Guest LoveThaiMassage Skrevet 12. Juni, 2020 Thai-fan72 skrev, for 1 minut siden: Frederiksberg, ikke så langt fra Planetariet. Aha, tak ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-KbhStang- 31 Skrevet 14. Juni, 2020 Jeg har nu besøgt hende 2 gange. Hun er helt fantastisk bliver lidt forelsket begge gange. Må snart tilbage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 15. Juni, 2020 Hmm, så gider jeg altså ikke være forelsket i hende mere, når alle I andre også er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 15. Juni, 2020 Thai-fan72 skrev, for 2 timer siden: Hmm, så gider jeg altså ikke være forelsket i hende mere, når alle I andre også er. Nej Toneart/Mook er et meget farligt bekendtskab for en godt gift mand Men hun alle de kvaliteter jeg søger, så det er umuligt at lade være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 16. Juni, 2020 Balshoi skrev, for 13 timer siden: Nej Toneart/Mook er et meget farligt bekendtskab for en godt gift mand Vi kan næppe være mere enige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 16. Juni, 2020 Thai-fan72 skrev, for 16 timer siden: Hmm, så gider jeg altså ikke være forelsket i hende mere, når alle I andre også er. Jamen, det skal bare fortsættes - hos mig er der masser af opmærksomhed og omsorg for alle Hav en fortsat dejlig dag / Mook 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg