Liv 14215 Skrevet 26. November, 2019 BadGuy skrev, for 9 timer siden: Tror min mester fyrer mig hvis jeg bare går hjem Efter vagten så klart..... Men forskellen er, at du er lønmodtager og jeg er selvstændig, både i det frække og i det civile. Jeg bestemmer selv, hvem jeg vil servicere og hvornår jeg vil gå hjem. Mht mistet indtjening, så skal man i denne branche ikke kigge på omsætning den enkelte dag, men over tid; måneder, halvår og år. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 255 Skrevet 26. November, 2019 (edited) Trinetease skrev, for 8 timer siden: Jeg kysser ham på munden, halsen, brystkassen, armene osv. Så lister jeg et kondom frem. Og lægger mig på siden ud for ham, for at han stadig kan nå mig. Da mit hovede nærmer sig hans pik, så lugter den....meget meget intenst af tis. Klamt og respektløst - uanset om det er en fimmel man har. Så kunne dette jo have været forventningsafstemt i forvejen, selvom jeg er ret sikker på at det er de absolut færreste GP'er der klapper begejstret over udsigten til sådan en oplevelse. Det er min største frygt, at stille med sådan en stinker-fætter, men det kan jo ske, selvom man har taget et grundigt bad inden man tager hjemmefra og der går lidt tid inden man når frem. Men så er det vel for hyvlan tilladt at spørge om man ikke lige kan låne et toilet med bad/vask og et håndklæde, inden man sætter igang. Og hvis en GP skulle bede mig om liiiiiiiige at pudse pjorten i lidt vand og sæbe, ville jeg da aldrig tage det ilde op. Man vil jo gerne have en så god oplevelse som muligt, så selvfølgelig respekterer man da denne beskedne anmodning. Ikk? Redigeret 26. November, 2019 af Lillemorten 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 26. November, 2019 Liv skrev, for 26 minutter siden: Det har jeg faktisk indført; alle skal omkring badeværelset og som minimum vaske hænder og ha en vaskeklud til pik, nosser og numse, men gerne et helt bad. Og så skulle man tro, at alt var godt og ingen nationalsang var nødvendig, men sådan er det desværre ikke. Nogle lugter alligevel fra det intime område eller under armene. Og nogle snyder med vaskekluden.... Det opdager man så først undervejs, øv øv Måske man skulle kaste sig ud i at markedsføre denne effektive fætter. Og smide en option ind med undervognsvask, skyl og bollerens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Trinetease skrev, for 4 timer siden: Men Rejse - ikke alle mænd deler din interesse i så unge piger. De søger noget andet/mere. Det kan man altså godt opnå med en liiidt mere voksen kvinde. Uden at betragte det som automat sex. Og dog stadig betale for det. Lige præcis.. Og det er DET man får hos dig.. Jeg glemmer aldrig at du skrev at du godt ku li krops kontakt og nærhed.. Men SÅ MEGET!!!!!!! WAAAUW!!!! Den måde du slangede dig om min krop som blev vi et.. Det var fanme skønt og lækkert.. Så mere a det tak.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 26. November, 2019 Liv skrev, den 24.11.2019 at 17:39: Jeg har haft forrygende sex med mænd, jeg aldrig havde skænket et blik i den private verden. Jeg har også haft et par kedelige oplevelser med “standardlækre” mænd med virkelig dårlig attitude Det er faktisk interessant du siger det ... :) Tror vi er en del mænd der - som jeg - føler vi er fuldstændig 'usynlige' for jer kvinder 'ude i virkeligheden', hvad det erotiske angår. Så vi når aldrig så langt, som til at komme på tæt hold på en pige, og finde ud af om vi måske kunne have nogle gode intime oplevelser Det er blot en konstatering - og en undren. Tror da det gør at vi alle går glip af nogle gode oplevelser ... Og hvad pokker er det der sker ... ? Det er især galt mellem de mere 'voksne', oplever jeg ... Jeg selv havde da en del tilløb, når jeg var i byen før jeg blev gift ... Men da jeg blev 'ledig på markedet' da jeg var i midttredieverne ... der var bare ingen kontakt, på det område ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 26. November, 2019 Trinetease skrev, for 14 timer siden: For jeg nægter simpelthen at tro på at en mand, ikke ved at han ikke har vasket sin pik og derfor lugter af tis. Uha lige præcis den oplevelse gør sku lidt ondt på mig at læse, især fordi at det må være forfærdeligt at blive udsat for, og det er en af grundene til at jeg gerne vil starte med et fælles bad sammen med pigen/damen. 100% sikkert jeg skal nok banke på døren nyvasket, men det er bare lidt federe det hele hvis man har delt et bad først.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 27. November, 2019 Liv skrev, for 12 timer siden: Efter vagten så klart..... Men forskellen er, at du er lønmodtager og jeg er selvstændig, både i det frække og i det civile. Jeg bestemmer selv, hvem jeg vil servicere og hvornår jeg vil gå hjem. Mht mistet indtjening, så skal man i denne branche ikke kigge på omsætning den enkelte dag, men over tid; måneder, halvår og år. Du sidder og skriver noget som ikke er realevant overhovedet, du er den sædvanlige ordkløver, læs hvad jeg har skrevet til Trine i tråden, før du fortsætter din egen konkludering inde i dit hoved, for vi er jo i bund og grund enige, tror du elsker små dramaer og det orker jeg ærligtalt ikke at bruge min tid og kræfter på .. Ønsker dig virkelig det bedste og er sikker på du kan lide dit job og har kunder du trives med ...kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 27. November, 2019 Trinetease skrev, for 19 timer siden: Men Rejse - ikke alle mænd deler din interesse i så unge piger. De søger noget andet/mere. Det kan man altså godt opnå med en liiidt mere voksen kvinde. Uden at betragte det som automat sex. Og dog stadig betale for det. For en del år siden, valgte jeg faktisk at spørge en, af de ikke yngste piger hos FKK Samya i Köln. Hun var 36 år gammel, allerede den gang nok ca 10 år ældre end jeg, og nu er jeg blevet 54 Det blev til en meget vellykket sceance, og dermed viste hun sig også som et godt valg, hun så også noget yngre ud, så skindet havde bedraget da hun betog mig Men derfra, og så til at gøre sig tanker om pigen ser noget i kunden, er der et stykke vej, og det kan hurtigt udvikle sig til et mentalt tankegods, som simpelthen gør ondt værre for den mand, der gør sig den slags overvejelser før et besøg hos pigerne. En meget klog mand skrev en gang, at vi betaler ikke for at komme, men for at gå. Der er nok 2 slags gæster hos pigerne, dem som søger det ukomplicerede betalte sidespring, og som derfor absolut ikke har brug for komplicerede mellemregninger mellem akt og afregning. Og så dem som håber på, at glædespigerne kan udgøre, en erstatning for andet, og meget mere end blot akten de betaler for. Det er meget at forvente af pigerne, hvis ens behov i virkeligheden er nogle helt andre, end blot de ydelser og den tid pigerne sælger til os. Det er som jeg ser det, mere end vi kan forvente af pigerne, men finder man det som man søger hos dem, så hold fast i dem, så længe du har lyst og råd til det, og du er overbevist om, at det ikke kun er god kundepleje, kun for pengenes skyld så længe det varer, og du stadig kan og vil betale. I øvrigt, så havde jeg igen igår fornøjelsen af Trine Teases, udsøgt gode venskabelige selskab, på en af Madklubbens restauranter, og på kaffebar efterfølgende. Vi vendte også lige denne tråd, og uden at gå i detaljer med dialogen, så kan jeg godt indrømme at Trine gør en brav indsats, for at få mig til vise mine bløde, og lidt mere sympatiske sider, som hun er overbevist om at jeg besidder, jeg tav og lyttede mere end jeg talte Trine er også guld værd for min selvtillid, for hun synes at jeg holder mig godt, og ser yngre ud end jeg er, samme gør sig nu også gældende for Trine, synes jeg, også så meget yngre end jeg, som hun er Nu har jeg så aldrig dyrket sex med Trine, vi er nu bare blevet rigtigt gode venner, og jo bedre jeg lærer hende at kende, des mere overbevist bliver jeg om, at hun lige præcis er det rette valg for en mand, som ham der startede denne tråd. For hun er oprigtigt interesseret i de mænd hun møder, og vil aldrig nogensinde spekulere kommercielt i at hun kan mærke på mænd, at de kommer for så meget andet, og mere end blot den sex som de betaler hende for. Men mændene skal også respektere, at hun driver en forretning, og at hendes empati ikke af den grund er en fribillet til hendes tid, og hendes liv, når hun ikke er Trine Tease. Men søger man det modsatte af jeg, når man køber sex, så tror jeg at livserfarne menneske kendere som Liv og Triner Tease, er udsøgt gode valg. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: .... En meget klog mand skrev en gang, at vi betaler ikke for at komme, men for at gå. Det kan så ikke være mig, for jeg siger altid, at jeg går for at komme Undskyld, jeg kunne ikke lade være ...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. November, 2019 Gentlemand-Finn skrev, den 23-11-2019 at 23:49: Det har muligvis været drøftet før her på siden. Hvad gør en Glædes-Pige, når hun intet ser i kunden. - Er det der at GP'eren drosler ned i engegement..? - Eller beder GP'eren kunden om at gå. - Eller er det "bare" at arbejde på en 'halv'. - Giver Glædes-Pigen udtryk for at det ikke er optimalt. (Hvilket jo vil være det mest ærlige). Jeg tænker at en forventnings-afstemning er på sin plads, eller hvad..? Det er egentligt ikke særligt kompliceret, og mange at svarene findes kan findes i "hvad kræver det egentligt at være GP". Mange tror sikkert at en fisse og et par patter er nok. Uagtet hvordan man ser ud, er det vigtigste nok, at have en seksualitet der ikke fordre en helvedes masse krav til gæstens alder, ydre, personlighed m.v. Gæsterne behøver således ej heller at være nogle enestående mennesker. Er man ren, høflig, værdsætter kvinderne og deres grænser er man velkommen. De fleste GP´er har nogle udvælgelseskriterier, således at de værste er sorteret fra inden selve mødet, hvorfor antallet der bliver bedt om at gå mere er undtagelsen end reglen. Det betyder således også, at forskelligheden i ens målgruppe ikke er specielt udslagsgivende for GPén engagement, service, indlevelse m.v. Hvis det er udslagsgivende skyldes det sjælden kvinden, men mere gæsten måde at opføre sig på. Selvfølgelig finder de nogle gæster mere interessante end andre, men det betyder ikke at engagementet drosles ned for alle andre Så,, kort sagt en god GP kan levere en god service til alle i hendes målgruppe. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 27. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: En meget klog mand skrev en gang, at vi betaler ikke for at komme, men for at gå. Vi vendte også lige denne tråd, og uden at gå i detaljer med dialogen, så kan jeg godt indrømme at Trine gør en brav indsats, for at få mig til vise mine bløde, og lidt mere sympatiske sider, som hun er overbevist om at jeg besidder, jeg tav og lyttede mere end jeg talte Nu har jeg så aldrig dyrket sex med Trine, vi er nu bare blevet rigtigt gode venner, og jo bedre jeg lærer hende at kende, des mere overbevist bliver jeg om, at hun lige præcis er det rette valg for en mand, som ham der startede denne tråd. Men søger man det modsatte af jeg, når man køber sex, så tror jeg at livserfarne menneske kendere som Liv og Triner Tease, er udsøgt gode valg. Venlig hilsenR Rejsenetværk Kloge ord Rejsenetværk. Det ender sikkert med et besøg fra min side, alt efter hvor hun holder til i verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 27. November, 2019 Gentlemand-Finn skrev, for 6 minutter siden: Kloge ord Rejsenetværk. Det ender sikkert med et besøg fra min side, alt efter hvor hun holder til i verden. Tak Du/I kan jo slå til på fredag BLACK FRIDAY i frækt selskab med ISABELLA & TRINE TEASE HOS MON CHERIE København https://annoncelight.dk/showad/287332 Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 27. November, 2019 Rejsenetværk skrev, den 26.11.2019 at 11:16: Nu kan jeg godt undre mig over, at der findes mænd, som gør sig tanker omkring, hvorvidt glædespiger ser noget i dem eller ikke. Drop nu denne illusion, som kan være skøn at drømme om, og falde i søvn til, men erkend at i den virkelige verden, er det pengene der taler. Så lige en korrektion. Jeg tænker ikke at Glædes-Pigerne nærmest skal blive forelsket i mig...men det er rart for mig hvis de ser et eller andet i mig. (Og nej, jeg tænker ikke at jeg er Guds gave til kvinderne osv.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. November, 2019 (edited) TheVoice skrev, for 1 time siden: Så,, kort sagt en god GP kan levere en god service til alle i hendes målgruppe. hmmm..mon ikke en luders målgruppe, er dem som er parat til at betale for at have sex med dem ….og ja mennesker har forskellige sider, det ene øjeblik er de søde/flinke/forstående, nogle gange kan man opleve selvsamme person i en situation hvor de eks er kunden i forholdet, så kan personen vise en anden side. Redigeret 27. November, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 27. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden: Tak Du/I kan jo slå til på fredag BLACK FRIDAY i frækt selskab med ISABELLA & TRINE TEASE HOS MON CHERIE København https://annoncelight.dk/showad/287332 Venlig hilsen Rejsenetværk Tak, du gamle Men der er jeg desværre på arbejde, øv..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. November, 2019 BadGuy skrev, for 10 timer siden: Du sidder og skriver noget som ikke er realevant overhovedet, du er den sædvanlige ordkløver, læs hvad jeg har skrevet til Trine i tråden, før du fortsætter din egen konkludering inde i dit hoved, for vi er jo i bund og grund enige, tror du elsker små dramaer og det orker jeg ærligtalt ikke at bruge min tid og kræfter på .. Ønsker dig virkelig det bedste og er sikker på du kan lide dit job og har kunder du trives med ...kram Irrelevant? Jeg svarer pænt på dit på dit indlæg. Dramaer? Du tager helt fejl, men fred være med det..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 27. November, 2019 Røvslikker skrev, for 3 minutter siden: hmmm..mon ikke en luders målgruppe, er dem som er parat til at betale for at have sex med dem ….og ja mennesker har forskellige sider, det ene øjeblik er de søde/flinke/forstående, nogle gange kan man opleve selvsamme person i en situation hvor de eks er kunden i forholdet, så kan personen vise en anden side. Nu gør jeg mig ingen illusioner om, at lige netop du vil tage nogen som helst hensyn til, hvordan andre mennesker foretrækker at få deres virke benævnt, nok tværtimod hvis man prøver Men vi har gennem årene haft diskussioner om, hvilke betegnelser der er alment acceptable, når vi betegner pigernes virke. Der er bred enighed om, at "Gudinde", som nogle i rammer alvor mener, at vi bør benævne pigerne, er lige lovlig opskruet, jeg selv er enig. Men lige så bred konsensus, hersker der om at respektere en, hos pigerne udbredt modvilje mod at blive benævnt "Luder". Nogle piger betegner sig selv "Luder", men så har de også selv vagt at gøre det. Derfor bør det udgøre helt almindelig pli, at så benævner vi ikke pigerne Luder. Der er konsensus om, at bruge betegnelserne "Sexarbejder" og "Glædespige". Ikke at jeg tror det mindste på, at "Røvslikker" vil respektere det fremover, snarere nok tværtimod, men alle I andre, husk det gerne, og tænk jeres om hvorfor nogle ikke vil respektere det ,når de ikke gør det. Kan det hele formål være, at genere helt bestemte velrenommerede piger når de gør det? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Røvslikker skrev, for 21 minutter siden: hmmm..mon ikke en luders målgruppe, er dem som er parat til at betale for at have sex med dem Ikke nødvendigvis. Sådan kan det begynde, men det kan ende anderledes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Trinetease skrev, den 26.11.2019 at 13:29: ..... På Mon-Cherie har vi skam 2 badeværelser - 1 til gæsterne og 1 til pigerne. Men da vi ikke er en svømmehal, kan vi altså ikke indføre tvangs vask, først. Jeg kan betro dig, at det desværre også er smuldret med vasketvangen i svømmehallerne. Det bliver mere og mere almindeligt, at folk ikke vil smide badetøjet under bruseren, og badetøj er også almindeligt i saunaen, selvom (kunst)stoffet kan udvikle skadelige luftarter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 27. November, 2019 Borende X skrev, for 15 minutter siden: Jeg kan betro dig, at det desværre også er smuldret med vasketvangen i svømmehallerne. Det bliver mere og mere almindeligt, at folk ikke vil smide badetøjet under bruseren, og badetøj er også almindeligt i saunaen, selvom (kunst)stoffet kan udvikle skadelige luftarter. Spørg den nuværende svenske statsminister, hans forgænger og Bear, hvad denne udvikling mon kan skyldes Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Rejsenetværk skrev, Lige nu: Spørg den nuværende svenske statsminister, hans forgænger og Bear, hvad denne udvikling mon kan skyldes Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg kender svaret! Men turde ikke skrive det af frygt for at starte en polemik, der ville ende i en afsporing af tråden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. November, 2019 Jeg vil give dig fuldstændig ret @Rejsenetværk.. Ordet "luder" er det mest nedværdigende ord der findes.. I mine ører er "prostituerede" og "sexarbejder" også negativt klingende.. Men derimod "GLÆDESPIGE".. Det er der noget smukt over.. Jeg ville aldrig ku ta de andre ord i min mund, for det ligger bare ikke til mig.. Så i vil aldrig høre mig omtale pigerne herinde som andet end glædespiger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Varmemester skrev, for 4 minutter siden: Jeg vil give dig fuldstændig ret @Rejsenetværk.. Ordet "luder" er det mest nedværdigende ord der findes.. I mine ører er "prostituerede" og "sexarbejder" også negativt klingende.. Men derimod "GLÆDESPIGE".. Det er der noget smukt over.. Jeg ville aldrig ku ta de andre ord i min mund, for det ligger bare ikke til mig.. Så i vil aldrig høre mig omtale pigerne herinde som andet end glædespiger. De skaber jo netop glæde. Så hvorfor kaste vrag på det???? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 27. November, 2019 Enig. Men ordeme kan jo indgå i leg. Og så er det vel en anden sag ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 (edited) Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Enig. Men ordeme kan jo indgå i leg. Og så er det vel en anden sag ikke? Hvis det er et svar til mig: Jo selvfølgelig, men så er det jo netop en del af et specielt koncept under et møde imellem to mennesker og ikke en del af en almindelig branchebetegnelse. Redigeret 27. November, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg