Hop til indhold
lonely hearts

Nikita Darling?

Recommended Posts

Overvejer kraftigt at besøge hende i nær fremtid.

Nogen der ved om hun tilbyder længere møder - gerne 3 timer eller mere og om hun tilbyder dominans af hende samt græsk og DT?

Ydermere er jeg ikke så meget til silicone, men hendes billeder taget i betragtning, har hun det vist heller ikke, eller hvad?

På forhånd tak.

LH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej LH.

Hvis du går ind på hendes hjemmeside (nikitadarling.dk), får du svar på alle dine spørgsmål.

Hendes bryster er de mest naturlige, der findes. Her er ikke skyggen af så meget som et enkelt plastic-atom :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ih, jeg har ellers gjort det så nemt at komme i kontakt med mig. ;)

LH, jeg ville have skrevet en pb til dig, men det kan man ikke, for du har slået det fra?

Økologiske hilsner :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis den unge dame ikke oplyser sin alder, er det vel fordi hun ikke ønsker den oplyst ;)

Men anmeldelserne af hende lyver ikke og det gør billederne på hendes hjemmeside heller ikke - er det ikke godt nok ? :P

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis den unge dame ikke oplyser sin alder, er det vel fordi hun ikke ønsker den oplyst ;)

Men anmeldelserne af hende lyver ikke og det gør billederne på hendes hjemmeside heller ikke - er det ikke godt nok ? :P

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Jo. Bestemt. Jeg tror også at Nikita går hen og bliver min første, udi dette her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man være så fri at spørge til frøkenens alder?

Det har skam aldrig været en hemmelighed, så det må du da gerne. :) Selvom det ikke står på klinikkernes hjemmesider, så har det altid stået på min egen.

Men ja, jeg blev faktisk 27 for et par dage siden, og det er osse rettet på min hjemmeside. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men ja, jeg blev faktisk 27 for et par dage siden, og det er osse rettet på min hjemmeside. :)

Og jeg som har overvejet om det nu var lovligt at elske med sig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg som har overvejet om det nu var lovligt at elske med sig

Fnis... Den er god med dajdo! :D

Håber ikke, at jeg har bristet nogle illusioner... ;) Jeg er myndig i alle henséender. 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Plankton,

Det har du da ret i! Det får jeg tilføjet. :)

Deepthroat kan jeg til tider - det kommer an på udstyret. ;) Men tør ikke love det.

Gagging og throatfuck er jeg ikke til. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ih, jeg har ellers gjort det så nemt at komme i kontakt med mig. ;)

LH, jeg ville have skrevet en pb til dig, men det kan man ikke, for du har slået det fra?

Økologiske hilsner :)

Nikita Darling,

Kan se, at der netop er kommet et svar på mine spørgsmål - det kan være vi ses. ;)

LH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Og jeg som har overvejet om det nu var lovligt at elske med sig :P
Hæ, hæ, her kunne du jo prøve at kigge i Jyske Lov af 1241

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fnis... Den er god med dajdo! :D

Håber ikke, at jeg har bristet nogle illusioner... ;) Jeg er myndig i alle henséender. 8-)

Det lyder spændede det der med myndig!!! Den side af dig må vi lige lege med. Teløk med de 25 forresten. De klæder dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Teenyland

http://teenyland-koeln.de/html/index.php

Altså, Don Quirejse. Nikita er ikke længere teenager.

I givet fald har jeg i det sidste halve års tid mødt en helt forkert kvinde, og har således været offer for et kæmpestort bedrag.

Hvis dine "inseminationer" (ak ja, de kære fremmedord) holder stik, så må jeg erkende, at jeg langt foretrækker den kvinde, jeg har rent faktisk mødt siden september frem for den "teoretiske" Nikita Darling.

I øvrigt: Velkommen hjem fra Patria Germania!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå for søren, så er du ikke på gæstevisit i galleriet her

Teenyland

http://teenyland-koeln.de/html/index.php

Ahem... Jeg tror ikke, at jeg består adgangskravene, Rejse. ;)

Faktisk føles det nogen gange som om, at 27 er en gammel krage i denne branche. :lol:

Jamen så vil jeg da gerne lige sige tillykke med fødselsdagen, du skønne kvinde

Jeg bukker og takker, du ukendte men skønne mand. :D;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk føles det nogen gange som om, at 27 er en gammel krage i denne branche.

TILLYKKE med de nyligt fyldte 27 år, smukke! :D

Jeg har da personligt for ikke sååååå lang tid siden kvalitetskontrolleret nærmest hver eneste centimeter, og jeg fandt ikke så meget som en antydning af "gammel krage" nogle steder! ;)

Du er sgu' stadig en ung, fræk finke, nå! :P

Kh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...