine - tak for at holde mig lidt på jorden Og jo - jeg er kæreste med en gp - det er et fedt fedt ridt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 24. November, 2019 Den flittige skrev, 1 time siden: Har man penge i lommen,ser en GP alt godt i en. Hold op en gang vås 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. November, 2019 Og mænd burde også vende om i døren, men gør det ikke...det er da lige så tosset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 24. November, 2019 Jeg vil faktisk sætte pris på, at en Glædes-Pige afviser mig ved døren, såfremt jeg ikke er hendes type. Så jeg kan komme videre til en' der faktisk sætter pris på mit selskab. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. November, 2019 Madame Illona skrev, for 4 timer siden: Hold op en gang vås Jeg tror godt jeg ved hvad du mener. Men hvor glade er i hvis en kunde kommer på besøg uden penge på lommen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. November, 2019 Den flittige skrev, for 4 minutter siden: Jeg tror godt jeg ved hvad du mener. Men hvor glade er i hvis en kunde kommer på besøg uden penge på lommen. Hvor glad vil din frisør, mekaniker eller vvs mand blive hvis du forventede de fixede dine ting ganske gratis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 24. November, 2019 Den flittige skrev, for 55 minutter siden: Jeg tror godt jeg ved hvad du mener. Men hvor glade er i hvis en kunde kommer på besøg uden penge på lommen. Arbejder du gratis? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg