Hunting for beaver 4207 Skrevet 25. November, 2019 kanonkongen skrev, for 13 minutter siden: Du, er så rar. og i er begge 2 vildt søde og ret grineren og tak for dette ,,det har været ret sjovt Knus til jer eller til os alle 3 ,,, bromance 4 Ever 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 25. November, 2019 (edited) hmmm venter stadigvæk på den første PM fra de lyserøde,,, der er jo rigeligt at tage af / det kunne godt gå hen og blive en laaaang aften ,,, Sååå endelig er der bid , en stær i kassen en PM besked, tjekker lige ,,,,,øv det var sgu bare en stodder igen Redigeret 25. November, 2019 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. November, 2019 (edited) Ja jeg har jo ikke lige deltaget. Jeg blev så tilfreds med min placering på luftmadrassen at jeg besluttede mig for at tage en lille lur Vil dog gerne erklære mig enig med Kanonkongen i at jeg elsker min luftmadras og jeg kan snakke trusserne af enhver dejlig pige, men nok ikke af den årsag, som de fleste tror. Grunden er nok nærmere, at de fleste trunder keder sig ekstremt, efter at have snakket med mig i en en halv time eller så, og så smider de trusserne blot for at der skal ske noget Redigeret 26. November, 2019 af Toddy 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 881 Skrevet 26. November, 2019 Varmemester skrev, for 10 timer siden: @Hunting for beaver HELT KLART nummer 2.. Glæder mig til det lille setup hende og jeg skal.. @kanonkongen det er SIMPELTHEN et must at du må og skal det.. Det er et syn der KLART aldrig går i glemme bogen. Og mere end bare højre arm.. Du er bare så sød @Varmemesterkys fra Anna 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 881 Skrevet 26. November, 2019 Varmemester skrev, for 10 timer siden: Noget med et par stillet vi skal ud og finde til hende en dag.. Og så slutte af med et par timer på lagnet hvor jeg må komme udover dem og ta billeder.. Bare tjek hendes instagram profil.. Ja det er et setup, som jeg ser meget frem til - særligt den sidste del 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Tak.. Men bare ikke så sød som dig @Anna - fræk og sexet... Hehe.. Så er vi to der glæder os.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. November, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden: Du er bare så sød @Varmemesterkys fra Anna Er det fordi @Varmemester Er blevet for kendt til dette sted. Så tror da fanden, man taber til ham. Jeg venter stadig på. Strip fra @Trinetease Og sang fra @Varmemester Men nej nej, han vil hellere score dig Men @Anna - fræk og sexet Var det ikke noget med en video af dig i stiletter Jeg er desværre ikke så kendt til dette sted som @Varmemester Men fedt setup i to, har fået lavet. Og ja det. Kan man da kun glæde sig til. Og hvis i ser en flue på væggen er det mig. Please, lad være at slå mig ihjel. God hyggetime til jer. og god tirs KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 kanonkongen skrev, for 31 minutter siden: Er det fordi @Varmemester Er blevet for kendt til dette sted. Så tror da fanden, man taber til ham. Jeg venter stadig på. Strip fra @Trinetease Og sang fra @Varmemester Men nej nej, han vil hellere score dig Men @Anna - fræk og sexet Var det ikke noget med en video af dig i stiletter Jeg er desværre ikke så kendt til dette sted som @Varmemester Men fedt setup i to, har fået lavet. Og ja det. Kan man da kun glæde sig til. Og hvis i ser en flue på væggen er det mig. Please, lad være at slå mig ihjel. God hyggetime til jer. og god tirs KK For helved da osse du kan det med sangtekster og lyrik.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. November, 2019 Hi guys @Varmemester og @kanonkongen er i gået på druk ,,,, eller bare i seng 1+1 is 2 ,, 2 is me and you ,,2+1 is 3 ,, 3 is family altså os 3 herinde ,, ha ha ha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 @Hunting for beaver my man.. Er hoppet under dynen men fandt sq lige en film på Netflix.. Så sover ikke.. Men ved ikke med Hr @kanonkongen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. November, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: @Hunting for beaver my man.. Er hoppet under dynen men fandt sq lige en film på Netflix.. Så sover ikke.. Men ved ikke med Hr @kanonkongen.. ok cool god film ,,,han er måske ude og skyde kanonen af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Hunting for beaver skrev, Lige nu: ok cool god film ,,,han er måske ude og skyde kanonen af Ved ikke om du har set den. Men "Sabotage" med Arnold bomstærk.. Ååååhhh ja det er ikke til at vide.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. November, 2019 men helt cool ,, er kommet lidt sent på her til aften ,,, ved nærmere eftertanke kan @kanonkongen jo sagtens skyde med spredehagl, så er det om at søge dækning, fx. under dynerne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. November, 2019 Varmemester skrev, for 3 minutter siden: Ved ikke om du har set den. Men "Sabotage" med Arnold bomstærk.. Ååååhhh ja det er ikke til at vide.. ok den har jeg da aldrig set , har ellers set ret mange af hans film og han gør det jo godt den gamle østriger af et musketbundt, vil ikke forstyrre mere ven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Hunting for beaver skrev, Lige nu: ok den har jeg da aldrig set , har ellers set ret mange af hans film og han gør det jo godt den gamle østriger af et musketbundt, vil ikke forstyrre mere ven Den er fra 14.. Jeg så en i søndags da jeg havde tømmermænd med ham og Sylvester som hedder "Escape plan". Også en mega fed film.. Det gør du skam heller ikke.. Har en der forstyrre mere på Scor.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. November, 2019 Varmemester skrev, for 4 minutter siden: Den er fra 14.. Jeg så en i søndags da jeg havde tømmermænd med ham og Sylvester som hedder "Escape plan". Også en mega fed film.. Det gør du skam heller ikke.. Har en der forstyrre mere på Scor.. ja har set den 3 gange fed film,, også pas på at du ikke skriver med en lyseblå , ja man ved jo aldrig før man ser dem IRL og en sjælden gang SKAL de være helt nøgen for at være ekstra sikker ,,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden: ja har set den 3 gange fed film,, også pas på at du ikke skriver med en lyseblå , ja man ved jo aldrig før man ser dem IRL og en sjælden gang SKAL de være helt nøgen for at være ekstra sikker ,,, MEGA fed film.. Hahaha.. Har heldigvis mødt hende.. Og sidst jeg mærkede var der sq ikke noget vedhæng mellem benene som ikke sku være der.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. November, 2019 næste gang jeg kører min curser han på din profil står der viser SCOR ,, istedet for fx Anna fræk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden: næste gang jeg kører min curser han på din profil står der viser SCOR ,, istedet for fx Anna fræk Hahaha.. Funny honny.. Lyt lige til den her.. Så får du en ide om at jeg OGSÅ er på Scor.. Og specielt 30sek inde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden: næste gang jeg kører min curser han på din profil står der viser SCOR ,, istedet for fx Anna fræk Men var forresten ude og spise med lækre Anna i aften.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. November, 2019 (edited) dejligt og hun er BÅDE fræk og sexet IRL,, du har jo været på ryggen af hende før din gris, ha ha ret cool at i går ud og spiser forret , hovedret og nåede i også lige desserten P:S. det der skod musik er slet ikk mig er mere til de rolige slags,kunne overhovet ikke hverken høre eller forstå noget som helst Redigeret 26. November, 2019 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Hunting for beaver skrev, Lige nu: dejligt og hun er BÅDE fræk og sexet IRL,, du har jo været på ryggen af hende før din gris, ha ha ret cool at i går ud og spiser forret , hovedret og nåede i også lige desserten Ja da.. Lidt gris er man vel altid.. Men nej.. Ingen forret eller dessert.. Kun hovedret og en kop kaffe.. Og ingen sex.. Ren hygge og snak.. Så faktisk rent venskabeligt.. Og det er SINDSSYG HYGGELIGT.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 26. November, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Ja da.. Lidt gris er man vel altid.. Men nej.. Ingen forret eller dessert.. Kun hovedret og en kop kaffe.. Og ingen sex.. Ren hygge og snak.. Så faktisk rent venskabeligt.. Og det er SINDSSYG HYGGELIGT.. dejlig læsning især for DIG ven ,,sov godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden: dejlig læsning især for DIG ven ,,sov godt Tak og lige over my man.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 27. November, 2019 (edited) 1 Redigeret 27. November, 2019 af Bamsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg