Klodendrejer 55 Skrevet 26. November, 2019 Halløj jeg er meget ny her . 25 år og ikke særlig go til at score uden at betale for det . Men nok om mig . Tænkte på forleden da jeg besøgte nr. 3 på min liste , om der er stor forskel på hvilke tid på døgnet man besøger dem . Kan I mærke forskel på dem om i kommer morgen eller aften ? Tænker måske at de er trætte efter 5 6 stk i løbet af dagen . Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cristobal 211 Skrevet 26. November, 2019 Tror det afhænger meget af hvilken GP der er tale om. Ved godt det ikke er et konkret svar på dit spørgsmål men det er nu en gang min vurdering. Når det er sagt, så vil jeg sige, at hvis pigen elsker sit job, så er tidspunktet underordnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 26. November, 2019 Jeg har været 9 besøg igennem, og det har været på mange forskellige tidspunkter. Den eneste gang jeg har mødt en pige der virkede uoplagt var en morgen hvor jeg var dagens første kunde. Hun havde vist en dårlig dag, og så bestemt ikke frem til de næste 10 hun regnede med kom i løbet af dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 26. November, 2019 Tror mere spørgsmålet er om hvor mange kunder har der været i løbet af en dag. Kommer du kl. 20 og er kun nr. 2 kunde den dag så er der jo nok et pænt overskud at trække på men er du nu nr. XX ( mange ) så er energi nivauet nok lidt lavere men for håbenligt melder pigen ud hvis det er blevet for meget den dag. Personligt er jeg selv ude mellem 16-02 normalt og har kun 1 gang mødt en hvor man var tæt på at føle sig negrofil men var nok mere at gøre med "maskin" følgelsen i det og måtte bare se i øjnene at det var en lost cause og gå igen uden en dejlig følelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 26. November, 2019 GenerationX skrev, 1 time siden: Tror mere spørgsmålet er om hvor mange kunder har der været i løbet af en dag. Kommer du kl. 20 og er kun nr. 2 kunde den dag så er der jo nok et pænt overskud at trække på men er du nu nr. XX ( mange ) så er energi nivauet nok lidt lavere men for håbenligt melder pigen ud hvis det er blevet for meget den dag. Personligt er jeg selv ude mellem 16-02 normalt og har kun 1 gang mødt en hvor man var tæt på at føle sig negrofil men var nok mere at gøre med "maskin" følgelsen i det og måtte bare se i øjnene at det var en lost cause og gå igen uden en dejlig følelse. Jeg vil sige at det er modsat . Er jeg på vagt og der er dødt bliver jeg dvask. Ikke at det går ud over gæsten men er der derimod travlt køre man i et helt andet gear. Jeg bliver lidt barne træt og pjattet når den travle vagt rinder ud. Det syntes de fleste er meget morsomt incl mig selv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 27. November, 2019 Frodige Ida skrev, for 15 timer siden: Jeg vil sige at det er modsat . Er jeg på vagt og der er dødt bliver jeg dvask. Ikke at det går ud over gæsten men er der derimod travlt køre man i et helt andet gear. Jeg bliver lidt barne træt og pjattet når den travle vagt rinder ud. Det syntes de fleste er meget morsomt incl mig selv. Well my bad Tænkte bare at hvis der var total stress på over en hel dag kunne man vel gå hen og blive lidt træt og øm Men jo selfølgeligt ønsker i jo at der er godt med kunder så i ikke bare skal sidde og glo ud i luften og kede jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 27. November, 2019 Det afhænger også af hvad du selv syntes er bedst for dig. Det er trods alt dig, som betaler, så det første hensyn du bør tage er i forhold til digselv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg