Varmemester 2046 Skrevet 27. November, 2019 Borende X skrev, for 1 time siden: De skaber jo netop glæde. Så hvorfor kaste vrag på det???? Ikke sikker på jeg forstår tale måden "kaste vrag på".. For jeg opfanger det du har skrevet negativt.. Og det er jeg ikke sikker på det er.. Så er nød til at spørge... Hvad mener du??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Varmemester skrev, for 16 minutter siden: Ikke sikker på jeg forstår tale måden "kaste vrag på".. For jeg opfanger det du har skrevet negativt.. Og det er jeg ikke sikker på det er.. Så er nød til at spørge... Hvad mener du??? At "kaste vrag på" noget er et dansk udtryk for "at ringeagte" eller "at kassere" noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. November, 2019 Røvslikker skrev, for 3 timer siden: hmmm..mon ikke en luders målgruppe, er dem som er parat til at betale for at have sex med dem Hvis du med ordet luder tænker på gadeprostitution, så er det sikkert rigtigt. Hvis du bevæget dig lidt væk fra bunden af markedet, så har alle GP, dominaerne m.v en målgruppe, her er det ikke nok at gæsten vil betale, der skal også være sammenhæng imellem ydelser der tilbydes og efterspørges. Der kan ligeledes fra særlige krav omkring alder m.v. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. November, 2019 Borende X skrev, for 53 minutter siden: At "kaste vrag på" noget er et dansk udtryk for "at ringeagte" eller "at kassere" noget. Ok tak.. Så har du misforstået det jeg skrev.. Fordi jeg værdsætter udtrykket "Glædespige" og vælger at bruge det ord istedet for de andre.. De andre ord er nedværdigende og negativ ladet i mine ører. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Varmemester skrev, for 2 minutter siden: Ok tak.. Så har du misforstået det jeg skrev.. Fordi jeg værdsætter udtrykket "Glædespige" og vælger at bruge det ord istedet for de andre.. De andre ord er nedværdigende og negativ ladet i mine ører. Næ, det er dig, der misforstod. Hvis du læser nærmere, vil du se, at vi er helt enige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. November, 2019 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Næ, det er dig, der misforstod. Hvis du læser nærmere, vil du se, at vi er helt enige. Så NU GIK logikken HELT skroll for mig... Men bare vi er enige.. Så er jeg glad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 27. November, 2019 Varmemester skrev, for 9 minutter siden: Ok tak.. Så har du misforstået det jeg skrev.. Fordi jeg værdsætter udtrykket "Glædespige" og vælger at bruge det ord istedet for de andre.. De andre ord er nedværdigende og negativ ladet i mine ører. Jeg er helt enig med Varmemester. Jeg bruger også konsekvent udtrykket glædespiger, kan ikke få mig selv til at bruge l-ordet, for i min optik er det et meget negativt ladet ord. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. November, 2019 niels6663 skrev, Lige nu: Jeg er helt enig med Varmemester. Jeg bruger også konsekvent udtrykket glædespiger, kan ikke få mig selv til at bruge l-ordet, for i min optik er det et meget negativt ladet ord. Lige præcis.. Det er negativ ladet og VILDT nedværdigende.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 27. November, 2019 Varmemester skrev, for 20 minutter siden: Lige præcis.. Det er negativ ladet og VILDT nedværdigende.. Overhovedet ikke uenig - men jeg ser da med mellemrum gp'ere bruge l-ordet om sig selv! @kamilla K har du ikke gjort det engang i mellem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. November, 2019 NoBS skrev, Lige nu: Overhovedet ikke uenig - men jeg ser da med mellemrum gp'ere bruge l-ordet om sig selv! @kamilla K har du ikke gjort det engang i mellem? Det er der flere der gør. @Mette Tøsen gjorde det også og @Sofie Brandvarm har også gjort det.. Det gør bare ikke ordet bedre i mine ører. Så derfor vil jeg ikke bruge det.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 27. November, 2019 (edited) Jeg kan faktisk godt lide betegnelsen "Sexarbejder", som et nøgterne objektivt begreb, for det arbejde, som det er at sælge sex. I min optik, er sexarbejde et håndværk, for andre, både piger og mænd, er det meget mere end blot et håndværk. For mange, både piger og mænd, er det at sælge, og det at købe sex, noget meget mere intellektuelt, end det er for mig som køber af sex. Jeg kan kun for eget vedkommende konstatere, at en en smuk nøgen ung kvinde, visuelt gør mig opstemt, og hvis hun udfører et godt håndværk, så som en vidunderlig gang oliesvensk, der får mig til at komme, så er jeg bare fuldkommen lykkelig Det er der ikke meget Shakespeare over, det behøver der heller ikke at være, når bare hun er ung, hun ser sindsygt godt ud, og udfører et godt håndværk, er det ofte godt nok til mig. Så betaler jeg ved kasse 1, og siger tusind tak Med Trine Tease, er det sådan lidt mere kompliceret, hos hende kan du ikke undgå, også at opleve intellektet, det oplever jeg hver gang jeg møder hende. Uden at få sex, men også uden at betale, for jeg er så heldig at hun er min ven - tak Trine. Jeg er af en generation, hvor det naturlige var at sige neger, ikke nigger, selvfølgelig ikke, men neger, og det er stadig det naturlige for mig, når jeg taler om sorte mennesker. Men jeg forstår, at der er sorte mennesker , for hvem "neger" støder dem, så nu har jeg vænnet mig til at bruge ordet "sort", om sorte mennesker, men jeg forstår stadig ikke hvorfor det er forkert at sige neger, om sorte mennesker. Som jeg heller ikke synes, at det er forkert at betegne kvinder som sælger sex, som sexarbejdere. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. November, 2019 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 27. November, 2019 NoBS skrev, 1 time siden: Overhovedet ikke uenig - men jeg ser da med mellemrum gp'ere bruge l-ordet om sig selv! @kamilla K har du ikke gjort det engang i mellem? Det lyder underligt, men der er forskel på, om man bruger ordet om sig selv eller en anden gør. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden: Jeg kan faktisk godt lide betegnelsen "Sexarbejder", som et nøgterne objektivt begreb, for det arbejde, som det er at sælge sex. I min optik, er sexarbejde et håndværk, for andre, både piger og mænd, er det meget mere end blot et håndværk. "Sexarbejder" har i mine øren en klang af industrisamfundets samlebånd. Jeg foretrækker "sexformidler". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 27. November, 2019 Borende X skrev, for 4 minutter siden: "Sexarbejder" har i mine øren en klang af industrisamfundets samlebånd. Jeg foretrækker "sexformidler". Jeg synes sexarbejder helt fint beskriver, hvad vi laver. Sexformidler lyder i mine ører, mere som en der henviser til en sexarbejder Prostitueret er også et dækkende begreb, men knap så mundret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 27. November, 2019 Liv skrev, for 11 minutter siden: Det lyder underligt, men der er forskel på, om man bruger ordet om sig selv eller en anden gør. Generelt kalder man ikke folk for noget, de ikke ønsker. Men synes nu det er dumt, hvis man kalder sig selv for luder, men ikke ønsker andre gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 27. November, 2019 Liv skrev, for 12 minutter siden: Det lyder underligt, men der er forskel på, om man bruger ordet om sig selv eller en anden gør. Tja måske. Mener du ligesom n-ordet? Jeg ved det ikke - bruger aldrig l-ordet selv - heller ikke som skældsord om en eller anden. Synes det er et vulgært udtryk. Men rent sprogligt i den rette betoning ville jeg da sagtens kunne finde situationer hvor jeg ville finde l-ordet charmerende og/eller ligefrem kærligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 27. November, 2019 NoBS skrev, Lige nu: Tja måske. Mener du ligesom n-ordet? Jeg ved det ikke - bruger aldrig l-ordet selv - heller ikke som skældsord om en eller anden. Synes det er et vulgært udtryk. Men rent sprogligt i den rette betoning ville jeg da sagtens kunne finde situationer hvor jeg ville finde l-ordet charmerende og/eller ligefrem kærligt. Ja, jeg mener ligesom n-ordet. Jeg bruger selv kun sjældent l-ordet om mig selv, og kun i samtale med kollegaer eller folk der kender mig rigtig godt. Andre skal ikke gøre det. Ellers er det sexarbejder eller prostitueret, hvis det overhovedet er nødvendigt at benævne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 27. November, 2019 Liv skrev, for 5 minutter siden: Det lyder underligt, men der er forskel på, om man bruger ordet om sig selv eller en anden gør. Det synes jeg slet ikke lyder underligt, tvætimod - og der er, tænker jeg, også forskel på om du bruger L-ordet om en "ligesindet" veninde, eller hvis jeg brugte samme ord om samme person. L-ordet, er for mig total no-go. Det giver kun mening at bruge det, hvis man selv "er i branchen" eller hvis det er en del af en leg... Og, når vi nu er ved det: Et forum med overskriften: "Anmeldelser af piger..." - Ordet "anmeldelse" i denne sammenhæng - ah - det er altså bare ikke lige i skabet! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 27. November, 2019 Borende X skrev, for 3 minutter siden: "Sexarbejder" har i mine øren en klang af industrisamfundets samlebånd. Jeg foretrækker "sexformidler". Industrisamfundets samlebånd, udgør ikke et entydigt negativt begreb, som jeg ser det. Eksempelvis Erlebniswohnung i Berlin, er jo et ypperligt udtryk, for industriel effektiv afmalkning, af mænd på samlebånd. Et på alle måder fremragende koncept, i sin egen ret, som jeg flere gange har nydt godt af. Hvis man derimod, har behov for et passivt opmærksomt lyttende kvindeligt selskab, som dedikerer hendes fulde opmærksomhed, til ens ophøjede person, så koster det selvfølgelig derefter, og produktiviteten, eller manglen på samme, er også i overensstemmelse hermed. Sexformidler, har intet med fagets praktiske udøvelse at gøre, men er udelukkende et udtryk for den platform, du igennem formidler information om dine ydelser, eventuelt sted og priser for samme. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 27. November, 2019 (edited) Rejsenetværk skrev, for 25 minutter siden: Sexformidler, har intet med fagets praktiske udøvelse at gøre, men er udelukkende et udtryk for den platform, du igennem formidler information om dine ydelser, eventuelt sted og priser for samme. Ok, sådan har jeg aldrig tænkt på det - nu giver "sexformidler" noget mere mening... - Så er det jo faktisk en ret smuk betegnelse..? - Men jeg er stadig lidt forvirret: Det gælder vel kun for selvstændige, så? Redigeret 27. November, 2019 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 27. November, 2019 MickeyM skrev, for 28 minutter siden: Ok, sådan har jeg aldrig tænkt på det - nu giver "sexformidler" noget mere mening... - Så er det jo faktisk en ret smuk betegnelse..? - Men jeg er stadig lidt forvirret: Det gælder vel kun for selvstændige, så? I princippet ja. Men her kan der, både være tale om en selvstændig udlejer, af et sted til en som som sælger sex, og en en selvstændig som sælger sex. I princippet, er sex sælgere altid selvstændige, og aldrig ansatte hos andre. venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 27. November, 2019 (edited) Rejsenetværk skrev, for 16 minutter siden: I princippet, er sex sælgere altid selvstændige, og aldrig ansatte hos andre. Jeg tror (og håber) at det er tilfældet for os, som er på EG! ...meeeen, jeg har også set verden uden for EG. Der er ikke altid skyfri himmel derude... Redigeret 27. November, 2019 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. November, 2019 Jeg må sige @Rejsenetværk at du lige ændrede mit syn på ordet "Sexarbejder". Jeg havde ikke skænket det den tanke at det jo i princippet er et håndværk. For det ER det jo.. Derved gik det fra at være negativt ladet i mine ører til at blive positivt ladet.. Mange tak.. Men jeg foretrækker nu stadig "Glædespige".. For det er der også lidt hyggeligt over.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 27. November, 2019 MickeyM skrev, for 19 minutter siden: Jeg tror (og håber) at det er tilfældet for os, som er på EG! ...meeeen, jeg har også set verden uden for EG. Der er ikke altid skyfri himmel derude... Hvad mener du med “for os som er på EG...”? Du kan ikke være ansat som prostitueret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 27. November, 2019 Liv skrev, for 4 minutter siden: Hvad mener du med “for os som er på EG...”? Du kan ikke være ansat som prostitueret. Jeg tror at du misforstår mig. Det jeg mener er blot, at "branchen" stikker i alle retninger - og der måske kunne findes eksempler på at "sexsælgere" ikke altid er selvstændige.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg