Bananas 17566 Skrevet 28. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Det er der ikke meget Shakespeare over, det behøver der heller ikke at være, når bare hun er ung, hun ser sindsygt godt ud, og udfører et godt håndværk, er det ofte godt nok til mig. Og for mig behøver hun ikke en gang være ung. Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Jeg er af en generation, hvor det naturlige var at sige neger, ikke nigger, selvfølgelig ikke, men neger, og det er stadig det naturlige for mig, når jeg taler om sorte mennesker. Men jeg forstår, at der er sorte mennesker , for hvem "neger" støder dem, så nu har jeg vænnet mig til at bruge ordet "sort", om sorte mennesker, men jeg forstår stadig ikke hvorfor det er forkert at sige neger, om sorte mennesker. Det klæder dig at det er tilstrækkeligt at det støder dem som du omtaler, selv om du ikke selv kan forstå det. Det er jo alligevel hvad fremskridt drejer sig om: tolerance og respekt for andre, selv om man ikke kan altid kan forstå eller omfatte hele følelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 28. November, 2019 For helvede Nu har jeg lige brugt 3 kvarter på en kladde, som jeg har mistet, da jeg prøvede at redde den inden at jeg oprettede den. Væk er den for fanden, hvor er det nedtur Godnat Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 28. November, 2019 NoBS skrev, for 16 timer siden: Overhovedet ikke uenig - men jeg ser da med mellemrum gp'ere bruge l-ordet om sig selv! @kamilla K har du ikke gjort det engang i mellem? Jo ! Det ord bruger jeg ofte - især om mig selv Det er jo aldrig ordet i sig selv, der skaber udfaldet af tonen - det er vel mere folks egenopfattelse af ordet ? iøvrigt så bliver "luder vitser" altså røvsyge , når man erstatter "luder " med (Eksempelvis ) glædespige... Jeg kendte engang en pige der også arbejdede i denne branche . Hendes kæreste kom meget fuld hjem en dag og han faldt næsten om i sofaen midt imellem den anden pige og jeg Jeg responserede lynhurtigt med bemærkningen : " Der sidder du godt, hva `- lige i smørhullet mellem to ludere " Hendes kæreste og jeg grinte af min alt for platte joke men pigen blev så vred på mig, at hendes kærestes latter hurtigt stoppede , og han blev fuldstændigt tavs imens han kiggede ned for at undgå øjenkontakt med mig , der stadig grinte fordi jeg endnu ikke havde forstået hvor sensibel hans kæreste var på (alt for ) mange punkter . jeg blev bedt om at forlade huset af min forbavsende vrede "kollega " Jeg har aldrig nogensinde oplevet en pige være SÅ sensibel med det ordvalg . Aldrig ! Og Man kan altså godt blive FOR nærtagende , efter min mening , især når man som jeg , ikke synes at man kan være selvironisk nok for morskabens skyld I ren protest mod den slags hysteri og udelukkende for at vise min trodsighed mod den sensibilitet der alt for ofte er forbundet med ordet LUDER , lavede jeg engang et "koncept" der hed " Luder på roadtrip ". uden at jeg brugte mit navn - jeg kaldte bare mig selv for " Luderen " Det blev modtaget med overraskende stor og god respons og jeg har aldrig før haft en så formidabel morsom og fræk sommer Folk tænker tit alt for meget på titler , hvad de er , og hvad de ikke er. Folk higer stadig - måske endda mere end nogensinde - efter andres accept og andres meninger er desværre alt for ofte det som afgør folk livskvalitet , jo flere opadvendte tommelfingre og klap på skulderen udefra , jo mere synes folk efterhånden at være glade i stedet for bare at være glade for sine egne opadvendte tommelfingre og sine egne klap på skulderen . Vi lever stadigvæk i en meget forpurret verden der stadigvæk er blottet for accept af andet ,end det som vores etik og normer fortæller os og det som vores omgivelser viser os . Men vi er blevet ualmindeligt dygtige til at stirre os blind på de få skidt vi har rykket os , de sidste 40-60 år (måske mere ) Og det er altså noget pjat , efter min mening ! Istedet for at bruge livet på at hænge os i alt det som er ligegyldigt -så burde man bruge sin energi på de detaljer der giver livet værdi - ikke på de detaljer der ikke giver livet værdi . At sælge sex har mange titler - den ene er - for mig at se- ikke mere " rigtig " eller "forkert " end den anden. Jeg kalder stadigvæk folk fra Spanien : Spanioler Folk fra Afrika , kalder jeg en neger - jeg er så ubehøvlet at jeg endda kalder "flødeboler " for negerboller Ham der tømmer min skraldespand er "skraldemanden " - selvom normen siger at jeg skal kalde det for "renovations arbejder " Når jeg køber is køber jeg en københavner stang - ikke en lyn stang Hos bageren i jylland beder jeg altid om en Tebirkes , ikke om en københavner birkes og ja, jeg kunne blive ved så længe, at min røv ville være rødglødende at alle de smæk jeg kunne få for at være ubehøvlet og flabet hele tiden, uden, at jeg i virkeligheden er det . Tingene har jo ikke ændret sig - det er kun vores måde at opfatte ordene på, der har ændret sig - (eller modsat: IKKE ændret sig) Modersproget i Spanien er stadig spansk En neger er stadig fra Afrika med hudpigmenter der tåler solen En negerboller og en københavner stang, smager og ser ud som de altid har gjort . uanset titlen Affaldet bliver stadig tømt , samme procedure , uanset hvad man kalder ham der tømmer den Jeg er stadig fedtet ind i remoncecreme og der er birkes overalt , ligemeget om jeg beder om en tebirkes eller københavner birkes Og sexen forandrer sig jo heller ikke , uanset om man mener , at man dusker glædes pigen, luderen, trompetspilleren , snabeldypperen , dulletøsen, eller hvad man ellers har af opfindsomme ordvalg ? Gestalten - selve essensen af alle begreber er altså uforanderlige og upåvirket af titlen - uanset hvilken titel man end vælger ,til de forskellige begreber . 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 28. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden: For helvede Nu har jeg lige brugt 3 kvarter på en kladde, som jeg har mistet, da jeg prøvede at redde den inden at jeg oprettede den. Væk er den for fanden, hvor er det nedtur Godnat Rejsenetværk Det er fordi EG automatisk logger dig af , efter kort tid hvis du ikke "bevæger " dig rundt på EG . Jeg har ofte prøvet det samme . og ja man bliver godt nok...utilfreds med hang til store gloser , hver gang det sker . Du skal derfor gemme det du skriver med jævne mellemrum . marker eventuelt det hele og tryk på kopier , imens du skriver. opdater derefter din browser . log ind igen og sæt derefter det du har gemt/ kopieret af det skrevne ind, hvor der skulle have været , før EG loggede dig af . Sådan er det også blevet når man opretter annoncer på annoncelight . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 224 Skrevet 28. November, 2019 Der findes vel nogle andre muntre varianter: Intimyder, kunden er så intimnyder - nå det er nok lige til at snuble over. Intimarbejder eller intimsælger er andre muligheder. Mht. n-ordet, så har jeg da set flere amerikanske film hvor sorte rask væk slynger ordet i hovedet på hinanden, altså ikke i en negativ betydning. Men det er nok bedst jeg ikke tiltaler en sort kollega med det Tom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 28. November, 2019 kamilla K skrev, for 8 minutter siden: Det er fordi EG automatisk logger dig af , efter kort tid hvis du ikke "bevæger " dig rundt på EG . Jeg har ofte prøvet det samme . og ja man bliver godt nok...utilfreds med hang til store gloser , hver gang det sker . Du skal derfor gemme det du skriver med jævne mellemrum . marker eventuelt det hele og tryk på kopier , imens du skriver. opdater derefter din browser . log ind igen og sæt derefter det du har gemt/ kopieret af det skrevne ind, hvor der skulle have været , før EG loggede dig af . Sådan er det også blevet når man opretter annoncer på annoncelight . Tak Kamilla K Jeg har faktisk fortrudt mit uhørt grimme sprog, men det er for sent nu Beklager. Jeg skriver normalt altid kladde i Notepad, og kopierer herfra, men helt undtagelsesvist gjorde jeg det ikke denne gang. Jeg må have glemt at sætte flueben under "Husk mig", da jeg loggede ind, og det er nok derfor at jeg mistede min tekst. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 28. November, 2019 Dristige skrev, for 43 minutter siden: Der findes vel nogle andre muntre varianter: Intimyder, kunden er så intimnyder - nå det er nok lige til at snuble over. Intimarbejder eller intimsælger er andre muligheder. Mht. n-ordet, så har jeg da set flere amerikanske film hvor sorte rask væk slynger ordet i hovedet på hinanden, altså ikke i en negativ betydning. Men det er nok bedst jeg ikke tiltaler en sort kollega med det Tom joh men jeg tiltaler altså heller aldrig en neger som neger , - jeg tiltaler altså folk med deres navn, uanset om der er Matilde fra Roskilde , Jack fra Florida eller Gerda henne fra Brugsen . men jeg har lært i skolen da jeg var barn , at en neger er fra Afrika - og det er han altså stadigvæk ,uanset om han selv vil det eller ej . Med mindre han er Billy fra Roskilde der tåler solen mere end os andre , så er han ikke neger i min optik - så er han Billy fra Roskilde . Det er altså ikke altid okay at kalde sin landsmand for N- ord , uanset om man tåler solen lige godt - eller om man bliver solskoldet bare det er overskyet . Det er et slang navn man skal gøre sig fortjent til . Men det er en glædespige altså ikke . Man er lige så meget glædes pige som man er luder i min branche der er alle sugar dater pigerne også Om man som pige kan håndtere den " barske " sandhed , eller om man vil leve i benægtelsen , det er jo nok individuelt fra pige til pige . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 28. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden: Ikke at jeg tror det mindste på, at "Røvslikker" vil respektere det fremover, snarere nok tværtimod, men alle I andre, husk det gerne, og tænk jeres om hvorfor nogle ikke vil respektere det ,når de ikke gør det. Kan det hele formål være, at genere helt bestemte velrenommerede piger når de gør det? jojo...nu er det nok ønske tænkning, men hvis du prøvede for en gang skyld at smide politi uniformen, og ikke skulle please dine GP idoler så ville du kunne konstatere at det er første gang jeg har brugt ordet "luder"....og jo, reaktionen var som forventet..no surprice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 28. November, 2019 Liv skrev, for 17 timer siden: Det lyder underligt, men der er forskel på, om man bruger ordet om sig selv eller en anden gør. hmmmm..hvad er forskellen ? Søren fortæller at han arbejder som "skraldemand", men bliver tøsesur hvis andre bruger den benævnelse, morals rigtig er "renovationarbejder" selv vil jeg bruge "kommunalarbejder".....ren øbberbøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. November, 2019 kamilla K skrev, for 34 minutter siden: joh men jeg tiltaler altså heller aldrig en neger som neger , - jeg tiltaler altså folk med deres navn, uanset om der er Matilde fra Roskilde , Jack fra Florida eller Gerda henne fra Brugsen . men jeg har lært i skolen da jeg var barn , at en neger er fra Afrika - og det er han altså stadigvæk ,uanset om han selv vil det eller ej . Med mindre han er Billy fra Roskilde der tåler solen mere end os andre , så er han ikke neger i min optik - så er han Billy fra Roskilde . Det er altså ikke altid okay at kalde sin landsmand for N- ord , uanset om man tåler solen lige godt - eller om man bliver solskoldet bare det er overskyet . Det er et slang navn man skal gøre sig fortjent til . Men det er en glædespige altså ikke . Man er lige så meget glædes pige som man er luder i min branche der er alle sugar dater pigerne også Om man som pige kan håndtere den " barske " sandhed , eller om man vil leve i benægtelsen , det er jo nok individuelt fra pige til pige . Hvis jeg taler med en Luder - så er jeg Luder. Hvis jeg taler med alle andre så er jeg prostitueret eller Glædespige. Og jeg lever ikke i benægtelse, men de allerfleste ikke-Ludere, bruger altså ordet for at tillægge den person de taler om, en nedsættende betydning. Og vi bliver som piger nedgjort nok. Den eneste måde at hæve niveauet lidt, er at vi selv starter. Jeg kalder heller ikke en gæst for en kunde - Kunde ordet er afstandtagende, og jeg kan ikke have sex med en mand i udstrakt arm. Penge eller ej - så er det stadig intimt for mig......heldigvis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 28. November, 2019 kamilla K skrev, for 37 minutter siden: Gerda henne fra Brugsen . hende kender jeg godt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 28. November, 2019 Trinetease skrev, for 52 minutter siden: Hvis jeg taler med en Luder - så er jeg Luder. Hvis jeg taler med alle andre så er jeg prostitueret eller Glædespige. Og jeg lever ikke i benægtelse, men de allerfleste ikke-Ludere, bruger altså ordet for at tillægge den person de taler om, en nedsættende betydning. Og vi bliver som piger nedgjort nok. Den eneste måde at hæve niveauet lidt, er at vi selv starter. Præcis! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 28. November, 2019 @kamilla K - elsker din indsigtsfulde og eftertænksomme kommentar om L-ordet. Tak for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 16. December, 2019 Liv skrev, den 28.11.2019 at 17:00: Præcis! Det forstår jeg fint men for mig , er det seriøst turn off hvis en mand som jeg har vild og råt sex med pludselig udbryder : “ er du min lille glædes pige ? Sig , at du er min lille glædespige “ det kan jeg simpelthen ikke tænde på ! Jeg står helt af ! Hvis man erstatter “glædes pige “med “luder” i ovenstående , så er jeg glad igen . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 16. December, 2019 kamilla K skrev, for 7 minutter siden: Det forstår jeg fint men for mig , er det seriøst turn off hvis en mand som jeg har vild og råt sex med pludselig udbryder : “ er du min lille glædes pige ? Sig , at du er min lille glædespige “ det kan jeg simpelthen ikke tænde på ! Jeg står helt af ! Hvis man erstatter “glædes pige “med “luder” i ovenstående , så er jeg glad igen . Ha ha ha ha ha ha ha ha Jeg troede turn off ville være fordi det lyder som at tale til en hundehvalp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handy66 87 Skrevet 16. December, 2019 Liv skrev, den 28.11.2019 at 17:00: Præcis! Selv om jeg er en flittig bruger af glædespiger, har jeg aldrig brugt ordet luder. Det er i sig selv nedsættende, og kun et ord der kan bruges til at nedvurdere andre. Det er som så mange andre ord, kun medvirkende til at give de der omtales mindreværd, og til at andre kan tage afstand, og hæve sig selv op til et niveau, hvor de som oftest ikke selv befinder sig. Gennem mit arbejde har jeg været heldig at have en del glædespiger som kunder, og lige netop det gjorde, at jeg indså hvor fantastiske og unikke disse mennesker også er. Det er en holdning der ofte kan give god grobund for en diskussion, og især kvinder føler sig berettiget til at bruge ordet luder, for at hæve sig selv, hvilket tit er nødvendigt, da de er ganske u-charmerende selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 16. December, 2019 Trinetease skrev, den 28.11.2019 at 16:07: Hvis jeg taler med en Luder - så er jeg Luder. Hvis jeg taler med alle andre så er jeg prostitueret eller Glædespige. Og jeg lever ikke i benægtelse, men de allerfleste ikke-Ludere, bruger altså ordet for at tillægge den person de taler om, en nedsættende betydning. Og vi bliver som piger nedgjort nok. Den eneste måde at hæve niveauet lidt, er at vi selv starter. Jeg kalder heller ikke en gæst for en kunde - Kunde ordet er afstandtagende, og jeg kan ikke have sex med en mand i udstrakt arm. Penge eller ej - så er det stadig intimt for mig......heldigvis. Det er faktisk en glimrende forklaring på hvorfor det er OK for prostituerede at kalde sig selv luder, for indvandrere at kalde sig selv perkere eller for sorte at kalde sig selv negere, og hvorfor det ikke er OK for andre at gøre det. Godt skrevet Trine. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 16. December, 2019 Det kommer jo helt og aldeles af på i hvilken kontekst ordet bliver brugt. Hvis det siges med kærlighed bag og ment som enten noget der tænder begge eller vedkommende ikke mener det nedgørende - ja så ER det heller ikke nedgørende. Siges ordet med den hensigt at nedgøre , tryne eller på anden måde få hævet sig over kvinden . Siges det hadefuldt - ja så ER det også nedgørende og diskriminerende. Det er motivet og følelsen bag - der afgør om det er det ene eller det andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 16. December, 2019 kamilla K skrev, for 4 timer siden: Men for mig , er det seriøst turn off hvis en mand som jeg har vild og råt sex med pludselig udbryder : “ er du min lille glædes pige ? Sig , at du er min lille glædespige “ det kan jeg simpelthen ikke tænde på ! Jeg står helt af ! Hvis man erstatter “glædes pige “med “luder” i ovenstående , så er jeg glad igen . Jeg tænder på ingen af ovennævnte kombinationer Der var engang en kunde, der spurgte om jeg var “en lille liderlig so”, tænk det var jeg slet slet ikke..... Meget sjovt nu, men jeg blev virkelig vred dengang.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 16. December, 2019 kamilla K skrev, for 3 timer siden: Det forstår jeg fint men for mig , er det seriøst turn off hvis en mand som jeg har vild og råt sex med pludselig udbryder : “ er du min lille glædes pige ? Sig , at du er min lille glædespige “ det kan jeg simpelthen ikke tænde på ! Jeg står helt af ! Hvis man erstatter “glædes pige “med “luder” i ovenstående , så er jeg glad igen . Hej Kamilla. Dig kan jeg li. Jeg spørger som regel pænt, hvad jeg må kalde deres bryster. Jeg kan godt lide i kampens hede at kalde dem patter (Kærligt ment ) En af de piger jeg besøger , sagde. Du må kalde dem hvad du vil Luderpatter Luderkasser, Og jeg er din lille luder Alt Sammen med et glimt i øjet. Jeg er en gang blevet sat på plads af en G.P Da jeg sagde Patter , Jeg er ikke en ko, blev der sagt.....!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 16. December, 2019 Trinetease skrev, den 28.11.2019 at 16:07: Jeg kalder heller ikke en gæst for en kunde - Kunde ordet er afstandtagende, og jeg kan ikke have sex med en mand i udstrakt arm. Penge eller ej - så er det stadig intimt for mig......heldigvis. Ved sgu (undskyld moderator) ikke, hvad der er værst... Kunde eller klient. Sidstnævnte får det til at stritte på mig. Altså ikke forneden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. December, 2019 Bamsen skrev, for 12 minutter siden: Hej Kamilla. Dig kan jeg li. Jeg spørger som regel pænt, hvad jeg må kalde deres bryster. Jeg kan godt lide i kampens hede at kalde dem patter (Kærligt ment ) En af de piger jeg besøger , sagde. Du må kalde dem hvad du vil Luderpatter Luderkasser, Og jeg er din lille luder Alt Sammen med et glimt i øjet. Jeg er en gang blevet sat på plads af en G.P Da jeg sagde Patter , Jeg er ikke en ko, blev der sagt.....!! Det kommer i den grad an på situationen Mange udtryk er helt ok i forbindelse med en leg osv., men ville aldrig bruge dem til hverdag i en almindelig samtale Who's your daddy you little bitch!! hvirker jo helt fint, når jeg leger med en af mine veninder, men jeg er ret sikker på at jeg ville have fået en på sinkadusen, hvis jeg havde sagt sådan til mine exer Ikke at jeg har brugt lige præcis det udtryk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 16. December, 2019 Toddy skrev, for 10 minutter siden: Det kommer i den grad an på situationen Mange udtryk er helt ok i forbindelse med en leg osv., men ville aldrig bruge dem til hverdag i en almindelig samtale Who's your daddy you little bitch!! hvirker jo helt fint, når jeg leger med en af mine veninder, men jeg er ret sikker på at jeg ville have fået en på sinkadusen, hvis jeg havde sagt sådan til mine exer Ikke at jeg har brugt lige præcis det udtryk Hej Toddy. Det er selvfølgelig en del af legen. En af de piger som jeg elsker at lege med, havde vi et lille rollespil. ' Hvor jeg var hendes Alfons. Og hun var min nye pige i 'stalden' Hun blev bedt om at vise varen frem i alle stillinger, Mens jeg kaldte hende diverse ting. Det var skide frækt, og hun synes det var sjovt. Men uden for legen Er hun en gudinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 16. December, 2019 kamilla K skrev, den 28.11.2019 at 14:21: Det er fordi EG automatisk logger dig af Sæt kryds i boksen "husk mig", så sker det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. December, 2019 Bamsen skrev, for 35 minutter siden: Hej Toddy. Det er selvfølgelig en del af legen. En af de piger som jeg elsker at lege med, havde vi et lille rollespil. ' Hvor jeg var hendes Alfons. Og hun var min nye pige i 'stalden' Hun blev bedt om at vise varen frem i alle stillinger, Mens jeg kaldte hende diverse ting. Det var skide frækt, og hun synes det var sjovt. Men uden for legen Er hun en gudinde Jeg har haft en lignende oplevelse, med en af mine veninder Mødte hende en sen nat for en del år siden på en dating side Skrev en del med hende og fandt ud af at hun godt kunne lide at blive domineret lidt Vi aftalte at vi skulle mødes første gang hjemme hos mig og at hun skulle være klædt præcis som jeg havde skrevet til hende Hun skulle give mig et vådt langt kys som det første, når jeg åbnede døren Hun skulle derefter accepterer at jeg ville undersøge og vurdere hende og h is hun ikke faldt i min smag, så ville jeg sende hende hjem igen Hun kom, hun kyssede, jeg undersøgte hende GRUNDIGT, mens jeg sad på en lænestol Derefter blev hun beordret på knæ og vise mig hvad hun duede til Så sendte jeg hende ind på soveværelset, hvor hun skulle klæde sig af, sætte sig på alle 4 i sengen og så ellers vente på at jeg fik tid til hende Jeg lod hende vente i ca 15 min (de længste i mit liv) hvorefter jeg kom ind og gav hende en god gang opdragelse og lettere afstraffelse for at gå og gøre en uskyldig fremmed mand liderlig Sgu rimelig sej trunde i mine øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg